Eh... geen honger?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de achterliggende reden
omdat het niet gesneden was.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de achterliggende reden
Dat dus: wat is het probleem met ongesneden brood?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:26 schreef Mirjam het volgende:
het niet gesneden was.
of bedoel je nóg een achterliggende reden?
al sla je me doodquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dus: wat is het probleem met ongesneden brood?
en verschrikkelijk arrogant.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens helemaal bizar.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:58 schreef ToT het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)eft_geen_ongesn.html
Dankje, ik moest er echt naar zoeken. He, ik ben net een voedselbankbezoeker, ik ben liever lui dan moe.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:58 schreef ToT het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)eft_geen_ongesn.html
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat heb ik me geirriteerd aan Mendeljev in dit Topic
Ah, waarschijnlijk gaan die lui meteen ruzie maken als de ene Nutella krijgt en de ander Euroshopper chocopasta. Dus krijgt iedereen maar luxe.quote:Alleen de A-merken mogen naar de Voedselbank. De Voedselbank wil geen huismerken hebben, dat noemen ze conurrentievervalsing. (...) Deze mensen krijgen dus een pakket met uitlsuitend A-merken en daarmee hebben ze het vaak beter dan de doorsnee Nederlander.
Ik 'irriteer' me aan mensen die zeggen dat ze zich ergens aan irriteren, i.p.v. dat ze zich ergens aan ergeren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat heb ik me geirriteerd aan Mendeljev in dit Topic,
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
OMG waar dat? Ik kan het echt niet vinden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ok, hier moet ik even ertussen komen. Ik ben een kloon, van usert ''Dibble''. Was genoodzaakt deze aan te maken maar daar gaat het niet om. Mijn topics zijn uiterst geloofwaardig, ik heb al eerder duistere praktijken/organisaties opgedoekt op Fok!...zie---> Annswa. Ik kan je vertellen dat het brood in 101% goede staat was en we hebben dit als enig reden ( dat het niet gesneden is) van de VB waarom het retour is gezonden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:02 schreef ToT het volgende:
Inderdaad ja, zat ik ook al aan te denken.
Als het sowieso al geen vervroegde 1 April grap is, is het verstandig dat er geen plaatsnaam vermeld is.
TS is trouwens pas 6 dagen lid...
Geen hoax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |