Wiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Onthou dat ik 't zei als het morgen uitkomt!
Eens !!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:26 schreef Emimich het volgende:
De hele intentie van TS klopt ook niet, ik citeer: "ik werk parttime bij een bakkerij af en toe. Nou zitten we wel eens met een overschot aan brood. Zondag ochtend moeten we dan zorgen dat we dat kwijtraken en zit het iig niet meer in de weg."
Oftewel, het doel van TS en de zijnen is om het restproduct weg te moffelen en denkt dan zijn geweten te kunnen oppoetsen door de voedselbank op te zadelen met wanstaltige producten. Alsof de voedselbank een vuilnisbelt is en de bezoekers daarvan ratten die alles eten, die houding die louter minachting uitstraalt, werd in deze vakkundig afgestraft. Driewerf hulde voor de chef import van de desbetreffende voedselbank, een lintje zeg ik je.
95% van europa snijdt het brood thuis en laat het niet door de bakker/supermarkt doen, hoe kun je nou een goed product terugsturen als aan de andere kant er enorme tekorten zijn? en die mensen mogen best IETS doen ipv lijdzaam te gaan zitten toezien; je zou bijna hopen dat deze arrogantie van de voedselbank uiteindelijk het hele concept de das om doet, lost het probleem zich vanzelf op.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:08 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het is niet heel tof voor de voedselbank klanten om duidelijk te zien dat je restanten meekrijgt. Straks krijgen ze door dat ze in armoede leven. Dat heeft alle gevolgen van dien.
dus liever honger lijden met je 'trots' op zak dan een gevulde maag? hou toch op met die idioterie.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:12 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Voedselbanken bestaan vanwege liefdadigheid. Als je mensen afscheept met voedselrestanten is dat niet zo liefdadig meer.
vast 't verhaal waarmee die doos, samen met een paar hongerafrikaantjes, d'r hele leven alles bij elkaar schooit; en ze heeft het zo erg, 'zelfs een weekendje weg zit er niet in' (en ondertussen weer door gaan googlen via d'r breedband lijn).quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:49 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja maar die auto heeft ze niet zomaar, ze heeft een straatfobie
Dat zijn de vruchten van de Nederlandse verzorgingsstaat. Volgens allerlei linksen moet je daar juist trots op zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 01:59 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
vast 't verhaal waarmee die doos, samen met een paar hongerafrikaantjes, d'r hele leven alles bij elkaar schooit; en ze heeft het zo erg, 'zelfs een weekendje weg zit er niet in' (en ondertussen weer door gaan googlen via d'r breedband lijn).
wat een misselijkmakend filmpje; die kinderen lopen er ook maar als een aanhangsel bij, ze waren in Afrika waarschijnlijk beter af met alle verwachtingen voor later die ze in duigen zien opgaan met zo'n heks als moeder.
IK!quote:
En van ongesneden brood kun je van die heerlijke dikke plakken afsnijdenquote:Op woensdag 1 april 2009 02:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vreemd hoor, die voedselbank, gesneden brood wordt veel sneller oud dan ongesneden brood dus ik zou er juist blij mee zijn.![]()
Hier in DK is meer ongesneden dan gesneden in de verkoop, supermarkt alswel de bakkerquote:Op woensdag 1 april 2009 08:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
En van ongesneden brood kun je van die heerlijke dikke plakken afsnijden. Ik koop regelmatig ongesneden brood
.
Met roomboter, dikke laagquote:Op woensdag 1 april 2009 08:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
En van ongesneden brood kun je van die heerlijke dikke plakken afsnijden. Ik koop regelmatig ongesneden brood
.
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wel van een A-merk hè, anders is het concurrentievervalsing.
TS kan voorlopig even niet reagerenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef sinadO het volgende:
Nou TS kom d'r maar in, zeg maar 'EEN APRIL!!'.
Ik zie niet echt in wat de grap er van zou zijn (los van het feit dat dit topic gisteren is geopend en dus niks met 1 april te maken heeft).quote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef sinadO het volgende:
Nou TS kom d'r maar in, zeg maar 'EEN APRIL!!'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |