Toevallig kwam ik hem gisteren tegen op mijn lijstje, was in de veronderstelling dat hij al gekozen was. Mooi meegenomen dit. Ideale targetman voor de passing van Chivu en Tottiquote:Op woensdag 1 april 2009 17:15 schreef mcyodogg het volgende:
Mooi verhaal, Blawh, al komt het wel gedurfd over.
[..]
Ik dacht ook wel dat ik de tijd had en at niemand aan Shearer zou denken
Suffe editquote:
Ik weet niet of College Soccer als voetbal gerekend wordtquote:Op woensdag 1 april 2009 17:24 schreef leroytje het volgende:
In 1997 gaat hij naar Sampdoria uit Genua. In de winterstop vertrekt hij echter alweer naar Tottenham. Na het WK 1998 in Frankrijk lijkt Klinsmann gestopt te zijn met voetballen. In juli 2003 onthult het Amerikaanse voetbalblad Soccer America dat Klinsmann wel degelijk nog clubvoetbal heeft gespeeld na de lente van 1998. Hij was actief bij Orange City Blue Stars, dat uitkomt in de Amerikaanse vierde profdivisie. Hij speelde daar onder de schuilnaam Jay Göppingen.
quote:Engelse vierde profdivisie
Zie mijn edit, je zinnetje klopt nietquote:Op woensdag 1 april 2009 17:26 schreef leroytje het volgende:
[..]
Vanwege dat zinnetje ging ik ervanuit dat het goed is
Die Average Attendancesquote:Op woensdag 1 april 2009 17:28 schreef mcyodogg het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Orange_County_Blue_Star
Volgens hier een Amerikaanse amateurclub.
Als het een amateurclub is dan telt hij volgens mij niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:28 schreef mcyodogg het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Orange_County_Blue_Star
Volgens hier een Amerikaanse amateurclub.
http://en.wikipedia.org/wiki/Premier_Development_Leaguequote:Op woensdag 1 april 2009 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het een amateurclub is dan telt hij volgens mij niet.
Verder natuurlijk wel een geniale pick.
Met één goal in 7 interlands denk ik niet dat Jardel ooit topscorer is geweest op een WK.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:40 schreef methodmich het volgende:
Goede prestaties, maar op welk WK was Jardel topscorer dan??
En na 2003 niet veel meer gedaan op zich, maar was zeker een goede spits.
Ik heb me zwaar vergist, foutje. Maar toch een leuke spelerquote:Op woensdag 1 april 2009 17:40 schreef methodmich het volgende:
Goede prestaties, maar op welk WK was Jardel topscorer dan??
En na 2003 niet veel meer gedaan op zich, maar was zeker een goede spits.
PM maar.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:01 schreef _Mike_ het volgende:
Ik ben vanavond niet meer online, iemand die eventueel voor mij een speler kan posten?
Donequote:
quote:Toen hij met Gremio club in 1995 tegen Ajax aantrad in de strijd op de wereldbeker sprak landgenoot (en Ajacied) Marcio Santos deze woorden: 'Jardel, de diepe spits, is tactisch gesproken een nul, dat weet heel Brazilië. Hij kan alleen goed koppen.'
Van Santos heeft sindsdien niemand meer iets vernomen. Van Jardel, de man die er met Santos' vriendin Karen (fotomodel) vandoor ging, heeft Europa nog heel wat vernomen. Real Madrid, en andere (sub)topclubs wilde hem graag kopen.
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:02 schreef borisz het volgende:
Ondanks zijn blessures is het wel een geweldige voetballer
[ afbeelding ]
4e ronde, 1e keuze, 97e totaal: Rivaldo [-Vaduz-]
4e ronde, 2e keuze, 98e totaal: Willy Sagnol [vitessezuid113]
4e ronde, 3e keuze, 99e totaal: Michael Ballack [sjutt]
4e ronde, 4e keuze, 100e totaal: Sergio Ramos [Dos37]
4e ronde, 5e keuze, 101e totaal: Alex Rodrigo Dias da Costa [The_Verve]
4e ronde, 6e keuze, 102e totaal: 'Luis Enrique' Martinez García [Blawh]
4e ronde, 7e keuze, 103e totaal: Filippo Inzaghi [Gluttony]
4e ronde, 8e keuze, 104e totaal: Henrik Larsson [methodmich]
4e ronde, 9e keuze, 105e totaal: Alan Shearer [Prosac]
4e ronde, 10e keuze, 106e totaal: Gheorghe Popescu [sezten]
4e ronde, 11e keuze, 107e totaal: Deco [Mindstate]
4e ronde, 12e keuze, 108e totaal: Mário Jardel [Leroytje]
4e ronde, 13e keuze, 109e totaal: George Weah [RayMania]
4e ronde, 14e keuze, 110e totaal: Angelo Peruzzi [mcyodogg]
4e ronde, 15e keuze, 111e totaal: Arjen Robben[Borisz]
Robben overleeft niet eens een helft voetbal normaal gesprokenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:00 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik hoopte nog zo dat hij deze ronde nog zou overleven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |