dank je wel tc03quote:Op maandag 30 maart 2009 22:28 schreef TC03 het volgende:
Jongens, even centraal.
Het is Van Praag en Van der Gijp. Hoofdletters!
Vroeger, toen de bomen nog van hout waren.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Vroeger was geluk ook nog heel gewoon...
kan het best wel vinden in de visie van René !quote:
op het andere net is dan de Dik Voormekaarshowquote:
Ik totaal niet. Je ziet net dat er nieuwe stadions aan komen, andere stadions worden uitgebreid, bezoekersaantallen nemen toe etc etc. Elk land hoort gewoon een eigen competitie te hebben, ik zie helemaal niets in een mix van twee landen. De Belgen hebben er denk ik meer baat bij dan Nederland, maar daar hebben wij natuurlijk niets mee te maken.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan het best wel vinden in de visie van René !
http://www.fifa.com/world(...)r=m/fullranking.htmlquote:
zo kun je het ook bekijken...maar ben je bang dat er bij FCG-Anderlecht minder mensen komen dan bij FCG-Twente ?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Je ziet net dat er nieuwe stadions aan komen, andere stadions worden uitgebreid, bezoekersaantallen nemen toe etc etc. Elk land hoort gewoon een eigen competitie te hebben, ik zie helemaal niets in een mix van twee landen. De Belgen hebben er denk ik meer baat bij dan Nederland, maar daar hebben wij natuurlijk niets mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |