Wie is u ?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:00 schreef on_air het volgende:
Toch vreemd dat ik niet meer in ieder topic ben... of veel post... überhaupt.
Woeptidoe... na ieder album. Over twee jaar weer even scoren.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
De Britse band Coldplay, bekend door hun wereldhit Viva la Vida, heeft bekend gemaakt dat ze even een pauze houden als hun 'Viva La Vida Tour' is afgelopen
wat een zelf kennis , ben het er wel mee eens
Sterktequote:Op maandag 30 maart 2009 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bedtijd. Eens kijken of ik komende nacht wèl kan slapen..
En deze dan:quote:
die is er live denk ik ;Pquote:
\quote:
Hier geen probleemquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:53 schreef Jimbo het volgende:
iemand anders hier nog problemen met MSN ?
die van mij doet t opeens niet meer
Ik mag haar nu al niet,ze heeft uurtjes van Bert gepiktquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
7 minuten tot kristels 3fm ontmaagding
Is toch haar fout niet, had bertje maar beter zijn mond moeten opentrekken, deed hij toch ook in de nachtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik mag haar nu al niet,ze heeft uurtjes van Bert gepikt
Roels geluk kennende,zal ze daarna er wel met een vrouw van doorgaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat een details over kristel krijgen we gelijk te horen
Klinkt als een prima date voor Roel
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Roels geluk kennende,zal ze daarna er wel met een vrouw van doorgaan
Dat die arme jongen eens een keer een lieve meid aan de haak slaat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Roels geluk kennende,zal ze daarna er wel met een vrouw van doorgaan
Echt slecht klinkt het nietquote:
Zou er nog wel eens graag naar toe willen (Al ga ik vandaag wel naar A'dam waar ze zittenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt slecht klinkt het niet.
Mogguh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |