Wie is u ?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:00 schreef on_air het volgende:
Toch vreemd dat ik niet meer in ieder topic ben... of veel post... überhaupt.
Woeptidoe... na ieder album. Over twee jaar weer even scoren.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
De Britse band Coldplay, bekend door hun wereldhit Viva la Vida, heeft bekend gemaakt dat ze even een pauze houden als hun 'Viva La Vida Tour' is afgelopen
wat een zelf kennis , ben het er wel mee eens
Sterktequote:Op maandag 30 maart 2009 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bedtijd. Eens kijken of ik komende nacht wèl kan slapen..
En deze dan:quote:
die is er live denk ik ;Pquote:
\quote:
Hier geen probleemquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:53 schreef Jimbo het volgende:
iemand anders hier nog problemen met MSN ?
die van mij doet t opeens niet meer
Ik mag haar nu al niet,ze heeft uurtjes van Bert gepiktquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
7 minuten tot kristels 3fm ontmaagding
Is toch haar fout niet, had bertje maar beter zijn mond moeten opentrekken, deed hij toch ook in de nachtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik mag haar nu al niet,ze heeft uurtjes van Bert gepikt
Roels geluk kennende,zal ze daarna er wel met een vrouw van doorgaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat een details over kristel krijgen we gelijk te horen
Klinkt als een prima date voor Roel
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Roels geluk kennende,zal ze daarna er wel met een vrouw van doorgaan
Dat die arme jongen eens een keer een lieve meid aan de haak slaat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Roels geluk kennende,zal ze daarna er wel met een vrouw van doorgaan
Echt slecht klinkt het nietquote:
Zou er nog wel eens graag naar toe willen (Al ga ik vandaag wel naar A'dam waar ze zittenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt slecht klinkt het niet.
Mogguh.
quote:Top 100 van maandag 30 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
18. 107 -Hans-
29. 086 Ofyles2
38. 081 Piles
50. 072 TIM-846
53. 069 Da_Sandman
94. 052 LeonH
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:23 schreef TIM-846 het volgende:
Hmm.. slechts een 50e plaats gisteren
Geen Roel, Dichterbijer, Jimbo, Master of Cos in de lijst gisteren..
[..]
Wat ga je daar doen dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Moggûh
Normaal heb ik ook geen zin in de dinsdag, maar vandaag gaan we naar Amsterdam
Een goede morgen is gewoon onmogelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:26 schreef Briggy het volgende:
Ik had dat goede van goedemorgen dus beter weg kunnen laten![]()
![]()
Vroeg opstaanquote:Ik haaat vroeg opstaanmaar gelukkig schijnt wel de zon
Ik sta er juist nooit in tijdens vakanties maar alleen als ik stage hoef te lopenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Nope, ik sta nooit meer in de lijst. Heel soms op vrijdag, of in de vakantie. School hè
Haha.. Dat stukje had ik gisteren ook gelezen ja. Mensen opdelen in twee categorien. A (deze hebben een ritme van 23 uur per dag en zijn dus wel op tijd wakker) en B (deze hebben een ritme van 25 uur per dag en kunnen niet voor 2300u naar bed en kunnen er dus 's ochtends niet uitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Een goede morgen is gewoon onmogelijk eigenlijk![]()
[..]
Vroeg opstaan![]()
http://www.depers.nl/binnenland/296084/Uitslaaprecht.html
En de B-mensen worden onderdruktquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:32 schreef TIM-846 het volgende:
Haha.. Dat stukje had ik gisteren ook gelezen ja. Mensen opdelen in twee categorien. A (deze hebben een ritme van 23 uur per dag en zijn dus wel op tijd wakker) en B (deze hebben een ritme van 25 uur per dag en kunnen niet voor 2300u naar bed en kunnen er dus 's ochtends niet uit)
Hallo B-mensquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
weer es een nacht doorgeslapen. Had nog wel een paar uurtjes willen blijven liggen...
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:41 schreef Roel_Jewel het volgende:weer es een nacht doorgeslapen. Had nog wel een paar uurtjes willen blijven liggen...
Ah, B-mens dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Haha.. Dat stukje had ik gisteren ook gelezen ja. Mensen opdelen in twee categorien. A (deze hebben een ritme van 23 uur per dag en zijn dus wel op tijd wakker) en B (deze hebben een ritme van 25 uur per dag en kunnen niet voor 2300u naar bed en kunnen er dus 's ochtends niet uit)
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:41 schreef Roel_Jewel het volgende:weer es een nacht doorgeslapen. Had nog wel een paar uurtjes willen blijven liggen...
Dan zal ik snel es ff intunenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:49 schreef Piles het volgende:
Pet Shop Boys in de aankondiging, en dan komt AC
Marteling is het
vandaag maar eens verandering in brengen dus haha. Gister een drukke dag op het werk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:23 schreef TIM-846 het volgende:
Hmm.. slechts een 50e plaats gisteren
Geen Roel, Dichterbijer, Jimbo, Master of Cos in de lijst gisteren..
[..]
Ik ga zo naar bedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Een goede morgen is gewoon onmogelijk eigenlijk![]()
Weer ouderwets boring inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vandaag maar eens verandering in brengen dus haha. Gister een drukke dag op het werk.
Wat is giel weer saai vanmorgen.
Hoe ziet zij eruit dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:17 schreef DaMook het volgende:
Die nummers van lady gaga zijn toch best lekker (en zijzelf ook.)
gohquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:15 schreef borisz het volgende:
Noteert een 1april grap --> "Wilders burgemeester Den Helder".
Ik zou haar niet mijn bed uitschoppen nee..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:25 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Pet Shop Boys![]()
Wat een waardeloze nichtenstront is dat.
Ik moet eerlijk zeggen dat google ook een paar plaatjes gaf waar ik de rillingen van kreegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zou haar niet mijn bed uitschoppen nee..
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is dan ook geen mooie vrouw, maar zo eentje die je gewoon helemaal kapodt moet neuken.
Ik vind d'r best lekker vooral dat kapselquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is dan ook geen mooie vrouw, maar zo eentje die je gewoon helemaal kapodt moet neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |