quote:Op woensdag 1 april 2009 09:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Spannendstraks lekker gluren
![]()
Wij gaan vanmiddag eindelijk ons meisje laten erkennen(op 1 april ja
grapje van de zaak)
om half 2, ik hoop dat ze er geen heel verhaal omheen breien want anders moet k toch echt af gaan kappenwe moeten om 14.45 in het ziekenhuis zijn in een andere stad dus even doorlullen graag
Oh dat vergat ik trouwens te zeggen nog gister, mn lief heeft met de echo gister voor het eerst het hartje gehoord en de tranen stonden in zn ogenzo lief. Haha en hij was tegen mn buik aan het praten gisteravond: "laat ze maar lekker lullen hoor, er is niets mis met jou, je bent gewoon mijn kleine prinsesje" en toen stonden de tranen weer in mijn ogen
jah, jij hebt een prachtig sliertje gebakkenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:04 schreef Dakota het volgende:
[..]
T zit vast wel goed joh... Elin lag bij de 23 weken echo (extra hartecho) ook helemaal uit proporties, lange beentjes, groot hoofdje enzo..bij de 34wk echo was t allemaal bijgetrokken en ' op schema'
Het schijnt ook idd heel pijnlijk te zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:03 schreef huuphuup het volgende:
brr lijkt me eigk enorm pijnlijk zo'n draaipoging
maar hij zal nu vast nog wel terug kunnen draaien naar "stuit" ja Tessie maar kan dus ook weer terug-terug draaienJe vk zal het wel kunnen voelen toch als je kindje in een definitieve positie ligt?
Even verder zoeken hoor...quote:Lichaamstemperatuur
Betreft de toenemende lichaamstemperatuur tijdens het sporten hoeft u zich geen zorgen te maken. De lichaamstemperatuur van een zwangere vrouw is tot halverwege de zwangerschap ongeveer een halve graad verhoogd. Daarna volgt een geleidelijke daling tot de normale waarde. Het kind heeft een lichaamstemperatuur die een halve graad hoger is dan die van de moeder. Bij inspanning loopt de kerntemperatuur van zowel de moeder als het kind op. Het kind reageert echter heel langzaam op deze temperatuursveranderingen doordat het vruchtwater een isolerende werking heeft.
ik heb er alle vertrouwen inquote:Op woensdag 1 april 2009 10:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah, jij hebt een prachtig sliertje gebakkendus ik ga gewoon voor een mooi mini-meisje dan, om jouw mooie sliertje te compenseren
Ja nouja, mocht het bij mij zover komen laat ik me tegen die tijd wel van alle kanten uitgebreid voorlichten maar ik ben er niet echt een voorstander van geloof ik. Zelfde reden als jij zegt inderdaad.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
...
Het schijnt ook idd heel pijnlijk te zijn.
Ikzelf zou het geloof ik niet durven.Voor mijn gevoel ligt zo'n kindje niet voor niets zo en ik ben zo bang dat dan de navelstreng klem komt te zitten ofzo. Brrr...
Ik vind het echt eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar een stuitbevalling lijkt me ook niet echt alles![]()
Ja ok, zo wel idd. Het is een beetje afhankelijk van hoe hoog die verhoging is.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:15 schreef Dakota het volgende:
mja je temp stijgt wel tijdens de zwangerschap..maar nooit tot 38 graden ofzo..dus als ze echt verhoging heeft moet ze wel naar de dokter gaan m.i.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |