abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 april 2009 @ 09:40:58 #276
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67603274
Vanochtend bij het opstaan kreeg ik de kriebels en ik moest en zou het hartje even horen. Er bekroop me echt het gevoel dat het mis was (zal wel door de echo komen). Ik dat ding op de buik, kon natuurlijk geen snelle hartslag vinden en 20 min later hoorde ik em opeens... Wat was ik opgelucht en blij!
En toen natuurlijkde keiharde realiteit: 'Woops, ik kom weer te laat!' Maar ik was wel op tijd hoor
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67603375
He Kersjes wat eng. Hopelijk blijkt over 2 weken dat gewoon alles in orde is. En wat leuk dat je nog een jongetje krijgt!

Huup, wat ontzettend lief van je vriend zeg
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator woensdag 1 april 2009 @ 09:44:49 #278
5428 crew  miss_sly
pi_67603380
Ow Rocka, herkenbaar. En fijn he dat je dan zo'n ding bij de hand hebt! Veel plezier bij de echo

huup, wat een lieve lief heb je succes in het ziekenhuis!

Kersjes, wat leuk een tweede knul! Wat vervelend dat de echo niet onverdeeld goed was. Hopelijk blijkt over 2 weken dat er niets aan de hand is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67603460
Zo´n angelsound is echt een goede uitvinding! Alleen jammer als je er bijna te laat door komt he

Ik voel sinds gister ineens elke keer boven mijn navel schopjes, terwijl het eerder eigenlijk altijd best wel laag was. Echt grappig
pi_67603613
Oeh zou dat betekenen dat ie gedraaid is dan Tessie?

Ik ben geloof ik blij dat ik niet zo'n angelsounds heb, ik zou echt iedere dag overal te laat komen fijn dat je wel even hebt kunnen luisteren nog Rocka.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67603729
Ja ik denk het Huup (maar ik heb er niet zoveel verstand van ), maar dan kan ie volgens mij ook gewoon weer terug draaien...
Met hoeveel weken is het eigenlijk gebruikelijk dat ie eh.. vast zit zeg maar, en niet meer terug kan draaien?
  woensdag 1 april 2009 @ 09:59:02 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67603802
Dat duurt nog wel even volgens mij Tessie. Er worden draaipogingen gedaan met een week of 32-34 dacht ik.
pi_67603925
brr lijkt me eigk enorm pijnlijk zo'n draaipoging
maar hij zal nu vast nog wel terug kunnen draaien naar "stuit" ja Tessie maar kan dus ook weer terug-terug draaien Je vk zal het wel kunnen voelen toch als je kindje in een definitieve positie ligt?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67603950
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Spannend straks lekker gluren

Wij gaan vanmiddag eindelijk ons meisje laten erkennen (op 1 april ja grapje van de zaak)
om half 2, ik hoop dat ze er geen heel verhaal omheen breien want anders moet k toch echt af gaan kappen we moeten om 14.45 in het ziekenhuis zijn in een andere stad dus even doorlullen graag

Oh dat vergat ik trouwens te zeggen nog gister, mn lief heeft met de echo gister voor het eerst het hartje gehoord en de tranen stonden in zn ogen zo lief. Haha en hij was tegen mn buik aan het praten gisteravond: "laat ze maar lekker lullen hoor, er is niets mis met jou, je bent gewoon mijn kleine prinsesje" en toen stonden de tranen weer in mijn ogen

T zit vast wel goed joh... Elin lag bij de 23 weken echo (extra hartecho) ook helemaal uit proporties, lange beentjes, groot hoofdje enzo..bij de 34wk echo was t allemaal bijgetrokken en ' op schema'
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67604019
Ik heb in januari een miskraam gehad in een vroeg stadium.
Hevige bloedingen maar geen pijn.
Had 3 weken in spanning gezeten omdat de dokter maar vol hield dat het 2 kanten op kon gaan maar mijn gevoel zei dat het mis was en dat bleek ook na de 3 de week te zijn..
Gelukkig heb ik 2 gezonde kinderen.
Maar voor mijn 1ste heb ik 2 maal ook een miskraam gehad.

Ik heb 1 maand gewacht om opnieuw zwanger te raken en heb afgelopen zondag opnieuw een test gedaan en ben weer zwanger ..

Ik voel mij gelukkig wel lichaamelijk beter dan de afgelopen keer maar zit wel elke dag in spanning dat het misschien toch wel mis kan gaan ik denk dat dat wel de 1ste weken zo zou blijven.

Alleen heb ik af en toe wat verhoging weet iemand of dat normaal is ik weet het allemaal niet meer het was een beste tijd geleden dat ik zwanger was van de laatste..
Ik voel mij als ik de verhoging heb niet ziek ofzo..

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.
pi_67604055
kan een lichte infectie zijn..
wanna rub mah puppeh?!
pi_67604088
en gefeliciteerd trouwens!

Bij ontstekingen (lichte) kan je koorts krijgen.. maar ik geloof dat zwangere vrouwen sowieso een wat hogere temp hebben. Anyway..ik zou naar de dokter gaan en kijken wat hij weet.
wanna rub mah puppeh?!
pi_67604121
quote:
Op woensdag 1 april 2009 10:04 schreef Dakota het volgende:

[..]

T zit vast wel goed joh... Elin lag bij de 23 weken echo (extra hartecho) ook helemaal uit proporties, lange beentjes, groot hoofdje enzo..bij de 34wk echo was t allemaal bijgetrokken en ' op schema'
jah, jij hebt een prachtig sliertje gebakken dus ik ga gewoon voor een mooi mini-meisje dan, om jouw mooie sliertje te compenseren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 1 april 2009 @ 10:11:29 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67604129
mmeell, gefeliciteerd met je zwangerschap iig!
Over die verhoging, dat is heel normaal hoor. Je lichaamstemperatuur ligt (meestal) wat hoger als je zwanger bent.
Ik heb ook een temp van 37,3 ongeveer terwijl ik normaal netjes rond de 36,7 zit.
quote:
Op woensdag 1 april 2009 10:03 schreef huuphuup het volgende:
brr lijkt me eigk enorm pijnlijk zo'n draaipoging
maar hij zal nu vast nog wel terug kunnen draaien naar "stuit" ja Tessie maar kan dus ook weer terug-terug draaien Je vk zal het wel kunnen voelen toch als je kindje in een definitieve positie ligt?
Het schijnt ook idd heel pijnlijk te zijn.
Ikzelf zou het geloof ik niet durven. Voor mijn gevoel ligt zo'n kindje niet voor niets zo en ik ben zo bang dat dan de navelstreng klem komt te zitten ofzo. Brrr... Ik vind het echt eng.
  woensdag 1 april 2009 @ 10:13:22 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67604178
Ok, het komt van een sport-site, maar volgens mij is dit wel wat ik ooit eens elders gelezen heb:
quote:
Lichaamstemperatuur
Betreft de toenemende lichaamstemperatuur tijdens het sporten hoeft u zich geen zorgen te maken. De lichaamstemperatuur van een zwangere vrouw is tot halverwege de zwangerschap ongeveer een halve graad verhoogd. Daarna volgt een geleidelijke daling tot de normale waarde. Het kind heeft een lichaamstemperatuur die een halve graad hoger is dan die van de moeder. Bij inspanning loopt de kerntemperatuur van zowel de moeder als het kind op. Het kind reageert echter heel langzaam op deze temperatuursveranderingen doordat het vruchtwater een isolerende werking heeft.
Even verder zoeken hoor...
pi_67604194
quote:
Op woensdag 1 april 2009 10:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jah, jij hebt een prachtig sliertje gebakken dus ik ga gewoon voor een mooi mini-meisje dan, om jouw mooie sliertje te compenseren
ik heb er alle vertrouwen in ! En dan steek je r ook nog eens in sliertjeskleding en dan is ze een waardige opvolgster
wanna rub mah puppeh?!
pi_67604211
Bedankt voor de felicitaties .
Ik kan het mij nl niet meer herrineren of dat ik ook hgad met mijn vorige zwangerschappen..
Ik wacht nog even om naar de dokter te gaan aangzien ik de vorige keer een dag ervoor die miskraam kreeg heb ik nou zoiets ik wacht wel een maandje...
Ik meende dat ik al zoeits had gelezen dat het vrij normaal is..

En trouwens iedereen die zwanger is ook gefeliciteerd.
pi_67604226
mja je temp stijgt wel tijdens de zwangerschap..maar nooit tot 38 graden ofzo..dus als ze echt verhoging heeft moet ze wel naar de dokter gaan m.i.
wanna rub mah puppeh?!
pi_67604260
Mmeel gefeliciteerd!! wat goed zeg!
Ik sluit me aan bij Koot en BE. Het ligt sowieso wat hoger als je zwanger bent maar als je het niet vertrouwd, gewoon even navragen.
quote:
Op woensdag 1 april 2009 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
...
Het schijnt ook idd heel pijnlijk te zijn.
Ikzelf zou het geloof ik niet durven. Voor mijn gevoel ligt zo'n kindje niet voor niets zo en ik ben zo bang dat dan de navelstreng klem komt te zitten ofzo. Brrr... Ik vind het echt eng.
Ja nouja, mocht het bij mij zover komen laat ik me tegen die tijd wel van alle kanten uitgebreid voorlichten maar ik ben er niet echt een voorstander van geloof ik. Zelfde reden als jij zegt inderdaad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een stuitbevalling lijkt me ook niet echt alles
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 1 april 2009 @ 10:16:49 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67604263
quote:
Op woensdag 1 april 2009 10:15 schreef Dakota het volgende:
mja je temp stijgt wel tijdens de zwangerschap..maar nooit tot 38 graden ofzo..dus als ze echt verhoging heeft moet ze wel naar de dokter gaan m.i.
Ja ok, zo wel idd. Het is een beetje afhankelijk van hoe hoog die verhoging is.
Maar dan nog zou ik zelf niet gelijk op dag 1 naar de huisarts gaan.
pi_67604296
Het komt met vlagen.
Het is ook niet dat het zweet mij uitbreekt
Een kleine verhoging.
  woensdag 1 april 2009 @ 10:19:06 #297
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67604309
kersjes wat eng, hopelijk idd over 2 weken niks te zien

hier dus nu al geen werk meer, en vandaag begonnen aan het kamertje, al word dat nog een drama omdat het behang muurvast zit en niet los wilt geraken

en tussendoor maar fijn genieten van het mooie weer.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_67604408
Ik heb mn kraamzorg in onze nieuwe woonplaats kunnen regelen... We hebben nog niet eens een adres . Maar volgens de verzekering kon ik me wel vast inschrijven daar en als het dan allemaal rond is dan regelen zij het verder (opzeggen van de kraamzorg hier enzo).
Wel een fijn idee dat ongeacht waar ik ga bevallen, ik in elk geval ingeschreven sta op beide plaatsen (hoezo luxe...), maar er is wel weer een last van mn schouders gevallen.
Ook omdat de verzekering nogal overspannen deed met het feit dat ik toch al een eind op weg was en in de zomer uitgerekend en onderbezetting en minimale uren enzo...
En bij het kraambureau zagen ze het allemaal nog niet zo somber in. Natuurlijk kunnen ze niet in de toekomst kijken, maar vooralsnog hadden ze nog niet het idee dat ze onderbezet zouden zijn .
Fake it till you make it...
pi_67604548
BE! Hoera voor je 20 weken mijlpaal!! ongelooflijk he hoe snel dat alweer gegaan is!

Kers, wat ontzettend leuk dat jullie er weer een klein mannetje bijkrijgen! Wat een luxe straks voor jou tussen 3 kerels! Vervelend dat de echo zoveel onzekerheid met zich meebracht! Het complete hartje heeft de grootte van een 2 eurocent muntje, daarin iets goed moeten beoordelen is soms zóóó moeilijk! Helemaal als het om een heel klein gaatje in het tussenschot gaat. Ik hoop dat het de heren doktoren lukt om jullie gauw uitsluitsel te geven!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_67604638
Fijn, Nijna, dat je dat iig hebt kunnen regelen!

Bar, succes met je kamertje. Mijn vriend is momenteel hetzelfde aan het doen... plamuurmes en wat water, en afkrabben maar haha.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')