quote:'Diego is iemand voor wie de mensen naar het stadion komen', was Feyenoord-directeur Eric Gudde op zijn beurt gelukkig met het aanblijven van Biseswar.
Samen met Ajax denk ik van wel ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:37 schreef Ritmo het volgende:
Toch niet slecht: Biseswar, Wijnaldum, Fer, De Guzman en Leerdam en Nieveld op doorbreken, allemaal spelers uit eigen jeugd die makkelijk op eredivisieniveau meekunnen. Wat dat betreft zijn we qua jeugdopleiding misschien wel de succesvolste club op dit moment.
Janotaquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Samen met Ajax denk ik van wel ja.
En bij jullie heb je dan ook nog Pattinama, Pedro en Erasmus.
Ik heb een beetje het idee dat er bij Ajax niet zoveel meer debuteert als normaal. Is er na Siem de Jong nog iemand bijgekomen?quote:
Die moeten nog doorbreken natuurlijk.quote:En bij jullie heb je dan ook nog Pattinama, Pedro en Erasmus.
Lucius.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:41 schreef TIM-846 het volgende:
Maar liefst 3 Feyenoorders in het sterrenelftal van de maand Maart. Dat moet toch goed voelen of niet?
[ afbeelding ]
Siem de Jong is al een stuk ouder dan die 3. Daarnaast vind ik Siem de Jong meer NAC materiaal.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat er bij Ajax niet zoveel meer debuteert als normaal. Is er na Siem de Jong nog iemand bijgekomen?
Anita, Blind en dan hebben we natuurlijk nog Van der Wiel, Urby, Vertonghen en Vermaelen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat er bij Ajax niet zoveel meer debuteert als normaal. Is er na Siem de Jong nog iemand bijgekomen?
[..]
Klopt maar ik denk toch wel dat ze enige potentie hebben.quote:Die moeten nog doorbreken natuurlijk.
En je hebt bij Ajax natuurlijk Vermeer en Alderweireld die dit seizoen zijn doorgebroken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anita, Blind en dan hebben we natuurlijk nog Van der Wiel, Urby, Vertonghen en Vermaelen.
Blind heeft nog helemaal niets laten zien en van der Wiel, Urby, Vertonghen en Vermaelen zijn al veel ouder. Die laatste 3 kun je allang geen talenten meer noemen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anita, Blind en dan hebben we natuurlijk nog Van der Wiel, Urby, Vertonghen en Vermaelen.
[..]
Klopt maar ik denk toch wel dat ze enige potentie hebben.
Het ging ook over spelers uit de eigen jeugdopleiding.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blind heeft nog helemaal niets laten zien en van der Wiel, Urby, Vertonghen en Vermaelen zijn al veel ouder. Die laatste 3 kun je allang geen talenten meer noemen.
Dan kun je aan Feyenoord kant Schet, Kobussen en Watamaleo er ook wel bij zettenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het ging ook over spelers uit de eigen jeugdopleiding.
Hebben die uberhaupt al in Feyenoord 1 gespeeld of noem je nu alle spelers uit het tweede en de A1 op?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan kun je aan Feyenoord kant Schet, Kobussen en Watamaleo er ook wel bij zetten
Tomasson had er ook ingestaan als ie niet weer geblesseerd was. Hij kan tegen Volendam overigens meedoen waarschijnlijk maar de kans is groot dat Vlemmings geen risico met hem gaat nemen, wat ik wel kan begrijpen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:54 schreef TC03 het volgende:
Lucius.Verhoeven.
Bahía en Wijnaldum wel terecht, die speelden gewoon erg goed in maart.
Hebben allemaal al een aantal speelminuten in het eerste maar Kobussen vertrekt alweer dus die zal nooit bij ons doorbreken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hebben die uberhaupt al in Feyenoord 1 gespeeld of noem je nu alle spelers uit het tweede en de A1 op?
Die hebben al gespeeld jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hebben die uberhaupt al in Feyenoord 1 gespeeld of noem je nu alle spelers uit het tweede en de A1 op?
Wie was die rampzalige jeugdkeeper ook alweer die 1 of 2 jaar terug zo blunderde toen ie een kans kreeg? Niet Mulder toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, heeft ook al zijn minuten gemaakt
Aerts? Ekramy?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie was die rampzalige jeugdkeeper ook alweer die 1 of 2 jaar terug zo blunderde toen ie een kans kreeg? Niet Mulder toch?
Nee, maar ik kan me verder geen jeugdkeeper herinneren.quote:
Ed de Goey?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee beiden niet. Al blundere Ekramy ook flink toen ja.
Ja. Maar kan me niet herinneren dat hij toen blunderde.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:17 schreef Ritmo het volgende:
Is Hoogedoorn ooit gedebuteerd bij ons?
Ja als zestien of zeventienjarige in Heerenveen. Kreeg er nog eeen boel om zijn oren dacht ik, maar niet echt blunders.quote:
quote:'Diego is iemand voor wie de mensen naar het stadion komen'
Een 13-in-een-dozijn speler maakt niet van zulke prachtige goals.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
!!
Hoe diep kun je zinken als je met zo'n uitspraak moet komen van een 13-in-een-dozijn speler.
Het is misschien niet een super voetballer maar ik vind het wel een leuke voetballer om naar te kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
!!
Hoe diep kun je zinken als je met zo'n uitspraak moet komen van zo'n speler (lees:13-in-een-dozijn).
In die periode kreeg ie het gewoon op z'n heupen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een 13-in-een-dozijn speler maakt niet van zulke prachtige goals.
Dat laatste ben ik wel met je eens, bij een bod van meer dan 4 miljoen meteen verkopen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In die periode kreeg ie het gewoon op z'n heupen.
Meneertje overschat zichzelf nu geweldig na dit seizoen een paar fraaie goals te hebben gescoord, maar buiten dat blijf het echt een zwaar overschatte voetballer. Hij heeft dit seizoen een leuke periode doorgemaakt maar de laatste weken vind ik hem aanzienlijk minder spelen. De Biseswar zoals ik hem weer ken, die van De Graafschap en Heracles.
Eerste de beste club die zich meldt in de zomer gelijk van de hand doen en cashen zeg ik je.
Verhoeven als keeperquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:41 schreef TIM-846 het volgende:
Maar liefst 3 Feyenoorders in het sterrenelftal van de maand Maart. Dat moet toch goed voelen of niet?
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, wegdoen en direct Messi halen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:32 schreef DikVoormekaar het volgende:
Als Biseswar zo goed was geweest, dan had een andere club hem al overgenomen deze zomer..
Hij blijft en zal voornamelijk als bankspeler gaan functioneren komend jaar. Met hem kom je nooit op een hoger niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |