Die jaquote:
heb je ook een vet Tiësto mix vanquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:07 schreef Messenga het volgende:
Ik ben vast heel onduidelijk, maar toch![]()
Laatste tijd veel op MTV/TMF, je ziet in de clip een groep met zwart en wit haar op stoelen de hele tijd naar voor en achter gaan. Meisje met rood(?) haar die het zingt, ik wil constant de clip afzien voor de titel, maar vergeet het dan elke keer
Probeer song tapper eens. http://www.bored.com/songtapper/quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:41 schreef Musicmix het volgende:
Ik zoek zo'n nummer met (mensen) gefluit erin. Het is een vrij rustig nummer. Het gaat onveer zo:
tututututu tu tu tu tuuuu en dat steeds achter elkaar en steeds wat lagerHet is naar mijn idee iets dance/trance achtigs. Verder heb ik geen idee hoe ik het moet omschrijven. Er komt trouwens helemaal geen stem/spraak in voor.
Weet iemand hoe dit nummer heet, ik zit er al weken mee in m'n hoofd
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek een remix van kelvin harris - i am not alone
ze draaien hem vaak in clubbin/slamfm
oja, dooiemuis remixquote:
K3 - papaquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:00 schreef DragonFire het volgende:
Ik zoek een beetje vaag dance liedje. Ergens rond 1999 - 2001
Het enige wat ik nog weet van de tekst is:
pa pa paaa pa-pa pa pa pa paaaa
K3 - Papaquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:06 schreef deepart het volgende:
Ik zoek een liedje wat mijn 28 jarige josti buurman de hele dag draait.. Het gaat ongeveer in de trant van "Parrrrrrapapapapapapa pa pa paaaa"
Iemand?
quote:
Ja, knupp on donja met Rap de armsquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:06 schreef deepart het volgende:
Ik zoek een liedje wat mijn 28 jarige josti buurman de hele dag draait.. Het gaat ongeveer in de trant van "Parrrrrrapapapapapapa pa pa paaaa"
Iemand?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:23 schreef padlarf het volgende:
Ik hoorde gister een soort reggae achtig nummer, met heel vaak het zelfde zinnetje
en dat zinnetje eindigde op een korte pauze gevolgd door fortyfive
lala lala lala lala ... forty five
iemand?
Waarom post je het hier danquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek een nummer dat ze op veronica in een vorstukje van een serie of film gebruiken..
maar ik weet de serie/film ff niet meer
Milner contactformulier werkt niet.. iig nog geen reactie. Is er iemand die de reclame herkent?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:51 schreef plattepoes het volgende:
Hoi,
Ik heb eigenlijk bizar weinig informatie denk ik.. maar ik ben op zoek naar het nummer uit de nieuwe milner reclame. Die is denk ik pas zo'n 2-3 weken op tv, en gaat over ''Milner Jong in een handige familieverpakking''. Naja, dat is allemaal heel leuk, maar ik kan nergens terugvinden welk nummer in die reclame wordt gebruikt.. heb ook geen youtube-linkje waarbij ik jullie de reclame kan laten zien![]()
Wat weet ik er verder nog van.. euhm.. een of andere vrouw (en niet degene uit een eerdere milner-reclame) zit te picknicken geloof ik. En de muziek zelf begint eerst met zang alleen meen ik en daarna komt er een soort piano bij..
Hoop dat iemand begrijpt welke ik precies bedoel..
Niet deze toevallig he?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:29 schreef plattepoes het volgende:
[..]
Milner contactformulier werkt niet.. iig nog geen reactie. Is er iemand die de reclame herkent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |