Kun je hier het fragment terugvinden?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:21 schreef addict.for.dramatics het volgende:
Er was vorige keer bij Holland's Got Talent een meisje met grijs vest die rapte op een nummer, met in het refrein een heel hoge, soort van piepstem. Weet iemand heeel misschien welk nummer dat was?
IS t niet van james bond oid of mission impossible (en niet de standaard deuntjes?)quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef TheMaestro het volgende:
Wie weet hoe dit nummer heet en door wie gespeeld? Het klinkt te bekend maar kom er maar niet op. De clip is verder niet heel boeiend
Doet me een beetje denken aan een 3dMark soundrack. En moest ook meteen zoals Flaccid denken aan James Bond/M:I (dan wel de Moby varianten). En dat spel Project: I'm Going In had ook een score die daar erg op leek.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef TheMaestro het volgende:
Wie weet hoe dit nummer heet en door wie gespeeld? Het klinkt te bekend maar kom er maar niet op. De clip is verder niet heel boeiend
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef TheMaestro het volgende:
Hehe, bedankt manquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Komt ook van de soundtrack van Kill Bill.
Het nummer heet Far Far Away van Harry Gregson-Williamsquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:29 schreef zagevent het volgende:
Volgens mijn moeder is dit stukje ofwel van Bach, ofwel van Händel ofwel een tijdgenoot van hun. Ik heb geen flauw idee.
http://www.speedyshare.com/441307680.html
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:26 schreef Paul-89 het volgende:
Ben opzoek naar de het nummer wat op 4.10 begint, volgens mij heet het summertime nu nog de uitvoerend artiest.
Top, Bedankt voor je snelle reactie.quote:
Geen dankquote:Op donderdag 9 april 2009 11:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Top, Bedankt voor je snelle reactie.![]()
Dit?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:35 schreef Flappekz het volgende:
Iedereen weet dat in het nummer "Right round" van Flo Rida () een sample wordt gebruikt van Dead or Alive uit de jaren 80.
Maar in de uitvoering van Flo Rida zitten ook stukjes "rap". De melodie van deze stukjes doet me erg sterk denken aan de melodie van een nummer dat een jaar of 5/6 geleden hoog in de Top40 stond.
Maar ik kan gewoon echt niet op naam van die artiest en de titel van het nummer komen!
Het ligt op het puntje van mn tong, zoooo irritant
Wie kan me helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |