Doordat mensen zoals jij en nog een paar anderen op dit forum dit gedrag steeds maar niet keihard willen afwijzen, wordt Nederland steeds rechtser en rechtser met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef Meki het volgende:
niet geloven mensen,
dit is stemstekkerij van iiech tfoeee Wilders
Degene die zoiets flikt met een dubbel paspoort natuurlijk. Wie anders?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En wie sturen we dan precies terug?
Dan kan die toch nog steeds gooien, kun je beter iets met zijn handen doen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:35 schreef Scorpie het volgende:
Preventief door de knieeen schieten, dat zal ze leren, asociaal tuig.
Mensen zoals mij ontgaat de lust om verontwaardigd te doen over wat die jongen doet wanneer het hele topic volstaat met simpele nonsens over knieschijven, eindoplossingen, etc.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Doordat mensen zoals jij en nog een paar anderen op dit forum dit gedrag steeds maar niet keihard willen afwijzen, wordt Nederland steeds rechtser en rechtser met alle gevolgen van dien.
Wat dacht je ervan om iedereen (zowel autochtoon als allochtoon) die zich niet kan gedragen op te laten rotten?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Degene die zoiets flikt met een dubbel paspoort natuurlijk. Wie anders?
Wat vind je van die paspoorten discussie dan? Dat we op last van Koning Mohammed de weetikveelhoeveelste alle uit tenminste één Marokkaanse ouder voortkomende kinderen tot Marokkaan maken?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Degene die zoiets flikt met een dubbel paspoort natuurlijk. Wie anders?
Waarheen?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om iedereen (zowel autochtoon als allochtoon) die zich niet kan gedragen op te laten rotten?![]()
Mensen zijn zo hard geworden tegen dit uitschot, omdat dit uitschot steeds maar niet goed genoeg (althans voor hen) door de regering wordt aangepakt. 30 jaar geleden zouden niet veel mensen meteen over knieschijven, eindoplossingen roepen etc. als dat uitschot zich weer eens misdraagt.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mensen zoals mij ontgaat de lust om verontwaardigd te doen over wat die jongen doet wanneer het hele topic volstaat met simpele nonsens over knieschijven, eindoplossingen, etc.
Doordat mensen zoals jullie dit gedrag steeds maar niet keihard willen afwijzen zullen mensen als ik dat kleine Gallische dorpje blijven dat maar niet wil deugen naar de maatstaven van de avant garde van de geweldige ethische revival die we nu doormaken.
Rare jongens, die Romeinen
Same here. Genuanceerd reageren voelt als het eens zijn met de simpele gasten die met allerlei ideeën op de proppen komen zetten als het om allochtonen gaat.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mensen zoals mij ontgaat de lust om verontwaardigd te doen over wat die jongen doet wanneer het hele topic volstaat met simpele nonsens over knieschijven, eindoplossingen, etc.
Gewoon lekker ergens in de Achterhoek dumpen en ze manieren bijbrengen. Het ontbreekt dit soort jongens gewoon aan beschaving.quote:
Dus die arme mensen zijn niet verantwoordelijk voor wat ze zeggen?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mensen zijn zo hard geworden tegen dit uitschot, omdat dit uitschot steeds maar niet goed genoeg (althans voor hen) door de regering wordt aangepakt. 30 jaar geleden zouden niet veel mensen meteen over knieschijven, eindoplossingen roepen etc. als dat uitschot zich weer eens misdraagt.
Juistem. Niets wat een potje HØKEN niet op kan lossen! Lekker door de modder rollen met de varkens en een pot bier, he?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Gewoon lekker ergens in de Achterhoek dumpen en ze manieren bijbrengen. Het ontbreekt dit soort jongens gewoon aan beschaving.
Volgens mij is het niet lastig om te ontwaren dat er twee zaken gebeuren. Een actie, die je kunt veroordelen en een reactie, die je kunt veroordelen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ach zolang we de rest van de wereld hebben mag jij best dat ene kleine Gallische dorpje hebben met bard. Erg groot was dat dorpje niet en ik neem genoegen met de rest van de wereld waar dat soort idioten wel aangepakt worden.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Doordat mensen zoals jullie dit gedrag steeds maar niet keihard willen afwijzen zullen mensen als ik dat kleine Gallische dorpje blijven dat maar niet wil deugen naar de maatstaven van de avant garde van de geweldige ethische revival die we nu doormaken.
Rare jongens, die Romeinen
Zegt de grootste struisvogel van alle. Het probleem had gewoon aangepakt moeten worden het is nu erg groot en daardoor krijgen mensen als Wilders een kans. Als de gevestigde orde het niet doet moet iemand anders het doen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Same here. Genuanceerd reageren voelt als het eens zijn met de simpele gasten die met allerlei ideeën op de proppen komen zetten als het om allochtonen gaat.
Ook goed, zolang ze dit asociale gedrag maar afleren.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan kan die toch nog steeds gooien, kun je beter iets met zijn handen doen.
Als er dagelijks van dergelijke berichten in het nieuws komen over achterhoekers, dan worden de reacties daarop vanzelf ook harder.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Same here. Genuanceerd reageren voelt als het eens zijn met de simpele gasten die met allerlei ideeën op de proppen komen zetten als het om allochtonen gaat.
Zie ook hier:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Als er dagelijks van dergelijke berichten in het nieuws komen over achterhoekers, dan worden de reacties daarop vanzelf ook harder.
Jep.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet lastig om te ontwaren dat er twee zaken gebeuren. Een actie, die je kunt veroordelen en een reactie, die je kunt veroordelen.
En wat betreft mezelf kan ik heel goed begrijpen dat er verontwaardiging is over de actie, terwijl de actie, mijn inziens, pertinent onbevattelijk is.
En net zoals sommigen nog weten te verklaren waarom iemand een steen naar een traumahelikopter wil gooien is er natuurlijk op soortgelijke wijze een verklaring te vinden dat er zoveel gemeende of ongemeende emotie aan de verontwaardiging gekoppeld is.
Je weet dat de Romeinen immer kansloos slaag kregen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:30 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ach zolang we de rest van de wereld hebben mag jij best dat ene kleine Gallische dorpje hebben met bard. Erg groot was dat dorpje niet en ik neem genoegen met de rest van de wereld waar dat soort idioten wel aangepakt worden.
Eigenlijk willen we helemaal geen Wilders stemmenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:32 schreef niet_links het volgende:
[..]
Zegt de grootste struisvogel van alle. Het probleem had gewoon aangepakt moeten worden het is nu erg groot en daardoor krijgen mensen als Wilders een kans. Als de gevestigde orde het niet doet moet iemand anders het doen.
Denk dat de gemiddelde zaterdagavond in de achterhoek iets minder voorbeeldig verloopt dan je hier indirect poogt te stellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Als er dagelijks van dergelijke berichten in het nieuws komen over achterhoekers, dan worden de reacties daarop vanzelf ook harder.
Belachelijke actie dit, dat jong moeten ze gewoon een maandje of twee bij ome justitie gaan laten logeren.
Niet zo aangesproken voelen meteen. Jouw reactie is suf, maar daar zijn geen wetten tegen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:21 schreef Scorpie het volgende:
Alsof mij het een donder kan schelen welk kleurtje zulke figuren hebben, zolang ze als een mongool bakstenen gaan gooien naar traumaheli`s mag je ze van mij keihard straffen, of ze nou zwart, wit, groen, paars, geel, oranje of rood zijn.
Ah ja, straffen is suf. Weten we dat ook gelijk weerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Niet zo aangesproken voelen meteen. Jouw reactie is suf, maar daar zijn geen wetten tegen.
Straffen is niet suf. Stoere praat over knieschijven die er af geschoten worden of whatever, dát is suf.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, straffen is suf. Weten we dat ook gelijk weer
Waarom is dat suf? Vroegah, in de tijd dat je nog lijfstraffen had, liet je het wel uit je domme botte kutharses om de ambulance of politie dwars te zitten. Tijd dat we dat weer in gaan voeren. Knieschijven kapot is dan misschien wat overdreven, maar ik ben helemaal voor het keihard straffen van mensen die willens en wetens politie of ambulance hinderen bij hun werk. Laat het ze maar voelen. Is dat zo raar? Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Straffen is niet suf. Stoere praat over knieschijven die er af geschoten worden of whatever, dát is suf.
Tja, ik ben geen fan van Wilders, maar hij snapt wel dat er genoeg mensen zijn die tegenwoordig eens niet dat politiek correcte geblaat willen horen over kansenjongere, media-aandacht en dat soort ongein. Die mensen willen gewoon horen dat er iig iemand is die het niet langer pikt. Iemand die wel ruggegraat toont, in tegenstelling tot alles wat de afgelopen 20 jaar hier iets aan probeerde te doen.quote:En deze oprechte verontwaardiging die je tentoonspreidt is ook vrij suf
Lijstraffen zijn verboden door het EVRM. Dus grote kans dat er raar wordt opgekeken dan ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom is dat suf? Vroegah, in de tijd dat je nog lijfstraffen had, liet je het wel uit je domme botte kutharses om de ambulance of politie dwars te zitten. Tijd dat we dat weer in gaan voeren. Knieschijven kapot is dan misschien wat overdreven, maar ik ben helemaal voor het keihard straffen van mensen die willens en wetens politie of ambulance hinderen bij hun werk. Laat het ze maar voelen. Is dat zo raar? Ik vind van niet.
En dus moeten we daar maar respect en begrip voor hebben, ongeacht de consequenties?quote:Tja, ik ben geen fan van Wilders, maar hij snapt wel dat er genoeg mensen zijn die tegenwoordig eens niet dat politiek correcte geblaat willen horen over kansenjongere, media-aandacht en dat soort ongein. Die mensen willen gewoon horen dat er iig iemand is die het niet langer pikt. Iemand die wel ruggegraat toont, in tegenstelling tot alles wat de afgelopen 20 jaar hier iets aan probeerde te doen.
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Lijstraffen zijn verboden door het EVRM. Dus grote kans dat er raar wordt opgekeken dan ja.
Wie zegt dat er niet nagedacht wordt over wat je doet en denktquote:En dus moeten we daar maar respect en begrip voor hebben, ongeacht de consequenties?
Vind ik niet. Frustratie ontslaat je niet van je plicht na te denken bij wat je doet en zegt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:00 schreef Pwoekie het volgende:
ten eerst...
wilders vergelijken met hitler...
hitler was extreem links, past in hetzelfde rijtje als stalin, mao zedong, kim il jong...
Ik hoef de wereld ook helemaal niet. Een dorpje is makkelijker te verdedigen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:34 schreef niet_links het volgende:
@fortune cookie
Ja ik ben op hoogte van de strip. Heb die altijd met veel plezier gelezen. Maar goed ze kregen ook nooit meer als dat ene dorpje terwijl de romeinen wel de wereld hadden.
Ieder z'n ding.quote:
Dat gaat dan ook niet specifiek over jou. Was meer gericht op de Eindoplossing en het stilzwijgende toestemmen van zo ongeveer de rest minus 2 á 3.quote:Wie zegt dat er niet nagedacht wordt over wat je doet en denktIk vind werkelijk waar dat zulke figuren lichamelijk gestraft mogen worden. Daar sta ik 100% achter.
waarop basseer jij dat de pvv meer heeft met de nsdap dan de sp of desnoods de sgp/cu?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:03 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
jonge, wat heb jij gerookt? hoe kan iemand dta nu denken.
Gekreukt zieltje?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
zucht... friet/patat/links/rechts.
Mods?
Gelukkig maar danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ieder z'n ding.
[..]
Dat gaat dan ook niet specifiek over jou. Was meer gericht op de Eindoplossing en het stilzwijgende toestemmen van zo ongeveer de rest minus 2 á 3.
Nee, ik wil niet dat een interessant topic verzandt in een discussie over wat links en wat rechts is.quote:
Het is dat ik dit plaatje heb gezien, want ik zag dus echt niemand stenen gooien in dat filmpjequote:
Ja, je vraagt je af waarom zulke mensen met stenen gooien, alleen om Wilders aan veel stemmen te helpen. Dat is toch wel tfoeallahirahmod3im3awinalillahiwainaillahiraji3onmashaallahtfoewallah, hoor.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef Meki het volgende:
niet geloven mensen,
dit is stemstekkerij van iiech tfoeee Wilders
Nou......................niet echt maar dat staat in heel veel boeken beschreven dus lees er eens wat over zou ik zeggen.quote:
Niet alleen hier.. overal waar bepaalde types kansenjongeren in grote concentraties voorkomen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:32 schreef zoalshetis het volgende:
het lijkt wel of het hier een soort gazastrook begint te worden
Nu ik goed kijk denk ik dat Meki gelijk heeft, de gooier is duidelijk Wilders in een slechte vermomming.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef Masterix het volgende:
[..]
Ja, je vraagt je af waarom zulke mensen met stenen gooien, alleen om Wilders aan veel stemmen te helpen. Dat is toch wel tfoeallahirahmod3im3awinalillahiwainaillahiraji3onmashaallahtfoewallah, hoor.
Nee, dit is een vrij direct topic.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:32 schreef Chadi het volgende:
Aaah gut is er al een link gelegd tussen dit joch en de multiculti en wilders en links en rechts?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |