cewl, ik ben die andere in dat shirt en die en datquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:53 schreef tevr het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon eerder in zaal 1 te zijn en anders prop ik mezelf wel naar binnen ben toch niet zo groot.
Ik ben die andere met een shirt
Zou me persoonlijk niks verbazen. Die zaal is trouwens wel ruim hoor, alleen zie je er geen zak meer van als je redelijk achteraan staat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:18 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag: twee zalen, bijna uitverkocht = als je pech hebt geen plaats in zaal 1 als Aphex begint? Moet er niet aan denken
Heerlijk nummer inderdaad. Luister nu ook sinds een paar dagen Selected Ambient Works 85-92.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:40 schreef Leatherneck het volgende:
Dit blijf ik één van z'n beste nummers vinden. Vandaag heel SAW1 geluisterd, lekker in het zonnetje.
Geweldig nummer inderdaad en echt een rare combinatie in dit filmpje, krijg er altijd zo'n dubbel gevoel van.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:40 schreef Leatherneck het volgende:
Dit blijf ik één van z'n beste nummers vinden. Vandaag heel SAW1 geluisterd, lekker in het zonnetje.
Het mooie aan Aphex Twin is dan ook dat zijn muziek op veel manieren te interpreteren is.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:52 schreef tevr het volgende:
[..]
Geweldig nummer inderdaad en echt een rare combinatie in dit filmpje, krijg er altijd zo'n dubbel gevoel van.
Volgens mij is gwarek2 samen met droqs echt een belevenisquote:Op donderdag 2 april 2009 20:02 schreef tevr het volgende:
Inderdaad, dat album van Mike and Rich vind ik net als Melodies from Mars echt supervrolijk. Gwarek2 is daarintegen echt zo'n wtf nummer.
Ghehe, hoe krijg je dat nou weer voorelkaar? Al je geld opgemaakt aan Orbital tickets en de reis naar de UK zeker? Zit je dan mooi met je kaartje voor STRP thuis. Is het ver lopen?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:18 schreef timbob het volgende:
Ik sta zo rood dat ik niet eens een treinkaartje naar strp kan betalen! Help! M'n ticket heb ik wel al. Ik ga maar bedelen denk ik.
nee, ik heb de staatsloterij verloren. Dat geld moet toch ergens vandaan komen he.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:48 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ghehe, hoe krijg je dat nou weer voorelkaar? Al je geld opgemaakt aan Orbital tickets en de reis naar de UK zeker? Zit je dan mooi met je kaartje voor STRP thuis. Is het ver lopen?
geld lenen van het ouderlijk gezag?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:16 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, ik heb de staatsloterij verloren. Dat geld moet toch ergens vandaan komen he.
Hoeveel heb je nodigquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:16 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, ik heb de staatsloterij verloren. Dat geld moet toch ergens vandaan komen he.
Wel een béétje fout om je exacte saldo te posten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nodig?
[ afbeelding ]
ik niet hoor... Bleh, aphex twinquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Zoooooo'n zin in vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |