Ik heb engelse versie, waarom? Labs!!!quote:
En bij mij staat er 'Spang' in plaats van 'Starred'.quote:
Ook niet.quote:
Dus ik veranderen he, is het nog steeds zo!quote:
Jij shit, ik shit jou niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:12 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En bij mij staat er 'Spang' in plaats van 'Starred'.
Is het ondertussen al mogelijk om Agenda écht te integreren in Gmail?quote:
Misschien aan het feit dat het bijna 1 april is?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:17 schreef delano.888 het volgende:
Waar kan t aan liggen dat t alleen bij mij is?
Hoe doe je datquote:Op maandag 30 maart 2009 19:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij shit, ik shit jou niet.
[ afbeelding ]
En het is alleen bij mij 1 april?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien aan het feit dat het bijna 1 april is?
http://googlesystem.blogs(...)agenda-in-gmail.htmlquote:Op maandag 30 maart 2009 19:18 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Is het ondertussen al mogelijk om Agenda écht te integreren in Gmail?
Ja, maar dan moet ik dingen installeren. Toch een beetje jammer.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:19 schreef IQM het volgende:
[..]
http://googlesystem.blogs(...)agenda-in-gmail.html
Lijkt erop.
Want jij bent natuurlijk oh zo braaf..quote:
Met zo'n godsgruwelijk lelijk thema vraag je er ook om natuurlijk!quote:
Dat dusquote:Op maandag 30 maart 2009 19:43 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Met zo'n godsgruwelijk lelijk thema vraag je er ook om natuurlijk!
Zijn er een paar nieuwe werknemers bij gmail in de systeembestanden gaan snuffelen ofzoquote:Op maandag 30 maart 2009 20:24 schreef Florian_ het volgende:
Mijn gmail is ook helemaal verneukt opeens. Die balkjes zijn opeens vaag. (in IE, met Chrome werkt het wel)
Dit dus:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat?
Wel eens van oogkanker gehoord? het woord schoolvoorbeeld voor de oorzaak van deze, hopelijk, hypothetische aandoening komt bij jouw thema als eerst in mij op.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:10 schreef delano.888 het volgende:
Wat is dr mis met mn thema?
Ok het blauw bovenaan matcht voor geen meter, maar dat komt door mn achtergrond die je er doorheen ziet..
+1quote:Op maandag 30 maart 2009 19:11 schreef IQM het volgende:
Waarom noem je 'Gmail' overigens 'gmail'?
Groetjessssssssss
Ikkuhhquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:02 schreef eQuaL het volgende:
Wie is er nou echt ouderwets uitgenodigd voor zn Gmail account?
Waarom?!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:15 schreef hoerezooi het volgende:
mensen die nederlandse versie gebruiken van gmail zijn sad
Waarom?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:52 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
Dat is toch geen stijlPostvak In
Verzonden Items
nederlandse teksten in aplicaties of sowieso je OS in het nederlands heeft gewoon iets lomps. Het is bedoeld in het engels en dan krijg je van die nederlandse knurften vertalingen. Ook verpest nederlands de look en feel.quote:
Ik zo'n 4,5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:02 schreef eQuaL het volgende:
Wie is er nou echt ouderwets uitgenodigd voor zn Gmail account?
Juist ja... volgens mij heb je té veel vrije tijd, en zou je je eens om andere dingen druk moeten makenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:26 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
nederlandse teksten in aplicaties of sowieso je OS in het nederlands heeft gewoon iets lomps. Het is bedoeld in het engels en dan krijg je van die nederlandse knurften vertalingen. Ook verpest nederlands de look en feel.
jij vraagt waarom, dan krijg je antwoordquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:55 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Juist ja... volgens mij heb je té veel vrije tijd, en zou je je eens om andere dingen druk moeten maken
Pas een half jaar ofzoquote:
2008 belde, ze willen hun vraag terug.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:36 schreef Dunckie het volgende:
He? Heeft Gmail themes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |