abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2009 @ 16:24:01 #101
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_67899213
Natuurlijk steunden we qua verdediging op Van der Sar, maar ik heb er toch vertrouwen in dat dat in de nabije toekomst op te vangen valt.

2010 komt te vroeg, maar over een paar jaar staat er waarschijnlijk een veel betere lichting verdedigers dan waar we het sinds het vertrek van de jaren '90 garde mee hebben moeten doen. Van der Wiel ontwikkelt zich stormachtig, Marcellis heeft bakken potentie, Zuiverloon hangt de held uit in Engeland, Blind draagt de erfenis van zijn pa en heeft die tot nu toe altijd waargemaakt tijdens zijn opleiding. En dan heb je nog Kuiper, Janmaat, Zeefuik, Van Aanholt, allemaal groeibriljantjes. Misschien wordt zelfs Bonk Bonk Ryan Donk nog betrouwbaar.

En wat die keeper betreft zit er ook een boel aan te komen, alleen is het op dit moment allemaal nog niet goed genoeg om Van der Sar te doen vergeten. Wat niet heel gek is, want Edwin was op z'n 21e ook geen wereldkeeper.

Het is allemaal afwachten het zich ontwikkelt, maar met een beetje geluk zijn we zometeen verdedigend sterker dan nu, want momenteel is het echt de eindjes aan elkaar knopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kriegel op 10-04-2009 16:42:38 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 11 april 2009 @ 09:14:48 #102
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_67918125
Na een goede of slechte poulefase vliegt Nederland er traditioneel uit in de kwart- of halve finale.

Dat we leuk kunnen spelen tegen landen als Brazilië (1994,1998), Frankrijk (1996, 2008), Italië (2000, 2008), Portugal (2004, 2006) is mooi maar uiteindelijk staan we altijd weer met lege handen.

Neemt niet weg dat we onze kansen op succes vergroten door onze speelwijze aan te passen. Als we in de knock-outfase dan wel iedere wedstrijd scherp zijn, kunnen we die toplanden wél pakken.

De keeper is niet echt een zekerheidje, daar droom je van Van der Sar, maar de achterhoede Van der Wiel, Boulahrouz/Mathijsen en Van Bronckhorst/Braafheid is degelijk. Ik denk degelijk genoeg.

Een middenveld met Heitinga/De Jong; De Zeeuw/Van Bommel, Schaars, De Jong/De Zeeuw; Kuyt/Van Persie/Sneijder en Robben/Babel/Van der Vaart/Afellay heeft genoeg kwaliteit om niet voor andere landen onder te hoeven doen. Maar dan moeten we niet met 3 aanvallende middenvelders gaan spelen!

Huntelaar is een spits van wereldklasse. Van Persie en Kuyt kunnen ook in de spits spelen. Wellicht een fitte Van Nistelrooy meenemen?

De groep heeft hopelijk geleerd van het EK. Dit is hun laatste kans op succes. Nu maar hopen dat de coach ze daarbij kan helpen. Ik vrees van niet.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_67919464
Ik heb toch nog een sprankje hoop dat Van der Sar toch mee gaat als Van Marwijk hem in Juni belt.
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:33:35 #104
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_67919954
quote:
Dit is hun laatste kans op succes.
Huh, waarom? Gaan we daarna soms allemaal dood?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:39:13 #105
30220 Barca
pi_68018538
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:33 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Huh, waarom? Gaan we daarna soms allemaal dood?
Over 4 jaar is deze selectie te oud. Wil je winnen dan heb je Sars nodig. Nou ... die zou nú nog mee kunnen doen. Over 2 jaar gaat dat echt niet meer lukken.
pi_68121569
Kom maar op met dat WK! Als Kuijt maar uit de basis gaat.
pi_68122059
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:53 schreef DeVinger het volgende:
Kom maar op met dat WK! Als Kuijt maar uit de basis gaat.
Lachen joh, je bent niet goed met je Kuijt uit de basis.

Mensen die alleen maar creatieve spelers in hun team willen hebben en geen balans, snappen er vrij weinig van.
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:23:59 #108
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68122950
Extra training met elia wileart en amarabt fucking amrabat. Dan heeft Beerens dat toch meer verdiend
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_68123042
Wileart amarabt? Serieus, leer tikken.

Maar inderdaad niet normaal, is gewoon tactiek van Ajax trouwens. Om Elia uit te putten voor de komende wedstrijden. Wielaert speelt toch niet.
  zaterdag 18 april 2009 @ 16:29:38 #110
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_68142280
Die drie spelers worden er alleen bijgehaald voor het geval dat er een aantal spelers van de vaste kern geblesseerd raken. Het is alleen wel een hele grote achteruitgang in niveau wanneer je die spelers moet inzetten.
  zondag 19 april 2009 @ 19:01:36 #111
30220 Barca
pi_68178602
Elia, Wielaert en Beerens zijn wel spelers die de selectie in de breedte versterken. Elia en Beerens zijn spelers die in de toekomst van waarde kunnen zijn.
  zondag 19 april 2009 @ 19:36:22 #112
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68179756
en Beerens zit er dus niet bij, maar Amrabat
pi_68213793
quote:
Met vader Johnny pakte Patrick van Aanholt twee jaar terug zijn koffers voor een avontuur bij Chelsea. De nu 18-jarige jeugdinternational verhuisde van Den Bosch naar Londen met het doel om ooit voor de miljoenenformatie van eigenaar Roman Abramovich uit te komen. Hoe gaat het met de begaafde linkspoot?

PSV stond in 2007 niet bepaald te springen toen Van Aanholt met interesse van Chelsea schermde. Toenmalig technisch manager Stan Valckx probeerde de talentvolle verdediger over te halen om in Eindhoven te blijven, maar de puber had zijn zinnen gezet op een transfer. Eenzelfde soort situatie deed zich voor toen Van Aanholt de stap maakte van FC Den Bosch naar PSV. De smeekbede van Fred van der Hoorn, die zelfs Ruud van Nistelrooy inschakelde, bleek tevergeefs.

Geen moment spijt

De vastberadenheid van Van Aanholt deed hem dus belanden in metropool Londen. ,,En daar heb ik nog geen moment spijt van gehad”, zegt hij. ,,In de beginperiode miste ik mijn moeder Vanesa, zussen Milangela, Johaily en Keithy én broertje Jean-Claude heel erg, maar ik wist waarvoor ik naar Engeland ging. Nu komt de familie regelmatig over vanuit Nederland en reis ik vaak heen en weer. Op sportief vlak blijf ik me voortdurend ontwikkelen.”

Zijn tweede jaar bij de reserves van Chelsea bevalt goed. Het voorportaal voor de hoofdmacht maakt hem naar eigen zeggen beter, ook omdat Van Aanholt regelmatig meetraint met het eerste team. ,,Dat is wat, op één veld staan met grote jongens als John Terry en Frank Lampard, die al zoveel bereikt hebben. Aanvankelijk keek ik een beetje verlegen om me heen, maar het went gaandeweg. Nu doe ik gewoon mijn ding en dat is vrijuit voetballen.”

Ashley Cole

Bij Chelsea wordt Van Aanholt voornamelijk ingezet als linksback, hoewel hij ook centraal uit de voeten kan. Een speciale band heeft hij met Ashley Cole, linksachter bij The Blues en tevens Engels international. ,,Ik heb veel contact met hem. Hij helpt me bijvoorbeeld mijn mindere punten te verbeteren, zoals de 1-tegen-1 situatie en verdedigend koppen. Ja, Cole is een soort mentor voor me. Ik heb veel aan zijn steun”, aldus Van Aanholt.

De Antilliaanse Nederlander, wiens contract in de zomer van 2010 afloopt, heeft nog altijd dat ene doel voor ogen: slagen bij Chelsea. Schitteren op Stamford Bridge, voor meer dan 40.000 toeschouwers. ,,Dat is en blijft mijn streven. Ik heb niet voor niets de oversteek gemaakt. Hopelijk wordt die droom op termijn werkelijkheid. Ik ben ook nog maar 18 jaar, dus ik heb voorlopig de tijd.”
Hopelijk slaagt hij... een multifunctionele verdediger van zijn klasse biedt toekomstperspectief voor Oranje.
pi_68942656
quote:
Van Marwijk haalt Velthuizen bij Oranje
Door Carlo Willemsen
Dinsdag, 12 mei 2009, 15:14

Bondscoach Bert van Marwijk heeft Piet Velthuizen opgeroepen voor de extra trainingsstages van Oranje, bedoeld voor kandidaat-internationals die het seizoen bij hun club al hebben afgesloten. De oefensessies vinden op 21/22, 25/26 en 28/29 mei plaats in Hoenderloo.

Velthuizen dankt zijn uitnodiging aan de afwezigheid van derde doelman Michel Vorm, bij wie de ziekte van Pfeiffer is geconstateerd. De volgende spelers zijn tot nu toe uitgenodigd: Ibrahim Afellay, Nordin Amrabat, Dirk Marcellis (PSV), Eljero Elia, Edson Braafheid (FC Twente), David Mendes da Silva, Demy de Zeeuw, Stijn Schaars (AZ), Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel en Rob Wielaert (Ajax).

Aanvankelijk van hoe de play-off-wedstrijden verlopen, kunnen zich daar later nog een aantal spelers van andere clubs aan toevoegen. Dat geldt in elk geval voor de Feyenoorders Giovanni van Bronckhorst en Henk Timmer, die zich pas op 25 mei in Hoenderloo melden.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:46:58 #115
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68944843
kut amrabat. op basis waarvan? Beerens verdient het eerder. Waardeloos, dat positieve discriminatie beleid bij Oranje\

dinsdag 12 mei 2009 @ 18:35:26 #116
30220 Barca
pi_68948656
Velthuizen (i.p.v. Vermeer), Amrabat en Marcellis!?! Weer eens een bewijs dat Bertje ook geen fuck snapt van voetbal!
pi_69015564
quote:
De staat van Oranje
Door TIJANI GOULLET

ZEIST - Vanaf 20 mei traint een groep eredivisiespelers die al klaar zijn met het clubseizoen extra onder leiding van bondscoach Bert van Marwijk. Voor anderen loopt de competitie nog door. Een overzicht.

Vitesse-doelman Velthuizen mag zich aansluiten bij de drie extra trainingsstages van Oranje op 20/21 mei, 25/26 mei en 28/29 mei in Hoenderloo. De veertien stagiairs zijn: Stekelenburg (Ajax), Van der Wiel (Ajax), Wielaert (Ajax), Mendes da Silva (AZ), Schaars (AZ), De Zeeuw (AZ), Timmer (Feyenoord), Van Bronckhorst (Feyenoord), Afellay (PSV), Amrabat (PSV), Marcellis (PSV), Braafheid (FC Twente), Elia (FC Twente), Velthuizen (Vitesse).

MAARTEN STEKELENBURG
Mocht afgelopen zondag door de blessure van Kenneth Vermeer weer eens keepen bij Ajax. Wil een rotseizoen goed afsluiten tijdens IJsland - Nederland op 6 juni en Nederland - Noorwegen op 10 juni.

HENK TIMMER
Moet op zoek naar een nieuwe club. Maar eerst wachten nog de play-offs met Feyenoord. Als het tegenzit moet de doelman drie dagen voor IJsland -Nederland nog in de play-offs spelen (beslissingswedstrijd).

KHALID BOULAHROUZ
Moest in april vanwege vormverlies drie competitieduels op de bank blijven zitten, maar is de laatste weken weer basisspeler bij VfB Stuttgart. Speelde afgelopen zondag tegen VfL Wolfsburg (4-1 zege) zijn beste wedstrijd dit seizoen.

EDSON BRAAFHEID
Hoopt mooi seizoen met FC Twente zondag te bekronen met het winnen van de KNVB-beker. Miste dit seizoen slechts één competitieduel. Wil voor interlands in juni duidelijkheid over zijn toekomst; Twente wil zijn contract verlengen.

GIOVANNI VAN BRONCKHORST
Is door bondscoach Van Marwijk uitgenodigd voor extra trainingen, maar heeft die sessies niet nodig als Feyenoord lang blijft meedoen in de play-offs. Is fit en miste in april alleen één duel vanwege schorsing.

JOHN HEITINGA
Ontbrak bij de laatste interlands tegen Schotland en Macedonië vanwege een hersenschudding. Speelde daarna bijna alle duels met Atlético. Vecht met zijn club om een CL-ticket. Speelt op 31 mei laatste competitieduel.

DIRK MARCELLIS
Speelde afgelopen zondag zijn laatste competitiewedstrijd. Meldt zich na enkele vrije dagen op 20 mei in Hoenderloo voor de extra trainingsstage. Miste sinds de laatste interlands met Oranje geen enkele seconde bij PSV.

JORIS MATHIJSEN
Zware weken achter de rug. Werd in korte tijd met HSV uitgeschakeld voor de nationale bekerfinale, de UEFA Cup-finale én voor het kampioenschap. Is op 23 mei uitgevoetbald. Mag aansluiten bij trainingsstage van Oranje.

GREGORY VAN DER WIEL
Werd afgelopen zondag bij Ajax uitgeroepen tot Talent van het Jaar. Sluit zich volgende week woensdag aan in Hoenderloo. Speelde onlangs zijn eerste en tweede interland als basisspeler bij Oranje.

ANDRÉ OOIJER
Is nog altijd een vaste waarde bij Blackburn Rovers. Speelde zaterdag vanwege een hamstringblessure niet mee tegen Portsmouth (2-0 zege). Was met Blackburn een tijdje in degradatiegevaar. Is na afgelopen weekend veilig.

IBRAHIM AFELLAY
Tegen de PSV’er werden afgelopen seizoen 112 overtredingen gemaakt. Alleen Loïc Loval (FC Utrecht) was vaker het doelwit. Kampte desondanks met weinig blessures. Miste wel de laatste twee duels vanwege een onderbeenkwetsuur.

MARK VAN BOMMEL
Is met Bayern München medekoploper in de Bundesliga. Blijft ook onder interim-trainer Heynckes aanvoerder. Speelt op 31 mei met Bayern een benefiet tegen zijn oude club Fortuna. Sluit zich daarna aan bij Oranje.

NIGEL DE JONG
Heeft met Manchester City nog kans om zich te plaatsen voor de Europa League. Is ook bij de steenrijke Engelse club een vaste waarde op het middenveld. Speelt op 24 mei de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen.

STIJN SCHAARS
Kan zich na het kampioenschap van AZ rustig bezig houden met zijn toekomst. Wordt gelinkt aan Bayern München. Miste de laatste twee competitieduels door een schorsing. Kan zich uitgerust op 20 mei melden in Hoenderloo.

WESLEY SNEIJDER
Hervatte afgelopen vrijdag na enkele weken blessureleed (hamstring) de training. Speelde op 4 april voor het laatst in de basis bij een competitieduel van Real Madrid. Hoopt nog op speelminuten in de laatste drie wedstrijden.

RAFAEL VAN DER VAART
Mocht in de laatste drie duels van Real Madrid alleen in het veld komen als invaller. Speelde op 21 april voor het laatst in de basis en werd toen in de rust gewisseld. Laatste competitieduel: 31 mei.

DEMY DE ZEEUW
Moet zich na een korte vakantie van tien dagen volgende week woensdag melden bij bondscoach Van Marwijk. Na de trainingsstage met Oranje en de twee interlands moet de middenvelder na tien dagen weer aan de slag bij AZ.

RYAN BABEL
Kreeg dit seizoen slechts zes basisplaatsen bij Liverpool, maar doet het desondanks goed. Zo scoorde de aanvaller afgelopen zaterdag als invaller tegen West Ham United. Heeft nog een kleine kans om kampioen te worden.

KLAAS-JAN HUNTELAAR
Kijkt uit naar de benoeming van een nieuwe trainer bij Real Madrid, zodat er meer duidelijk wordt over zijn toekomst. Moest zondag tegen Valencia de hele wedstrijd op de bank blijven zitten.

DIRK KUYT
Speelde samen met Carragher en Reina de meeste competitieduels bij Liverpool: 36. Miste dus geen enkele competitiewedstrijd. Beleeft volgens zijn coach zijn beste seizoen. Benítez noemde hem deze week ‘Mister Duracell’.

ROBIN VAN PERSIE
Kampte ruim twee weken met een liesblessure. Was op tijd fit voor zijn vijftigste Europese wedstrijd tegen Manchester United, maar kon de uitschakeling van Arsenal in de Champions League niet voorkomen.

ARJEN ROBBEN
Raakte op 21 april na een kwartier als invaller geblesseerd aan zijn kuit, maar kon twee weken later aantreden tegen Barcelona (6-2 verlies). Kreeg van alle Nederlanders bij Real Madrid de meeste basisplaatsen: 22.
pi_69015885
amrabat

die had dus beter voor marokko kunnen kiezen.
pi_69062914
We moeten wat doen aan onze status. Chinezen hier vinden het Nederlandse elftal nauwelijks beter dan het Chineze elftal zeggen ze

Italie is hier erg populair en ze konden de FIFA ranking lijst niet geloven
  maandag 1 juni 2009 @ 22:50:28 #120
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_69619229
quote:
KNVB eist halve finale van bondscoach Van Marwijk
01/06/2009 21:59

EXCLUSIEF - Bert van Marwijk moet het Nederlands elftal naar de halve finale van het WK van 2010 loodsen. Dat eist de KNVB in het nieuwe beleidsplan Samen scoren, dat in het bezit is van Voetbal International.

Komend seizoen gaat het nieuwe beleidsplan van de KNVB in voor de periode van 2009 tot 2014. Bij de clubs circuleert inmiddels de derde ontwerpversie. De bond gaat daarover komende maandag met de clubs in discussie tijdens de algemene vergadering betaald voetbal.

Wat betreft het betaalde voetbal staat het plan in het teken van Oranje, het WK van 2018, de jeugdopleiding en het aanpakken van makelaars. De grootste ambities liegen er niet om. Een WK of EK winnen, al is dat geen vereiste. Maar de doelstellingen waaraan Van Marwijk moet voldoen zijn niet mals: Oranje moet de halve finale op het WK of EK halen.

Daarnaast eist de bond dat zowel het clubvoetbal zich handhaaft bij de beste acht Europese landen. Dat zal moeilijk genoeg worden. Nu staat Nederland achtste op de UEFA-ranking.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:52:04 #121
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69619308
ik ook
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_69620897
Wat een lachwekkende eis. Helemaal in een toernooi waar je van te voren niet eens weet wie je wanneer loot.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69621262
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:29 schreef mcyodogg het volgende:
Wat een lachwekkende eis. Helemaal in een toernooi waar je van te voren niet eens weet wie je wanneer loot.
Inderdaad. Achteraf kun je eigenlijk pas bekijken wat een redelijk resultaat zou zijn. En als je van tevoren al wat moet roepen, lijkt me de kwartfinale een stuk realistischer.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  maandag 1 juni 2009 @ 23:45:00 #124
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_69621503
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:50 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]
Wat zou de eis bij Marco geweest zijn
pi_69622021
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:45 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Wat zou de eis bij Marco geweest zijn
Eerste ronde doorkomen.

Als Kuijt maar in de basis staat halen we die halve finale makkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')