En ik zie nogsteeds niet waarom JIJ dan in therapie zou gaan en waarom een therapeut je daarop zou aannemen.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:57 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat 1x al overdreven is, maar ik hem daar dan in tegemoet wil komen, om het bij 1x te laten. En als het 1x is, gaat het er in elk geval om dat ze ff kunnen babbelen. Die 2e keer die altijd 's avonds komt is in mijn mening alleen maar om zichzelf gerust te stellen dat zoontje veilig zit, of om te kijken wat hij op dat moment doet voordat zij in haar bedje kruipt. En dat is gewoon niet gezond.
Ik gok verwaarloosd als kind door in ieder geval haar moeder.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
En ik zie nogsteeds niet waarom JIJ dan in therapie zou gaan en waarom een therapeut je daarop zou aannemen.
Waarvoor was je nu echt in therapie en watvoor soort therapie heb je gehad?
Therapie gaat wel heel erg ver,quote:Op maandag 30 maart 2009 17:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
En ik zie nogsteeds niet waarom JIJ dan in therapie zou gaan en waarom een therapeut je daarop zou aannemen.
Als jij mijn vriendin was, kon je ook opbokken. Wie denk jij te zijn om te bepalen wie hij wanneer en hoe vaak spreekt? Nu zijn moeder, straks zijn vrienden. Dat jíj niet op met zo'n frequentie met je moeder aan de telefoon wilt hangen, is niet maatgevend.quote:Mijn vriend is niet bereid dit te veranderen. Hij geeft wel toe dat het soms wat veel is en onzinnig is waar ze om belt, maar hij wil dit niet veranderen. Terwijl hij weet hoe hoog me dit zit, en mensen, dit zit me echt hoog. Ik ben er helemaal door geobsedeerd geraakt en denk de hele dag aan niks anders. Kan geeneens meer genieten van de tijd met hem, omdat het constant door mijn hoofd spookt. Nou is het gister enorm uit de hand gelopen door een ruzie hierover, en heeft hij het uitgemaakt.
Je hebt de waarheid wel echt in pacht ook he?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:57 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat 1x al overdreven is, maar ik hem daar dan in tegemoet wil komen, om het bij 1x te laten. En als het 1x is, gaat het er in elk geval om dat ze ff kunnen babbelen. Die 2e keer die altijd 's avonds komt is in mijn mening alleen maar om zichzelf gerust te stellen dat zoontje veilig zit, of om te kijken wat hij op dat moment doet voordat zij in haar bedje kruipt. En dat is gewoon niet gezond.
Omdat ik wou weten hoe IK hier mee om kon gaan, wat de mogelijkheden waren, hoe ik het beste beslissingen kon maken, enz. enz. Heb ik ook al eerder uitgelegd trouwens.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
dan nu deeltje twee van de vraag nog, maar die stel ik nog een keer voor je:quote:Op maandag 30 maart 2009 18:09 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Omdat ik wou weten hoe IK hier mee om kon gaan, wat de mogelijkheden waren, hoe ik het beste beslissingen kon maken, enz. enz. Heb ik ook al eerder uitgelegd trouwens.
Hoezo, wát voor therapie? Gewoon, therapie. Praten.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
dan nu deeltje twee van de vraag nog, maar die stel ik nog een keer voor je:
Watvoor therapie?
cognitieve gedragstherapiequote:Op maandag 30 maart 2009 18:15 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Hoezo, wát voor therapie? Gewoon, therapie. Praten.
ha-ha-ha. Mijn moeder zit bij een bepaalde stichting geestelijke gezondheidszorg, en daar heb ik gewoon iemand aangewezen gekregen.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
cognitieve gedragstherapie
groepstherapie
lichttherapie
haptonomie
reiki
maatschappelijk werkert
psycholoog
psychiater
relatietherapeut
WATVOOR therapie?
I mean, je gaat naar je huisarts, je legt het probleem voor, hij verwijst je en dan, naar wie?
Of heb je gewoon de gouden gids gepakt?
Mijn vraag was tamelijk serieus!quote:Op maandag 30 maart 2009 18:20 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
ha-ha-ha. Mijn moeder zit bij een bepaalde stichting geestelijke gezondheidszorg, en daar heb ik gewoon iemand aangewezen gekregen.
Ik ging naar de huisarts, die gaf een verwijsbrief, maar ik wou naar dezelfde stichting als mijn moeder omdat die er goede ervaringen mee heeft en ik al eerder bij de riagg gelopen had wat me niet beviel. Zo ben ik dus hier terecht gekomen. Maar sorry, waarom is dit zo relevant in dit topic?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn vraag was tamelijk serieus!
Ik werk ook bij een bepaalde stichting geestelijke gezondheidszorg, maar ik kan niet zomaar mensen aan gaan wijzen voor familie, dat dekt de verzekering namelijk niet.
Wat zei de therpeut ervan en wat was het voor therapeut?
"iemand" van een geestelijke gezondheidsinstelling kan vanalles zijn...
Ze hielp me met hoe ik bepaalde situaties zou kunnen aanpakken, hoe ik het beste me vriend hierover kon benaderen, eventuele opties om voor te leggen, maar goed, als me vriend niks wil inleveren houdt dat ook op ..quote:
waarom zou je vriend iets moeten inleverenquote:Op maandag 30 maart 2009 18:27 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Ze hielp me met hoe ik bepaalde situaties zou kunnen aanpakken, hoe ik het beste me vriend hierover kon benaderen, eventuele opties om voor te leggen, maar goed, als me vriend niks wil inleveren houdt dat ook op ..
Het is relevant volgens jou: Jij gaf aan voor hem in therapie te zijn gegaan.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:26 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Ik ging naar de huisarts, die gaf een verwijsbrief, maar ik wou naar dezelfde stichting als mijn moeder omdat die er goede ervaringen mee heeft en ik al eerder bij de riagg gelopen had wat me niet beviel. Zo ben ik dus hier terecht gekomen. Maar sorry, waarom is dit zo relevant in dit topic?
Net was het nog je ex?!?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:28 schreef Chickiewickie het volgende:
Ik ga er nu even tussenuit omdat me vriend straks thuiskomt..jullie horen vanzelf wel hoe het gegaan is.
Dat is dan in ieder geval duidelijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:33 schreef Chickiewickie het volgende:
Mijn vriend is niet bereid dit te veranderen. Hij geeft wel toe dat het soms wat veel is en onzinnig is waar ze om belt, maar hij wil dit niet veranderen. Terwijl hij weet hoe hoog me dit zit, en mensen, dit zit me echt hoog.
Jij moet de dingen gaan zien zoals ze zijn. Maak je hoofd leeg en begin je schoonmoeder als onschuldig te zien. Probeer voor deze keer blanco te beginnen.quote:Ik ben er helemaal door geobsedeerd geraakt en denk de hele dag aan niks anders. Kan geeneens meer genieten van de tijd met hem, omdat het constant door mijn hoofd spookt.
Voor hij thuiskomt tegen de muur uitrazen en alles eruit gooien, zodat je als hij er is redelijk met hem kunt praten.quote:Nou is het gister enorm uit de hand gelopen door een ruzie hierover, en heeft hij het uitgemaakt.
Ik weet het allemaal niet meer. Zit de hele dag al met dikke ogen achter me laptop, radeloos. Hij is nu op zijn werk en komt vanavond terug, en ik weet niet meer wat ik moet doen. Wat zouden jullie doen, en wat vinden jullie hiervan?
De enige vraag die je nu zelf moet stellen is wat de RELATIE waard is en wat JIJ daarvoor over hebt.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:40 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Vragen hoe het verder moet, of hij het definitief wil eindigen. Wat ik hem waard ben, wat hij voor me over heeft. Als hij verder wil, hoe we dit gaan aanpakken.
Heel goed! En je vriend wil niet inleveren! Je zegt dat je dat letterlijk wil horen maar hij verteld het je al de hele tijd in zijn acties. Jij wil het gewoon niet accepteren.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:27 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
maar goed, als me vriend niks wil inleveren houdt dat ook op ..
Ja, hiero, bingo!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:00 schreef Zeven7 het volgende:
[..]
Heel goed! En je vriend wil niet inleveren! Je zegt dat je dat letterlijk wil horen maar hij verteld het je al de hele tijd in zijn acties. Jij wil het gewoon niet accepteren.
Dus dat.quote:Je zit jezelf voor de gek te houden! Je hoopt dat hij ineens zijn prioriteit bij jou gaat leggen, dat moeders hierdoor over haar lege nest syndroom komt en dán is alles perfect. Je zit te gokken op potentieel terwijl je het moet doen met wat het NU is.
Je moest eens weten hoeveel mensen in een droomwereld blijven hangen en hun wens verwarren met de realiteit.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:18 schreef MarMar het volgende:
Ik snap opeens waarom mensen waarvan ik niet snap wat ze nog samen doen bijelkaar blijven..
"het zou zo mooi kunnen zijn als alles anders was"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |