Tja, maar ik denk niet dat windows engineers aan OSX gaan werken J.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:10 schreef Jarno het volgende:
Ik heb liever dat ze hun tijd steken in Snow Leopard (en iPhone OS 3.0) ipv dit soort flauwe marketing.
Well they should!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, maar ik denk niet dat windows engineers aan OSX gaan werken J.
dus.quote:Ik wacht met spanning de volgende getamac-ad af.
Er zit wel 1 stukje waarheid in dat filmpje.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:08 schreef DamianDDDDD het volgende:
Om het geheel compleet te maken: http://www.appleinsider.c(...)apple_tax_study.html
Omdat al hun software achterloopt op de concurrentie en de nieuwe versies van bv Windows, Windows Mobile en Office pas uitkomen nadat de concurrenten een nieuwe versie hebben uitgebracht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom MS opeens doet aan Apple bashen
En Windows 7 wordt toch ook niks revolutionairs? Ik heb een VM van de beta, maar heb er eigenlijk nog helemaal niet naar gekeken. XP gebruik ik nog wel eens voor spelletjes, maar sinds ik de Unity optie in Fusion ontdekt heb, heb ik er nauwelijks nog erg in dat het Windows is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat al hun software achterloopt op de concurrentie en de nieuwe versies van bv Windows, Windows Mobile en Office pas uitkomen nadat de concurrenten een nieuwe versie hebben uitgebracht.
Gisteren aan de lunchtafel compleet verbaasde blikken toen ik zei dat ik thuis niks anders doe dan Fast User Switchging (zoals dat in XP heeft) gebruiken. "Wérkt dat dan?!". Ja duh. Dat MS het niet kan implementeren...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat al hun software achterloopt op de concurrentie en de nieuwe versies van bv Windows, Windows Mobile en Office pas uitkomen nadat de concurrenten een nieuwe versie hebben uitgebracht.
Dus het is tijd om even de focus te verleggen naar iets wat niks met Microsoft te maken heeft, zodat de wereld niet doorheeft wat een prutsers het eigenlijk zijn.
EN het ziet er ontzettend geil uit in OSX.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gisteren aan de lunchtafel compleet verbaasde blikken toen ik zei dat ik thuis niks anders doe dan Fast User Switchging (zoals dat in XP heeft) gebruiken. "Wérkt dat dan?!". Ja duh. Dat MS het niet kan implementeren...
Windows 7 wordt wat Vista had moeten zijn. Vista en 7 zijn nagenoeg identieke versies van Windows, dat blijkt bijvoorbeeld uit het feit dat Vista-drivers werken in Windows 7. Grote nieuwe features zitten er eigenlijk niet in.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En Windows 7 wordt toch ook niks revolutionairs?
Daar had ik nog helemaal niet naar gekeken (ik ben dan ook de enige gebruiker), maar dat hebben ze wel tof geïmplementeerd in OS X.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gisteren aan de lunchtafel compleet verbaasde blikken toen ik zei dat ik thuis niks anders doe dan Fast User Switchging (zoals dat in XP heeft) gebruiken. "Wérkt dat dan?!". Ja duh. Dat MS het niet kan implementeren...
Dat is uiteindelijk ook wel het verschil tussen OS X en Windows: de nieuwe features van OS X wil je daadwerkelijk gebruiken en de nieuwe features van Windows zet je juist snel uit zodat je systeem beter werkt.quote:
En dan de blik op hun gezicht als je verteld dat het zelfs zo ver gaat dat je per useraccount de taal van het OS kan wijzigen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die comments..quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:08 schreef DamianDDDDD het volgende:
Om het geheel compleet te maken: http://www.appleinsider.c(...)apple_tax_study.html
"quote:Pixus82 wrote:
I was actually going to buy a Mac this week, then I saw these commercials and it convinced me not to.
Macs suck ass.
En als je bijvoorbeeld een Engelse Vista bij je Pc gekregen hebt, en je wil je NL'se versie hebben, moet je nog een aparte Language-pack downloaden..quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:51 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
En dan de blik op hun gezicht als je verteld dat het zelfs zo ver gaat dat je per useraccount de taal van het OS kan wijzigen...
Ach, het is al een hele verbetering over de oude situatie, waarin je een hele nieuwe versie van Windows in een andere taal moest installeren. En als je dat dan over je bestaande installatie deed, kreeg je dit soort rare dingen:quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En als je bijvoorbeeld een Engelse Vista bij je Pc gekregen hebt, en je wil je NL'se versie hebben, moet je nog een aparte Language-pack downloaden..![]()
quote:Er is nieuwe nieuwe hardware gedecteerd (USB HID Standard Mouse). Om de correcte werking van uw nieuwe hardware te garanderen, moet Microsoft®© Windows©®™ opnieuw worden opgestart. Wilt u nu opnieuw osptarten?
[ Yes ] [ No ]
quote:Microsoft has been fined for unfairly setting the price of its Office suite in Germany.
The German monopolies watchdog, the Bundeskartellamt, found the firm had "influenced the resale price of the software package Office Home & Student 2007' in an anticompetitive manner.
It said contacts between suppliers and sellers "must not lead to a form of coordination where the supplier actively tries to coordinate the pricing activities of the retailer and thus [the] retailer and supplier agree on future actions of the retailer.
Microsoft said it would cough up, while no doubt protesting its innocence, as usual"
Oeh, dat ziet er netjes uit ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:10 schreef Jarno het volgende:
Haha, geinig: http://www.icloud.com.
Zoiets zou Apple moeten doen met een OS X look voor Me.com ofzo.
touchpadquote:Op zondag 12 april 2009 20:14 schreef nelisb het volgende:
Ok! Het is het touchpad wat afgebroken is. Dan zullen ze de case toch niet vervangen?
Dinsdag even bellen met apple
\Das dus gewoon garantie. Nu is het normaal gesproken wel dat je je macbook moet inleveren en ze hem dan gaan bestellen. Maar dat is natuurlijk dikke stierepoep, dus gewoon een beetje onderhandelen en dergelijke.quote:Op zondag 12 april 2009 20:18 schreef nelisb het volgende:
Ja dat bedoel ik. Alleen een edit op m'n iPhone duurt te lang haha.
Neej, dat kan niet. Hoe kwam je daar op.quote:Op maandag 13 april 2009 20:58 schreef nelisb het volgende:
Ik wil met Time Machine een back up maken.
Kan ik als opslag mijn apple tv gebruiken? Zo nee wat wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |