Mja. Ik denk idd ook dat het een beetje lood om oud ijzer is om of een 13 inch MacBook mee te slepen, of een 12 inch PB. Toch maar voor de netbooks gaan dan. Is qua prijs wellicht ook nog iets interessanter.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:15 schreef Tijn het volgende:
Qua draagbaarheid heb ik niks te klagen, maar ik vraag me af of 'ie nou echt zoveel compacter is dan een 13" MacBook. De accu gaat ook nog lang mee, maar het scherm begint een beetje dof te worden. Al met al ben ik nog prima tevreden met m'n PB voor de (eenvoudige) dingen die ik ermee doe, maar als ik nu een computer moest kopen zou ik zeker ook even kijken naar wat er nog meer te krijgen is.
Ik heb een iBook G4 12", de laatste (1,33 GHz PPC uit mijn hoofd, 1 GB RAM (512 standaard, zelf uitgebreid)). Ik vind het prima werken. Natuurlijk is het niet supersnel, maar een beetje surfen, Office (2008), muziek luisteren en dergelijke gaat prima. Veel meer doe ik er dan ook niet mee.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:50 schreef Jarno het volgende:
Hoe snel (of hoe traag) is een G4 iBook eigenlijk?
Toelichting: ik ben in de markt voor een leuke netbook (iedereen heeft er 1 dus ik kan niet achter blijven, handig op vakantie, beetje dat idee) maar ik hoef eigenlijk geen Windows meer voor thuis. Dus d'r moet iets van OSX op gehackt worden (of een leuke linux). Dus ik was zo eens bezig en aan het kijken, maar eigenlijk is dat wel een gedoe. Ben ik niet beter af met een 12 inch iBook of PowerBook vraag ik me af? Los van het feit dat die natuurlijk niet zo draagbaar is als een 9 of 10 inch netbook.
Ik zal 'm voornamelijk gebruiken om wat op de bank te hangen en te surfen enzo....
Dit is hetzelfde wat ik wilde zeggen over m'n iBook G4. Maar het beestje is inmiddels 4 jaar oud als ik het goed zeg, dus dan mag het ook wel. Ik gebruik hem trouwens nog steeds elke dag intensiefquote:Op woensdag 8 april 2009 17:15 schreef Tijn het volgende:
Ik gebruik m'n Powerbook G4 12" nog elke dag. Alles draait eigenlijk prima, maar toch begin ik wel te merken dat het een oud beestje is hoor. Flash is eigenlijk te zwaar, al gaat YouTube net, maar niet in HD. Veel andere Flash-sites zijn gewoon te zwaar. Bovendien worden websites steeds groter in omvang en aangezien het scherm maar 1024 pixels breed is, betekent dat steeds vaker dat ik m'n browser full screen moet zetten (iets wat ik eigenlijk niet wil).
Qua draagbaarheid heb ik niks te klagen, maar ik vraag me af of 'ie nou echt zoveel compacter is dan een 13" MacBook. De accu gaat ook nog lang mee, maar het scherm begint een beetje dof te worden. Al met al ben ik nog prima tevreden met m'n PB voor de (eenvoudige) dingen die ik ermee doe, maar als ik nu een computer moest kopen zou ik zeker ook even kijken naar wat er nog meer te krijgen is.
Nopequote:
Oh, dat zou wel 's kunnen. Zo had ik het helemaal nog niet bekeken. Bedankt.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:48 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Op de MyBook Studio zitten toch 2 FW800 poorten? Ik heb er hier ook een staan (500GB) maar heb altijd gedacht dat die 2e FW800 poort was om 'door te lussen', dus dat je er nog een schijf achter kan hangen? (Daisy-chain geloof ik)
Als mijn verhaal klopt dan heb je helemaal geen FW800 splitter nodig.
Gratis alternatief waarvoor? iWeb of de hosting?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:07 schreef DamianDDDDD het volgende:
Ik heb een toffe site gemaakt in iWeb. Is er ook een gratis alternatief?
Nee, de MBP heeft een zwaardere (85w) magsafe nodig.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm...ik zie zojuist dat mijn magsafe MBP niet gaat passen op mijn MBA. Bummer.
Weet iemand of een magsafe MBA wel past op een MBP? Want anders moet ik weer een adapter mee slepen met de MBA...
Lijkt mij niet zo verstandig 85 Watt tegen 45 Watt .. voordeel is wel dat de adapter van de MBA net zo groot , of klein is als de iPod adapter.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm...ik zie zojuist dat mijn magsafe MBP niet gaat passen op mijn MBA. Bummer.
Weet iemand of een magsafe MBA wel past op een MBP? Want anders moet ik weer een adapter mee slepen met de MBA...
De hosting. Ik was niet echt duidelijk bezigquote:Op woensdag 8 april 2009 21:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gratis alternatief waarvoor? iWeb of de hosting?
http://www.macosxhints.com/article.php?story=2005070300463515quote:Op woensdag 8 april 2009 21:43 schreef KoekjesTwister het volgende:
Is het in te stellen dat OS X geen rotzooi op USB sticks achterlaat? Ik heb het dan over de "spookbestanden", dat hij van elk bestand een onzichtbaar kopie aanmaakt met "._" ervoor.
Het is nogal asociaal bij andermans USB sticks, om zulke bagger erop te zetten.
Aha...dat had ik dan weer niet gevonden in mijn zoektocht.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:12 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo verstandig 85 Watt tegen 45 Watt .. voordeel is wel dat de adapter van de MBA net zo groot , of klein is als de iPod adapter.
En het was een kwestie van inpluggen en gaan zeker?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:27 schreef Tijn het volgende:
Nou Swets, 720p gaat prima nu, streamend over het stopcontact
Thanks!
Ja, behalve dat ik per ongeluk aan de knopjes had gezeten en ze toen elkaar niet meer zagen. Maar nu werkt het *en* is het beveiligdquote:Op woensdag 8 april 2009 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En het was een kwestie van inpluggen en gaan zeker?
Heb je dit artikel ook voor USB sticks?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
http://www.macosxhints.com/article.php?story=2005070300463515
De sequence is meestal knopje 1 en knopje 2 induwen. Dan een minuut wachten en ze nog een keer induwenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik per ongeluk aan de knopjes had gezeten en ze toen elkaar niet meer zagen. Maar nu werkt het *en* is het beveiligd
Je netwerkpoort lampje knippert toch ook als er data verstuurt wordtquote:Op woensdag 8 april 2009 22:45 schreef Tijn het volgende:
Ik moest ook ff wennen dat de lampjes knipperen als het werkt. Ik dacht eerst dat dat een teken was dat er wat mis was, dus ging ik wild op alle knoppen rammen
Klikquote:Op woensdag 8 april 2009 22:43 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Heb je dit artikel ook voor USB sticks?
Op een Mac niet hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je netwerkpoort lampje knippert toch ook als er data verstuurt wordt
Publishing Your Website via FTPquote:Op woensdag 8 april 2009 21:19 schreef DamianDDDDD het volgende:
De hosting. Ik was niet echt duidelijk bezig
http://www.appleinsider.c(...)acbooks_casings.htmlquote:Apple addressing cracks on white MacBook casings
By Slash Lane
Published: 01:00 PM EST
Apple is privately acknowledging an issue with the enclosure on some of its white 13-inch MacBooks, which in some cases have seen the formation of hairline cracks during normal usage patterns.
The Cupertino-based Mac maker is said to have issued a bulletin to its authorized service providers in March that essentially reverses its stance on replacing the bottom casing of notebooks that may be experiencing these symptoms.
It was reported in November that Apple was refusing to cover repairs for the bottom casing of the notebooks despite its willingness on occasion to address identical problems with the top portion of the casings containing the keyboard and palmrests.
The bulletin to providers reportedly identified four key areas of the case prone to hairline cracking, including the front portion of the case below the palmrests and trackpad, the areas around the I/O ports, the back rear corners, and the back rear ventilation area.
Apple added, however, that other portions of the case could be affected by the cracking issue. For all instances, providers were reportedly asked to inspect the MacBook carefully to determine whether the cracks could be the result of the notebook haven been dropped or other accidental damage caused by the owner.
In the event that providers are unable to identify signs that the user is at fault for the cracks, they're advise to escalate the notebook for coverage by Apple, regardless of whether its 1-year limited warranty has expired.
Hm vreemd. Toen ik Apple Care hierover belde werd er totaal niet moeilijk over gedaan eigenlijk. (Ik heb het alleen nog niet laten doen, misschien maar goed ook nu dit bekend is). Zal binnenkort toch eens naar een Apple winkel af gaan reizen dan.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.appleinsider.c(...)acbooks_casings.html
Als je ze synct met je Mac middels iTunes staan ze er toch op (Adresboek)!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:49 schreef w00h00 het volgende:
Ik wil de contacten van mijn Iphone 2g opslaan op mijn Mac om ze straks weer over te zetten naar mijn Iphone 3g.
Wat is de makkelijkste manier om dit te doen?
door Itunes bedoel je dat? en waar haalt die de instellingen e.d. vandaan dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als je je 3G voor het eerst aansluit kan je er voor kiezen hem automatisch te laten configureren net zoals je 2G, dus met je al contacten, smsjes en instellingen.
Uit de reservekopie van de 2G die iTunes maakt bij het syncen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:22 schreef w00h00 het volgende:
[..]
door Itunes bedoel je dat? en waar haalt die de instellingen e.d. vandaan dan?
Die studie is echt te fout voor woorden. Ze gebruiken voor alles Apple-spul (router etc, alsof een Mac niet op die Linksys kan werken) behalve voor Office, daar is het ineens Office for Mac in plaats van iWork. Ze betalen wel voor een iLife upgrade maar niet voor Snowleopard of Windows 7. Ze stoppen een interne Bluray drive in de Windows-machine en kopen een externe bij de Mac. Ze sluiten een MobileMe abbonement af maar geen virusscanner-abonnement (eerste jaar gratis bij veel pc's, daarna niet meer). Verder bestellen ze nog iets als 'One to one care' en 'extra software' bij Apple bij en kopen ze nooit meer welke software dan ook bij de Windows pc. En tot slot rekenen ze niet mee dat die Macs na vijf jaar nog zo'n $1000 - $1500 opleveren en die windows machines misschien $100.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:08 schreef DamianDDDDD het volgende:
Om het geheel compleet te maken: http://www.appleinsider.c(...)apple_tax_study.html
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:08 schreef DamianDDDDD het volgende:
Om het geheel compleet te maken: http://www.appleinsider.c(...)apple_tax_study.html
Ja, want zo makkelijk gaat dat natuurlijk. Was het maar waar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
- If you want that PC, buy it with the money M$ just gave you. Go home and download a copy of your favourite Linux distro, Ubuntu if your not sure. Install it on that new PC, get WINE from the repositories and voila: your games.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die studie is echt te fout voor woorden. Ze gebruiken voor alles Apple-spul (router etc, alsof een Mac niet op die Linksys kan werken) behalve voor Office, daar is het ineens Office for Mac in plaats van iWork. Ze betalen wel voor een iLife upgrade maar niet voor Snowleopard of Windows 7. Ze stoppen een interne Bluray drive in de Windows-machine en kopen een externe bij de Mac. Ze sluiten een MobileMe abbonement af maar geen virusscanner-abonnement (eerste jaar gratis bij veel pc's, daarna niet meer). Verder bestellen ze nog iets als 'One to one care' en 'extra software' bij Apple bij en kopen ze nooit meer welke software dan ook bij de Windows pc. En tot slot rekenen ze niet mee dat die Macs na vijf jaar nog zo'n $1000 - $1500 opleveren en die windows machines misschien $100.
Maargoed, dat hoef ik jullie eigenlijk allemaal niet te vertellen
Tja, maar ik denk niet dat windows engineers aan OSX gaan werken J.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:10 schreef Jarno het volgende:
Ik heb liever dat ze hun tijd steken in Snow Leopard (en iPhone OS 3.0) ipv dit soort flauwe marketing.
Well they should!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, maar ik denk niet dat windows engineers aan OSX gaan werken J.
dus.quote:Ik wacht met spanning de volgende getamac-ad af.
Er zit wel 1 stukje waarheid in dat filmpje.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:08 schreef DamianDDDDD het volgende:
Omdat al hun software achterloopt op de concurrentie en de nieuwe versies van bv Windows, Windows Mobile en Office pas uitkomen nadat de concurrenten een nieuwe versie hebben uitgebracht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom MS opeens doet aan Apple bashen
En Windows 7 wordt toch ook niks revolutionairs? Ik heb een VM van de beta, maar heb er eigenlijk nog helemaal niet naar gekeken. XP gebruik ik nog wel eens voor spelletjes, maar sinds ik de Unity optie in Fusion ontdekt heb, heb ik er nauwelijks nog erg in dat het Windows is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat al hun software achterloopt op de concurrentie en de nieuwe versies van bv Windows, Windows Mobile en Office pas uitkomen nadat de concurrenten een nieuwe versie hebben uitgebracht.
Gisteren aan de lunchtafel compleet verbaasde blikken toen ik zei dat ik thuis niks anders doe dan Fast User Switchging (zoals dat in XP heeft) gebruiken. "Wérkt dat dan?!". Ja duh. Dat MS het niet kan implementeren...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat al hun software achterloopt op de concurrentie en de nieuwe versies van bv Windows, Windows Mobile en Office pas uitkomen nadat de concurrenten een nieuwe versie hebben uitgebracht.
Dus het is tijd om even de focus te verleggen naar iets wat niks met Microsoft te maken heeft, zodat de wereld niet doorheeft wat een prutsers het eigenlijk zijn.
EN het ziet er ontzettend geil uit in OSX.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gisteren aan de lunchtafel compleet verbaasde blikken toen ik zei dat ik thuis niks anders doe dan Fast User Switchging (zoals dat in XP heeft) gebruiken. "Wérkt dat dan?!". Ja duh. Dat MS het niet kan implementeren...
Windows 7 wordt wat Vista had moeten zijn. Vista en 7 zijn nagenoeg identieke versies van Windows, dat blijkt bijvoorbeeld uit het feit dat Vista-drivers werken in Windows 7. Grote nieuwe features zitten er eigenlijk niet in.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En Windows 7 wordt toch ook niks revolutionairs?
Daar had ik nog helemaal niet naar gekeken (ik ben dan ook de enige gebruiker), maar dat hebben ze wel tof geïmplementeerd in OS X.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gisteren aan de lunchtafel compleet verbaasde blikken toen ik zei dat ik thuis niks anders doe dan Fast User Switchging (zoals dat in XP heeft) gebruiken. "Wérkt dat dan?!". Ja duh. Dat MS het niet kan implementeren...
Dat is uiteindelijk ook wel het verschil tussen OS X en Windows: de nieuwe features van OS X wil je daadwerkelijk gebruiken en de nieuwe features van Windows zet je juist snel uit zodat je systeem beter werkt.quote:
En dan de blik op hun gezicht als je verteld dat het zelfs zo ver gaat dat je per useraccount de taal van het OS kan wijzigen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die comments..quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:08 schreef DamianDDDDD het volgende:
"quote:Pixus82 wrote:
I was actually going to buy a Mac this week, then I saw these commercials and it convinced me not to.
Macs suck ass.
En als je bijvoorbeeld een Engelse Vista bij je Pc gekregen hebt, en je wil je NL'se versie hebben, moet je nog een aparte Language-pack downloaden..quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:51 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
En dan de blik op hun gezicht als je verteld dat het zelfs zo ver gaat dat je per useraccount de taal van het OS kan wijzigen...
Ach, het is al een hele verbetering over de oude situatie, waarin je een hele nieuwe versie van Windows in een andere taal moest installeren. En als je dat dan over je bestaande installatie deed, kreeg je dit soort rare dingen:quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En als je bijvoorbeeld een Engelse Vista bij je Pc gekregen hebt, en je wil je NL'se versie hebben, moet je nog een aparte Language-pack downloaden..![]()
quote:Er is nieuwe nieuwe hardware gedecteerd (USB HID Standard Mouse). Om de correcte werking van uw nieuwe hardware te garanderen, moet Microsoft®© Windows©®™ opnieuw worden opgestart. Wilt u nu opnieuw osptarten?
[ Yes ] [ No ]
quote:Microsoft has been fined for unfairly setting the price of its Office suite in Germany.
The German monopolies watchdog, the Bundeskartellamt, found the firm had "influenced the resale price of the software package Office Home & Student 2007' in an anticompetitive manner.
It said contacts between suppliers and sellers "must not lead to a form of coordination where the supplier actively tries to coordinate the pricing activities of the retailer and thus [the] retailer and supplier agree on future actions of the retailer.
Microsoft said it would cough up, while no doubt protesting its innocence, as usual"
Oeh, dat ziet er netjes uit ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:10 schreef Jarno het volgende:
Haha, geinig: http://www.icloud.com.
Zoiets zou Apple moeten doen met een OS X look voor Me.com ofzo.
touchpadquote:Op zondag 12 april 2009 20:14 schreef nelisb het volgende:
Ok! Het is het touchpad wat afgebroken is. Dan zullen ze de case toch niet vervangen?
Dinsdag even bellen met apple
\Das dus gewoon garantie. Nu is het normaal gesproken wel dat je je macbook moet inleveren en ze hem dan gaan bestellen. Maar dat is natuurlijk dikke stierepoep, dus gewoon een beetje onderhandelen en dergelijke.quote:Op zondag 12 april 2009 20:18 schreef nelisb het volgende:
Ja dat bedoel ik. Alleen een edit op m'n iPhone duurt te lang haha.
Neej, dat kan niet. Hoe kwam je daar op.quote:Op maandag 13 april 2009 20:58 schreef nelisb het volgende:
Ik wil met Time Machine een back up maken.
Kan ik als opslag mijn apple tv gebruiken? Zo nee wat wel?
Bij a-mac in Utrecht moest ie 90 euro kosten. (MB 2,4 ghz, alu variant)quote:Op maandag 13 april 2009 18:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met het aanschaffen van een nieuwe adapter voor de macbook. De mijne is zojuist overleden.![]()
Zo ja, waar hebben jullie hem besteld? En belangrijker hoe lang duurde het?
Er zijn ook third party adapters. Die zijn minstens 2 keer zo goedkoop.quote:Op maandag 13 april 2009 21:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij a-mac in Utrecht moest ie 90 euro kosten. (MB 2,4 ghz, alu variant)
Voor m'n powerbook G4 zelfs nog 80.
Denk heb ruimte vrij. Wifi zit erop. Heb verder geen medium op een back up op te maken.quote:Op maandag 13 april 2009 21:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
Neej, dat kan niet. Hoe kwam je daar op.![]()
En een hardeschijf misschien?
Hmm.quote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er zijn ook third party adapters. Die zijn minstens 2 keer zo goedkoop.
Supertofquote:Op maandag 13 april 2009 16:07 schreef Maravilla het volgende:
Ik kwam net deze leuke app tegen, waarmee je in een handomdraai een fotocollage maakt.Te vinden op http://www.shapecollage.com/ .
[ afbeelding ]
Lokale Apple Store, Meteen uit voorraad..quote:Op maandag 13 april 2009 18:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met het aanschaffen van een nieuwe adapter voor de macbook. De mijne is zojuist overleden.![]()
Zo ja, waar hebben jullie hem besteld? En belangrijker hoe lang duurde het?
Heb je niet gewoon de nieuwe Macbook Pro 17" unibody?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:51 schreef Battlefan het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand dit probleem ook? M'n accu is een beetje van slag, hij geeft of aan dat ie nog 12 mAh capaciteit heeft, of dat ie nog 65336 mAh heeft. Ben bang dat ik een nieuwe moet gaan kopen, en die zijn duur
Ik heb hem daar maar gehaald inderdaad.quote:Op maandag 13 april 2009 21:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij a-mac in Utrecht moest ie 90 euro kosten. (MB 2,4 ghz, alu variant)
Voor m'n powerbook G4 zelfs nog 80.
Mijn 2e topcase is ook al naar zijn grootje.quote:Op zondag 12 april 2009 20:03 schreef nelisb het volgende:
Valt dit onder garantie?
Was aan het typen op mijn macbook en mijn arm gleed over de rand en de rand "brak" af.
Kan ik naar een apple store terwijl ik gekocht heb bij dixons? Heb de bon nog,hij is van juni 2008.
Sturen ze hem dan op? Hoelang ben ik hem dan kwijt?
Moet ik het eraf halen of vastplakken bv met plakband? Heb macbook nog nodig en ben bang dat het erger wordt.
Sorry voor alle vragen, maar baal er onwijs van. Ben echt superzuinig op mn macbook.
[ afbeelding ]
Gemaakt met Iphone 3G in schemer.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:11 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon de nieuwe Macbook Pro 17" unibody?
Mijne ook....quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mijn 2e topcase is ook al naar zijn grootje.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Swets, heb je al een dedicated server gefixt?
Ik heb stiekem een accu bij Apple R&D meegenomen, sstquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:11 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon de nieuwe Macbook Pro 17" unibody?
En de mijne ook. Mijn zwarte MacBookje is net iets ouder dan 2 jaar. Dus ben benieuwd.quote:
Valt mee, ik was 'm ruim twee weken kwijtquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef -Menn0- het volgende:
Mijn accu is overleden, Macbook ligt nu bij iCentre... Wel balen dat ik dat ding nu 7 tot 10 dagen kwijt ben
Nee natuurlijk heeft alu daar geen last van, dat is ten minste geen plastic!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mijn 2e topcase is ook al naar zijn grootje.![]()
Ik mag hopen dat die alu daar geen last van heeft.
Waarom moet je je macbook inleveren? De accu kan er toch gewoon uit?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Valt mee, ik was 'm ruim twee weken kwijt![]()
[..]
Nee natuurlijk heeft alu daar geen last van, dat is ten minste geen plastic!
Euh, sorry?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:47 schreef amvrosios het volgende:
- weg -
Oh, sorry. Het ging bij mij om harddisk die stuk was, en ik was 'm twee weken kwijt.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Waarom moet je je macbook inleveren? De accu kan er toch gewoon uit?
Geen idee, maar ze gingen hem even helemaal na checken voor mequote:Op woensdag 15 april 2009 09:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Waarom moet je je macbook inleveren? De accu kan er toch gewoon uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |