Bijvoorbeeldquote:Op maandag 6 april 2009 17:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Op die manier kan bijv. een BCC dus een laagste prijs-garantie afgeven.
Komt door Safari 4 beta. De enige mogelijke optie is om deze beta te deinstalleren.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:17 schreef Banzaiaap het volgende:
Hmm, wat problemen met mijn Messenger for Mac.. Draai de nieuwste versie hier en als ik een bericht verstuur en alvast een nieuw bericht probeer te typen, dan staat de cursor niet automatisch in dat vakje te knipperen. Tot een tijdje terug werkte dit wel gewoon?
http://www.bresink.de/osx/TemperatureMonitor.htmlquote:Op maandag 6 april 2009 20:56 schreef nelisb het volgende:
Iemand een idee waarmee ik de hitte van mijn accu kan testen?
Hij wordt echt heel heet,kan macbook niet echt meer vastpakken.
Kun je één zo'n box ook delen met heleboel mensen? Dat ga ik ff uitzoeken, thanks.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
dropbox?
Ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kun je één zo'n box ook delen met heleboel mensen? Dat ga ik ff uitzoeken, thanks.
Ja, dat kan zeker. We gebruiken het op school voor bijv. projecten waarbij meerdere mensen bestanden nodig hebben. Je kan mensen via de website (of misschien zelfs via de UI) uitnodigen op basis van emailadres.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kun je één zo'n box ook delen met heleboel mensen? Dat ga ik ff uitzoeken, thanks.
quote:
Kan. En ik heb nog wel een referral linkje voor je; levert jou en mij 250 MB extra opquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Fuck, die had ik ook moeten spammenquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kan. En ik heb nog wel een referral linkje voor je; levert jou en mij 250 MB extra opZie de PM
unibody macbookquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ARGHH daar gaat ie weer... T is net een opgevoerde brommer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |