quote:Op zondag 5 april 2009 17:07 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ik heb ook de X3100. Grafische kaart is prima. Keynote is geen enkel probleem. Ik gebruik zelfs 3D cadsoftware via Boot Camp en zelfs dat is geen probleem. Games ook niet. Je kunt er zeer prima presentaties mee geven. Bij de Rev A. zitten de adapters er al bij. Iets wat je bij de Rev. B lekker ernaast mag aanschaffen.
Dus hij zoekt "portability, battery life en power".quote:
Mijn vader heeft er eentje hier, en dat moet haast wel de eerst mogelijke zijn aangezien hij 'm 4 weken na introductie gekocht heeft. En die is er super tevreden over. Keynote problemen heeft hij niet, en verder is het een prima ding. En de gadget factor is inderdaad super.quote:Op zondag 5 april 2009 16:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zie de MBA Rev A her en der voorbij komen voor zo'n 1000 euro (de 1.6Ghz, 80Gb, Intel GMA X3100) en dat vind ik wel een erg prima prijsje om een erg portable laptopje te hebben.
Wie van de heren/dames hier heeft al 's gewerkt met zo'n MBA en wat zijn zijn/haar ervaringen?
Idd vrij bizar. Morgen eventjes bellenquote:Op zondag 5 april 2009 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat is garantie, maar bizar zeg!
Wat ik nog steeds niet snap bij veel Windows laptop, en je mag mij gerust verbeteren: Ik zie soms laptops met 4GB geheugen en een 32 bits Windows Vista. Dat wordt toch niet het volledige geheugen benut?quote:Op zondag 5 april 2009 21:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dus hij zoekt "portability, battery life en power".
Wat kiest ie? Een laptop van:
-16" scherm op 1366 x 768
-3,2 kg
-4,3 cm dik
-<2 uur battery life volgens reviewers
Daar heb je inderdaad geen kloot aan.quote:Op maandag 6 april 2009 00:07 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Wat ik nog steeds niet snap bij veel Windows laptop, en je mag mij gerust verbeteren: Ik zie soms laptops met 4GB geheugen en een 32 bits Windows Vista. Dat wordt toch niet het volledige geheugen benut?
En de rede dat deze laptops geen 64 bits Windows hebben is? Want in een nieuwe laptop zit enkel nieuwe hardware, het is niet alsof er ook oude hardware ondersteund moet worden.quote:
Dat het de makers van die computers geen fluit interesseert of het wel werkt wat ze verkopen. Voor een 64-bit versie van Windows moet je andere drivers hebben en dus moeten ze dat gaan lopen testen en daar hebben ze blijkbaar geen zin in.quote:Op maandag 6 april 2009 00:54 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
En de rede dat deze laptops geen 64 bits Windows hebben is?
Dan ben ik met mijn Macbook toch wel vreselijk blij...quote:Op maandag 6 april 2009 01:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat het de makers van die computers geen fluit interesseert of het wel werkt wat ze verkopen. Voor een 64-bit versie van Windows moet je andere drivers hebben en dus moeten ze dat gaan lopen testen en daar hebben ze blijkbaar geen zin in.
Het is überhaupt te achterlijk voor woorden dat er een aparte 32-bits en 64-bits versie van Windows bestaat. De oplossing van OS X is veel charmanter.quote:Op maandag 6 april 2009 01:16 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Dan ben ik met mijn Macbook toch wel vreselijk blij...
Gemiddelde beoordeling van de rest van het album geloof ik.quote:Op maandag 6 april 2009 00:48 schreef boskameel het volgende:
Weet iemand wat dit betekend in iTunes? Het gaat om de omlijnde sterretjes. Deze nummers hebben geen rating meer, maar eigenlijk nog wel?
[ afbeelding ]
Dit komt nadat ik nummers gerate heb, en daarna de rating weer weghaal. De nummers blijven ook gewoon in mijn automatische > 3 sterren playlist staan?
Ja dat is het gezeik natuurlijk. Ik zou dan ook 2 drivers moeten gaan onderhouden. Nu kies je dus gewoon de grootste installbase en daar blijf je bij tot er high demand uit de markt komt.quote:Op maandag 6 april 2009 01:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is überhaupt te achterlijk voor woorden dat er een aparte 32-bits en 64-bits versie van Windows bestaat. De oplossing van OS X is veel charmanter.
Ah ja, mooiquote:Op maandag 6 april 2009 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ik heb vanavond die plugs thuisliggen Tijn
Ja prima. Niet te vroeg ivm lopende band werk ivm kinderen op bed krijgenquote:Op maandag 6 april 2009 09:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, mooiZal ik vanavond even langsrijden dan? Uurtje of 7 ofzo?
Ok, ik ben hartstikke laat op m'n werk, dus ik kan toch niet te vroeg weg. En er zal ook wel file staan, dus het zal eerder half 8 of 8 uur worden.quote:Op maandag 6 april 2009 10:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja prima. Niet te vroeg ivm lopende band werk ivm kinderen op bed krijgen
Ik was hier namelijk nieuwsgierig na omdat er op iBood nu een Acer wordt verkocht met 4GB geheugen en 32 bits Vista. Acer is trouwens ook brilliant in productnamen:quote:Op maandag 6 april 2009 01:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is überhaupt te achterlijk voor woorden dat er een aparte 32-bits en 64-bits versie van Windows bestaat. De oplossing van OS X is veel charmanter.
Hehe.quote:- Er is een nieuwe versie van de 424G32MN namelijk de 7730ZG-424G32MN
Ja, dat soort namen kun je makkelijk automatisch genereren. Scheelt weer in de ontwikkelkosten. Ofzo.quote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Acer is trouwens ook brilliant in productnamen:
Hehe.
Doe mij maar technologisch correcte, en tevens uiterste hippe namen, zoals Apple dat doet. "Nehalem Mac Pro", "Santa Rosa Macbook Pro", "Late 2007 iMac", "iBook G3 Dual USB".quote:Op maandag 6 april 2009 13:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat soort namen kun je makkelijk automatisch genereren. Scheelt weer in de ontwikkelkosten.
Het is echt te sneu voor woorden. Je gaat toch als bedrijf geen producten verkopen met meer dan 10 willekeurige cijfers en letters als naam
Daar is een hele eenvoudige verklaring voor.quote:Op maandag 6 april 2009 13:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat soort namen kun je makkelijk automatisch genereren. Scheelt weer in de ontwikkelkosten. Ofzo.
Het is echt te sneu voor woorden. Je gaat toch als bedrijf geen producten verkopen met meer dan 10 willekeurige cijfers en letters als naam![]()
Toch zijn er hordes fabrikanten die dit doen. Het huidige topmodel LCD-TV van Philips is bijvoorbeeld de 42PFL9903H/10Lekker catchy he, ligt ook goed in het gehoor. Echt iets wat je onthoudt als je in de winkel staat.
De 17" heeft hitte problemen. Daarom zie hem nog bijna nergens uitgeleverd zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 13:39 schreef FP128 het volgende:
Heeft iemand hier al de nieuwe MBP 17 inch binnen gekregen en zoja,wat zijn de ervaringen?
Op die manier kan bijv. een BCC dus een laagste prijs-garantie afgeven.quote:Op maandag 6 april 2009 13:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar is een hele eenvoudige verklaring voor.
Retailers willen af en toe kunnen 'stunten' en eist van de fabrikant een lagere prijs voor een bepaald model. De fabrikant kan vervolgens dat model bij geen enkele andere retailer meer kwijt voor het eerdere bedrag met als gevolg dat je op een product bizare prijserosie heeft.
Dus wat doe je als fabrikant. Je brengt gewoon hetzelfde product met een iets andere behuizing met een stuk of qi verschillende SKU's uit. Met SKU a kan je stunten bij de ene retailer en met SKU b bij de ander.
En hoe waziger je artikel codes des te moeilijker wordt het voor de consument om te vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |