Hm vreemd. Toen ik Apple Care hierover belde werd er totaal niet moeilijk over gedaan eigenlijk. (Ik heb het alleen nog niet laten doen, misschien maar goed ook nu dit bekend is). Zal binnenkort toch eens naar een Apple winkel af gaan reizen dan.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.appleinsider.c(...)acbooks_casings.html
Als je ze synct met je Mac middels iTunes staan ze er toch op (Adresboek)!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:49 schreef w00h00 het volgende:
Ik wil de contacten van mijn Iphone 2g opslaan op mijn Mac om ze straks weer over te zetten naar mijn Iphone 3g.
Wat is de makkelijkste manier om dit te doen?
door Itunes bedoel je dat? en waar haalt die de instellingen e.d. vandaan dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als je je 3G voor het eerst aansluit kan je er voor kiezen hem automatisch te laten configureren net zoals je 2G, dus met je al contacten, smsjes en instellingen.
Uit de reservekopie van de 2G die iTunes maakt bij het syncen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:22 schreef w00h00 het volgende:
[..]
door Itunes bedoel je dat? en waar haalt die de instellingen e.d. vandaan dan?
Die studie is echt te fout voor woorden. Ze gebruiken voor alles Apple-spul (router etc, alsof een Mac niet op die Linksys kan werken) behalve voor Office, daar is het ineens Office for Mac in plaats van iWork. Ze betalen wel voor een iLife upgrade maar niet voor Snowleopard of Windows 7. Ze stoppen een interne Bluray drive in de Windows-machine en kopen een externe bij de Mac. Ze sluiten een MobileMe abbonement af maar geen virusscanner-abonnement (eerste jaar gratis bij veel pc's, daarna niet meer). Verder bestellen ze nog iets als 'One to one care' en 'extra software' bij Apple bij en kopen ze nooit meer welke software dan ook bij de Windows pc. En tot slot rekenen ze niet mee dat die Macs na vijf jaar nog zo'n $1000 - $1500 opleveren en die windows machines misschien $100.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:08 schreef DamianDDDDD het volgende:
Om het geheel compleet te maken: http://www.appleinsider.c(...)apple_tax_study.html
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:08 schreef DamianDDDDD het volgende:
Om het geheel compleet te maken: http://www.appleinsider.c(...)apple_tax_study.html
Ja, want zo makkelijk gaat dat natuurlijk. Was het maar waar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
- If you want that PC, buy it with the money M$ just gave you. Go home and download a copy of your favourite Linux distro, Ubuntu if your not sure. Install it on that new PC, get WINE from the repositories and voila: your games.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die studie is echt te fout voor woorden. Ze gebruiken voor alles Apple-spul (router etc, alsof een Mac niet op die Linksys kan werken) behalve voor Office, daar is het ineens Office for Mac in plaats van iWork. Ze betalen wel voor een iLife upgrade maar niet voor Snowleopard of Windows 7. Ze stoppen een interne Bluray drive in de Windows-machine en kopen een externe bij de Mac. Ze sluiten een MobileMe abbonement af maar geen virusscanner-abonnement (eerste jaar gratis bij veel pc's, daarna niet meer). Verder bestellen ze nog iets als 'One to one care' en 'extra software' bij Apple bij en kopen ze nooit meer welke software dan ook bij de Windows pc. En tot slot rekenen ze niet mee dat die Macs na vijf jaar nog zo'n $1000 - $1500 opleveren en die windows machines misschien $100.
Maargoed, dat hoef ik jullie eigenlijk allemaal niet te vertellen
Tja, maar ik denk niet dat windows engineers aan OSX gaan werken J.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:10 schreef Jarno het volgende:
Ik heb liever dat ze hun tijd steken in Snow Leopard (en iPhone OS 3.0) ipv dit soort flauwe marketing.
Well they should!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, maar ik denk niet dat windows engineers aan OSX gaan werken J.
dus.quote:Ik wacht met spanning de volgende getamac-ad af.
Er zit wel 1 stukje waarheid in dat filmpje.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:08 schreef DamianDDDDD het volgende:
Omdat al hun software achterloopt op de concurrentie en de nieuwe versies van bv Windows, Windows Mobile en Office pas uitkomen nadat de concurrenten een nieuwe versie hebben uitgebracht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom MS opeens doet aan Apple bashen
En Windows 7 wordt toch ook niks revolutionairs? Ik heb een VM van de beta, maar heb er eigenlijk nog helemaal niet naar gekeken. XP gebruik ik nog wel eens voor spelletjes, maar sinds ik de Unity optie in Fusion ontdekt heb, heb ik er nauwelijks nog erg in dat het Windows is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat al hun software achterloopt op de concurrentie en de nieuwe versies van bv Windows, Windows Mobile en Office pas uitkomen nadat de concurrenten een nieuwe versie hebben uitgebracht.
Gisteren aan de lunchtafel compleet verbaasde blikken toen ik zei dat ik thuis niks anders doe dan Fast User Switchging (zoals dat in XP heeft) gebruiken. "Wérkt dat dan?!". Ja duh. Dat MS het niet kan implementeren...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat al hun software achterloopt op de concurrentie en de nieuwe versies van bv Windows, Windows Mobile en Office pas uitkomen nadat de concurrenten een nieuwe versie hebben uitgebracht.
Dus het is tijd om even de focus te verleggen naar iets wat niks met Microsoft te maken heeft, zodat de wereld niet doorheeft wat een prutsers het eigenlijk zijn.
EN het ziet er ontzettend geil uit in OSX.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gisteren aan de lunchtafel compleet verbaasde blikken toen ik zei dat ik thuis niks anders doe dan Fast User Switchging (zoals dat in XP heeft) gebruiken. "Wérkt dat dan?!". Ja duh. Dat MS het niet kan implementeren...
Windows 7 wordt wat Vista had moeten zijn. Vista en 7 zijn nagenoeg identieke versies van Windows, dat blijkt bijvoorbeeld uit het feit dat Vista-drivers werken in Windows 7. Grote nieuwe features zitten er eigenlijk niet in.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En Windows 7 wordt toch ook niks revolutionairs?
Daar had ik nog helemaal niet naar gekeken (ik ben dan ook de enige gebruiker), maar dat hebben ze wel tof geïmplementeerd in OS X.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gisteren aan de lunchtafel compleet verbaasde blikken toen ik zei dat ik thuis niks anders doe dan Fast User Switchging (zoals dat in XP heeft) gebruiken. "Wérkt dat dan?!". Ja duh. Dat MS het niet kan implementeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |