Ja, werkte op cradle die ik hier voor had. Je kunt het NIET direct inpluggen in je ipod en dan aansluiten op je AV installatie. Het moet dus via een cradle gaan.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:53 schreef Dryxe het volgende:
Werkte de witte av kabel op iPod Classic & iPhone (1ste gen) & iPod nano 3g? Zo ja? verkocht.
9 Euro en we hebben een deal. Stuur je gegevens even per PM. Ik zal je mijn paypal account mailen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:20 schreef Darkestrah het volgende:
8 euro voor je beschermhoesje, maar ik zal hem moeten betalen met Paypal. ()
Gedaan.quote:foto Op vrijdag 10 april 2009 10:52 schreef Cydex het volgende:
[..]
9 Euro en we hebben een deal. Stuur je gegevens even per PM. Ik zal je mijn paypal account mailen.
Leren beschermhoes voor iPod video 30GB is verkocht.quote:
Zit 'ie al op de post? Nog niks binnen namelijk.quote:foto Op vrijdag 10 april 2009 12:55 schreef Cydex het volgende:
[..]
Leren beschermhoes voor iPod video 30GB is verkocht.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zit 'ie al op de post? Nog niks binnen namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop