Volgens NS gaan ze nog via a'dam zie gelijk dat ie er 1,5 uur over doet naar Leiden. Jezus das langquote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nachttrein schijnt niet meer via Amsterdam te gaan.
Maar ik vind Rotterdam maar een kudstad qua uitgaan. Maar de mensen maken het uitgaan leuk, misschien dat het daaraan heeft gelegen.
Meestal ga ik gewoon niet, maar ik ben naar het Waterfront geweest, mocht van daar uit naar huis lopen, Baroeg (quote:Op zondag 26 april 2009 @ 23:15 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Volgens NS gaan ze nog via a'dam zie gelijk dat ie er 1,5 uur over doet naar Leiden. Jezus das langBlij dat 'k pas mee kon rijden zeg
Waar ga je dan heen dat je het kut vindt in R'dam om uit te gaan? En ja van de mensen moet je het hebben.. Maar meestal gaan bepaalde typ mensen naar een bepaalde tent
Op het moment kan ik sowieso snachts niet in Rotterdam komen met die werkzaamhedenquote:Op zondag 26 april 2009 @ 23:15 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Volgens NS gaan ze nog via a'dam zie gelijk dat ie er 1,5 uur over doet naar Leiden. Jezus das langBlij dat 'k pas mee kon rijden zeg
Waar ga je dan heen dat je het kut vindt in R'dam om uit te gaan? En ja van de mensen moet je het hebben.. Maar meestal gaan bepaalde typ mensen naar een bepaalde tent
Baroeg ken ik nietquote:Op maandag 27 april 2009 10:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Meestal ga ik gewoon niet, maar ik ben naar het Waterfront geweest, mocht van daar uit naar huis lopen, Baroeg () En nog wel een aantal plekken. Maar nooit Holly
Beurs vind ik walgelijk. Ik ben d'r één keer binnen geweest en ben er bijna uitgerend. Allemaal mensen van mijn oude school, waardoor ik ook niet meer op die school zit en zo. Bah.quote:Op maandag 27 april 2009 @ 11:25 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Baroeg ken ik nietMaar Holly ben ik 2 keer terecht gekomen en dat vond ik echt heel kut
(alweer 2 jaar terug) Misschien alsk 16 was en daar heen was gegaan het misschien wel leuk had gevonden.
Maar in R'dam vind ik Sorbonne wel leuk, 't Fust, de Beurs die er niet meer is, Offcorso met gratisch was ook wel leuk. Hier houdt t ook wel weer op
Volgens mij klopt deze lijst alweer niet echtquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:12 schreef Lauriette91 het volgende:
AANWEZIGEN [10]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Prodygee
4. Surveillance-Fiets
5. Bierbart
6. RenRen
7. Desunoto
8. Nijnja
9. Probinski
MISSCHIEN [13]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. BurnaBoy
6. Dramatic_Chipmunk
7. Clif
8. Kanovinnie
9. RoBro & s0k
10. blckbb
11. Noortje
12. Elvanera
13. Oshiro
NIET [8]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
8. Andyy
9. Ivopedia
Dat lijkt mij ook, maar niemand houdt dit bij ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:35 schreef Armoed het volgende:
Is het niet beter om ergens centraal in dit topic de lijst te zetten (in de OP bv.) en dit telkens bij te werken ipv om de 3 posts weer een lijst te spammen?
Of is jullie concentratievermogen daarvoor niet toereikend?
Die is al langer dan 48 uur niet aangepast, dan kan hetniet meerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar niemand houdt dit bij ofzo
Gaat Prod nog wel?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:09 schreef Lauriette91 het volgende:
AANWEZIGEN [10]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Prodygee
4. Surveillance-Fiets
5. Bierbart
6. RenRen
7. Ivopedia
8. Desunoto
9. Nijnja
10.Probinski
MISSCHIEN [13]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. BurnaBoy
6. Dramatic_Chipmunk
7. Clif
8. Kanovinnie
9. RoBro & s0k
10. blckbb
11. Noortje
12. Elvanera
13. Oshiro
NIET [8]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
8. Andyy
Klopt dit nog?
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nja we zien vanzelf wel wie er allemaal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |