TS begint:quote:Grijze wolken, buiten regen, wat een kutweer. Ik bel je op je telefoon, ik wil je kut weer.
Dan zeg je: kut, weer? Ik zeg: ik maak een grapje dushi, ja ik kut weer. GRAPJE!
Ik probeerde het nog.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
Witte smurrie op mn piemel noem het smegma, anders kopkaas of piemelbrie zeg maar
Nooit piemel wassen is mijn filosofie, toch verliefd worden, ik viel op Sofie
Nu moet ik het witte goud eraf wassen, terwijl Sofie in de keuken staat te afwassen
Met haar dikke reet net een olifant, koop wat olijven daar maak ik olie van
Klap op dr reet, je zegt het doet kankerpijn, toen vroeg ik aan mijn oma: doet kanker pijn?
Nee, zegt ze, maar het is het is een kutgevoel, ik bel mijn dushi weer voor wat kut gevoel
Met mijn stijve tollie die in je kruis hoort, terwijl je me zuigt maak ik een kruiswoord
Buisvormig 7 letters, ik kom erop: leiding, Oorzaak: ik doe een goede opleiding
Klaar met zuigen me pik gaat je kruis in, rechts gaat voor op een gelijke kruising
Ofzo.
Ik moest lachenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:50 schreef LasTeR het volgende:
Ik laat mijn oude ballen hangen als de kerstman, kerstballen in je kerstboom want het is kerst man.
quote:Zit nu in een grot met Bin Laden, blijf spacen want Daemon wil mijn bin niet laden
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef Mr.K het volgende:
Ik stomp haar in de maag, en zeg jij zal nooit kindjes krijgen
En heb ik geen gelijk, dan zal ik je kindjes krijgen
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:17 schreef Chriz2k het volgende:
Zit al maanden op zee met m'n visnet, slechts drie jaren oefening dus ik vis net
Probeer smatjes te playen, slechts probs voor de eer, hoongelach als ik weer achter het net vis
12 jaar, ik lok ze met een chocoladereep, lik hun traantjes wanneer ik ze met chocolade rape
Popo op m'n hielen, haal de choco uit m'n lade, vertrek naar de luchthaven
Ren naar de balie en schreeuw tegen die sma: ''Damn, wat een havenlucht. Last minute graag, word up: Bali.''
Aangekomen, kan geen taxi betalen dus ik pak een drommedaris, ga naar het centrum omdat de drommen daar is (zijn)
Interpol op m'n hielen, ik nak een speedboot, ik nak wat speed op de boot
Dus ja, ik sta strak, smatje vraagt: ''Waarom ben je zo blij?'' ''Omdat ik sta'' ''Strak''
Popo komt dichterbij, ik bel minister Plasterk, bed is weer doorweekt want ik plas sterk
Hij zegt: ''Yo, kom chillen in Afghanistan''
Loop te trippen, te gamen en kijk naar Southpark, dus ik zeg: ''Fok jou, ik ga niet af, Stan.''
Zit nu in een grot met Bin Laden, blijf spacen want Daemon wil mijn bin niet laden
Heb fiti met Osama, ik verban hem naar Dubai, dus ik zei het op z'n duits: ''Du! bye.''
Okay, dit is wel heel slecht!
Als Kwik, Kwek en Kwak kwik ik mijn kwak in je kwek.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:49 schreef LasTeR het volgende:
Ik wil mijn kwakje in jouw flamoes, daarom zeg ik dat de appelmoes daarna in de vla moest
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wilde dit topic net kicken, ik word emotioneel van je timing.
Even iets verzinnen.
Goeden kickquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:27 schreef Christiaan het volgende:
Dit topic verdient een kick en meer waardering.
Kutweer is het mooiste stukje poëzie sinds de oprichting van de KFC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |