Dat is best een goede vraag, heb er geen antwoord opquote:Op maandag 30 maart 2009 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus theoretisch kan je niet leven op bier en koffie?
Nee, ik zit me hierover te verbazen: Nogmaals, problemen met vriend en schoonmoeder..wat te doen?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Alle theedrinkers zijn in slaap gesukkeld.
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik zit me hierover te verbazen: Nogmaals, problemen met vriend en schoonmoeder..wat te doen?
Leuk is anders, maar om het op zo'n manier op de spits te drijven? Er zo'n heisa om te maken?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
![]()
Kan me haar ergernis trouwens wel voorstellen. Je zal maar zo'n vriend hebben.Eigen schuld natuurlijk.
He ik ben ook schoonmoeder maar ben een hele leuke hoor.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar om het op zo'n manier op de spits te drijven? Er zo'n heisa om te maken?
Daarbij zijn schoonmoeders per definitie niet leuk.
Ze is niet echt tactisch idd. Leuke post-history wel.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar om het op zo'n manier op de spits te drijven? Er zo'n heisa om te maken?
Daarbij zijn schoonmoeders per definitie niet leuk.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef Chickiewickie het volgende:
Probleem is alleen,dat ik schijnbaar op zulke momenten niet redelijk kan zijn. Dat komt door die woede die op komt zetten. Dan wordt ik helemaal gek van binnen gewoon.
(...)
We kunnen er achteraf wel over praten, alleen of we elkaar werkelijk snappen.. Ik hem wel hoor, ná de grote explosie zie ik ook vaak pas in (als ik rustiger geworden ben) dat ik te ver gegaan ben, probleem bij mij is dus ook niet alleen dat ik explodeer, maar er allerlei rottigheid ga uitgooien. Hem voor alles en nog wat uitschelden. Zeggen dat hij de tering kan krijgen en kan oprotten. Dat soort dingen. Dat is dus grotendeels ook me probleem, niet het feit dat ik van veel dingen een probleem maak, maar dat ik me TOTAAL niet kan beheersen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |