quote:Schapen op het veld van FC Utrecht
Geschreven op maandag, 30 maart om 14:21
FC Utrecht gaat vanaf komende woensdag de proef op de som nemen of schapen een beter alternatief voor de grasmat van Stadion Galgenwaard vormen. De club neemt in samenwerking met landbouworganisatie Biologica het opvallende initiatief door de zware maaimachines te vervangen voor de lichtvoetige, wollige grazers.
“Door hun geringere gewicht dan grasmaaimachines laten ze de bodem beter intact, waardoor er minder snel drainageproblemen optreden. De mest hoeft geen probleem te vormen, mits je daar goed mee omspringt”, licht algemeen directeur Peter Jens van Biologica toe op de officiële website van FC Utrecht.
De Eredivisionist denkt door dit idee ook bezig te zijn met maatschappelijk verantwoord ondernemen. ”Als we met biologisch beheer een betere grasmat kunnen krijgen, dan is dat een goede reden om aan dit experiment mee te werken”, stelt commercieel directeur Henry Vermeulen. “En als het tegenvalt, zijn de schapen natuurlijk zo weer weg”, aldus het Utrechtse bestuurslid. Belangstellenden kunnen woensdag vanaf 12.00 uur bij Stadion Galgenwaard terecht als de schapen de groene weide intrekken
Bron: VoetbalZone
die is wel heel obviousquote:Op maandag 30 maart 2009 14:43 schreef Garudo het volgende:
Het is weer bijna zover...1 April. Dat betekent veel grapjes en grollen, maar ook in de voetbalwereld heeft het zijn invloed. We zullen vast weer veel nieuwsberichten krijgen waarbij we gaan nadenken: "Klopt dit wel helemaal?"
Vandaar dit topic. Plaats hier berichten waarvan jij denkt: "Dit moet een 1 April Grap zijn!"
Ik begin:
[..]
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:45 schreef Garudo het volgende:
Leek me ook een prima nieuwsbericht om mee te starten.![]()
Verkapte kijk mij eens crewlid geweest zijn post.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Toen ik nog voor sport.fok schreef ben ik eens in een 1 april grap van SCH getrapt. Ik weet alleen niet meer welke...
quote:Door hun geringere gewicht dan grasmaaimachines laten ze de bodem beter intact, waardoor er minder snel drainageproblemen optreden. De mest hoeft geen probleem te vormen, mits je daar goed mee omspringt”, licht algemeen directeur Peter Jens van Biologica toe op de officiële website van FC Utrecht.
Of WeebI die mijn bericht over Huntelaar naar United klakkeloos op FOK!sport zettequote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Toen ik nog voor sport.fok schreef ben ik eens in een 1 april grap van SCH getrapt. Ik weet alleen niet meer welke...
Had je toen ook niet een screenshot van VI.nl gefotoshopt?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Of WeebI die mijn bericht over Huntelaar naar United klakkeloos op FOK!sport zette.
Foppe de Haan die met Danny Blind een programma op RTL5 zou gaan presenteren? Die is landelijk wel overgenomen destijds.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
o jaquote:Op maandag 30 maart 2009 15:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Of WeebI die mijn bericht over Huntelaar naar United klakkeloos op FOK!sport zette.
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Foppe de Haan die met Danny Blind een programma op RTL5 zou gaan presenteren? Die is landelijk wel overgenomen destijds.
Volgens mij niet. Had uiteraard wel met Heerenveen te maken... Kan nu alleen niet zoeken...quote:Op maandag 30 maart 2009 15:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Foppe de Haan die met Danny Blind een programma op RTL5 zou gaan presenteren? Die is landelijk wel overgenomen destijds.
Of die keer toen ik moderator van VBL was...quote:Op maandag 30 maart 2009 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens crewlid geweest zijn post.
deze ?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Had uiteraard wel met Heerenveen te maken... Kan nu alleen niet zoeken...
Ja die jaquote:Op maandag 30 maart 2009 15:26 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
deze ?
Ludieke actie van Heerenveen-fans
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:26 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
deze ?
Ludieke actie van Heerenveen-fans
quote:ADO Den Haag en Martin Jol hebben bijna een akkoord bereikt over het trainerschap. Volgens ELF heeft de ex-trainer van Tottenham Hotspur verregaande gesprekken gevoerd met directeur John Arzbach.
quote:PSV zou de 21-jarige aanvaller Roy Krishna op het oog hebben, zo meldt de Fiji Times maandag. De spits uit Fiji speelt momenteel voor Waitekere United en wordt ook gevolgd door Wellington Phoenix en North Queensland Fury.
Rex Dawkins, voorzitter van Waitakere en tevens zaakwaarnemer van Krishna, vindt een overgang van de jonge spits naar PSV nog niet verstandig en sluit een dergelijke transfer voorlopig uit. "Hij heeft nog tijd zat om de stap naar Europa te maken. We zijn op de hoogte van de interesse van PSV, maar zijn eerstvolgende werkgever is een club uit de Australische A-League. Hij moet niet meteen in het diepe worden gegooid."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |