quote:Op maandag 20 april 2009 19:14 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
volgens mij ben ik een krijger
Binnenkant lip. Klein en uit het zichtquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef Koningin het volgende:
Ik ben er over aan het denken om de naam van mijn pas geboren zoon ergens te laten zetten.
Hoeft niet groot, gewoon ergens klein. Maar ik weet niet zo goed waar op mijn lijf.......iemand suggesties.
Hiet hoeft niet zichtbaar te zijn.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:58 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Binnenkant lip. Klein en uit het zicht
Een vriendin van mij heeft op haar vinger de naam van haar kind laten zetten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:32 schreef Koningin het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie maar liever niet.
mijn ervaring is dat tattoo`s op de vingers echt heeel snel lelijk worden..quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft op haar vinger de naam van haar kind laten zetten.
Maar dat is zichtbaar en dat moet je ook willen.
Dat is vrij logisch aangezien je, je vingers veel gebruikt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:46 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat tattoo`s op de vingers echt heeel snel lelijk worden..
Binnenkant van de onderarm vind ik ook wel wat eigenlijk, maar is me te zichtbaar inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:53 schreef MarMar het volgende:
Ik heb de namen van mn kids op de binnenkant van mn onderarm, tamelijk zichtbaar.
Vriendin van me heeft de naam van der dochter op de zijkant van der enkel.
Zoiets kan eigenlijk overal wel, zoek vooral een plekje uit wat goed voelt voor jou.
Ik heb de binnenkant van mn onderarm gekozen om dat dat "hun" plekje was; als babytje lagen ze beide vaak met hun koppie op die plek bij me.
ik geloof dat er weinig over te zeggen valt, als je zwanger bent kan overal de straie erin springen.quote:Op zondag 19 april 2009 14:40 schreef Dupje het volgende:
Hmm ik ben al bijna 2 jaar aan t nadenken over een tattoo, ik word een beetje gek van mezelf, want het stelt niet heel veel voor. Ik wil namelijk de F sleutel op de binnenkant van mijn enkel.
Ik weet alleen niet zo goed waar ik m moet laten zetten. Ik woon in Nijmegen dus daar in de buurt zou mooi zijn, weet iemand daar een goede? Verder hoor ik wel ok verhalen over Dragon Tattoo in Eindhoven (mijn ouders wonen daar dus daar kom ik ook geregeld), iemand ervaringen mee?
En verder, ik zit ook te denken om de F gaten van de cello op mijn rug te laten tatoeëren, alleen vraag ik me af of dat ook uitrekt wanneer je zwanger bent (mocht ik ooit kinderen krijgen).
Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:53 schreef MarMar het volgende:
Ik heb de binnenkant van mn onderarm gekozen om dat dat "hun" plekje was; als babytje lagen ze beide vaak met hun koppie op die plek bij me.
Coolquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:47 schreef crrrN het volgende:
Vandaag de lucht achter de skull toegevoegd. Blauw met groen en rood met geel.
Gezet door Martien van Wild Things Tattoo in Venlo en ontworpen door mijn tweelingbroer. http://willemxsm.deviantart.com
: ^ )
Zit nog wat bloed bij dat zijn de donkere puntjes in het blauwe.
[ afbeelding ]
Grotere versie: http://www.excessum.nl/tatnew.jpg
Met wie heb je een afspraak? Tony? Mehdi?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:33 schreef Mukie het volgende:
25 mei bij Bunker tattoo bespreken van mn tattoo
Vroeger, toen Fu Tattoo nog de shop van Darko was, was het echt wel één van de betere shops van Nederland. Tegenwoordig weet ik het niet meer zo. Weinig dingen meer van gezien.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Zijn hier eigenlijk mensen met ervaring bij Fu Tattoo Helmond?
Niet bepaald nee. Maar goed, telkens blijft er wat meer zitten. Lekker plekje ookquote:Op zondag 26 april 2009 13:03 schreef mrcool het volgende:
Elleboog laat zich niet goed prikken of wel?
Bij mij is de elleboog nog niet geraakt maar wel de boel er omheen en dat was ook al niet al te fijn. Ik heb op iedere plek dicht op het bot pijntjes, zo ook helemaal boven op de schouder, bij de kom zeg maar, ook een fijn plekje.quote:Op zondag 26 april 2009 16:56 schreef killingcupid het volgende:
[..]
Niet bepaald nee. Maar goed, telkens blijft er wat meer zitten. Lekker plekje ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |