hoeft ook niet helemaal weg. Maar een cover eroverheen maken gaat wat makkelijker als het wat lichter isquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:29 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Nouja ik wil hem eigenlijk niet weghebben. Sowieso bijkleuren maar als er eea aangepast kan worden dan zou ik dat ook graag laten doen.
Het Scooter logo (Scooter de band dusquote:
Dude, hoe rijk ben jijquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:00 schreef crrrN het volgende:
Zaterdag laten zetten, zitten nog wat gaatjes in na het vervellen maar komt goed ;^)
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dude, hoe rijk ben jij!
En wederom een vet stukske werk.
geil, tattoo en je lijfquote:Op maandag 30 maart 2009 13:43 schreef boban het volgende:
[..]
Dankje, 1,5 uur voor gelegen, maar was het waard!
Kleurige plaatje.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:00 schreef crrrN het volgende:
Zaterdag laten zetten, zitten nog wat gaatjes in na het vervellen maar komt goed ;^)
[ afbeelding ]
Denk dattie nu niet meer zo rijk isquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dude, hoe rijk ben jij!
En wederom een vet stukske werk.
Zo gezegd zo gedaan.quote:Op zondag 12 april 2009 12:20 schreef mrcool het volgende:
Gisteravond weer 2 uutjes geprikt. Ik zal spoedig even een foto posten van het voorlopige resultaat.
nicequote:
Over welk tussenstukje heb je het?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:52 schreef Empathologica het volgende:
Ik vind haar neus/mond beetje vreemd, alsof dat tussenstukje vergeten is..
Aha, zoals ik het zie zit daar een tussenstukje tussen, misschien dan niet al te groot.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk dat stukje tussen de neus & mond.
gedeelte bovenlip ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:52 schreef Empathologica het volgende:
Ik vind haar neus/mond beetje vreemd, alsof dat tussenstukje vergeten is..
Philtrumquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:51 schreef Empathologica het volgende:
Ja dat stukje, hoe het ook heten mag
Ja kut is dat he!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:19 schreef mrcool het volgende:
En alweer na een dag of 4 al aan het vervellen. Jeuk!
Fijn is idd anders. Gelukkig geneest dat schaduw een stuk sneller, begint echt al na enkele dagen. Insmeren word op een gegeven moment alleen een beetje lastig met al die velletjes.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja kut is dat he!
Ik mag over een week of twee daar ook weer van genieten
Netjes netjes...quote:
Fan van Moterhead?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:32 schreef Dwan het volgende:
Zojuist weer even heerlijk een paar uurtjes gruwelijk au geleden en over 2 weekjes weer maar dan is gelukkig die onderkand grotendeels af.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lelijke bocht!quote:Op zondag 19 april 2009 09:49 schreef Da_Ripper het volgende:
ff 'n rustig muziekje op deze zondag-ochtend
http://www.dumpert.nl/med(...)oo_designs_2009.html
Dat is echt heel verschillend van persoon tot persoon. Van sommigen zie je er niks van, anderen krijgen er striae doorheen of ze rekken uit... Ik heb ook tattoos op mn buik en wil in de toekomst wel kinderen, en ik zie het wel. Mocht het heel lelijk worden laat ik er gewoon wat overheen zetten.quote:Op zondag 19 april 2009 14:40 schreef Dupje het volgende:
En verder, ik zit ook te denken om de F gaten van de cello op mijn rug te laten tatoeëren, alleen vraag ik me af of dat ook uitrekt wanneer je zwanger bent (mocht ik ooit kinderen krijgen).
Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Coole tattoo'squote:
Ty binnenkort komt er nog een nieuwe bijquote:
Wat?quote:Op maandag 20 april 2009 19:00 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
Ty binnenkort komt er nog een nieuwe bij
die maorie tattoo komt helemaal rondom mijn arm en het is de bedoeling dat mijn andere arm ook in maori style gemaakt wordquote:
Tof. Weet je ook wat die tattoo's betekenen?quote:Op maandag 20 april 2009 19:10 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
die maorie tattoo komt helemaal rondom mijn arm en het is de bedoeling dat mijn andere arm ook in maori style gemaakt word
volgens mij ben ik een krijgerquote:Op maandag 20 april 2009 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tof. Weet je ook wat die tattoo's betekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |