Op 30 maartquote:
Zuchtquote:
Boek is écht een aanrader, jaren geleden dat ik een boek in één ruk uitlas.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:10 schreef beequeen het volgende:
Bedankt voor de tip yvonne, ik ga zeker luisteren.![]()
En dat boek wil ik ook hebben.
Das fijn en anders bestel ik het gewoon online.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:11 schreef yvonne het volgende:
Boek is écht een aanrader, jaren geleden dat ik een boek in één ruk uitlas.
We hebben er vanaf morgen een actie rondom hè, maak je kans op het boek, houdt FOK! in de gaten
Ik meld het wel in TTK dan
Als er na Stefanie nog wat ruimte is voor vragen:quote:Op maandag 30 maart 2009 19:58 schreef FOKradio het volgende:
[FOK!radio] Big Brother Bart en 'Pappie's kleine meid'
Bart is in de studio.
Als ik het goed begrepen heb, mag je opdrachten voorstellen en als daar genoeg mensen in meegaan dan wordt het die opdracht. Echter: de productie behoudt zich het recht voor om opdrachten te weigeren die de grenzen van fatsoen e.d. overschrijden.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:54 schreef Maanvis het volgende:
dus we mogen nu niet meer bepalen wat de opdrachten worden?
ie. de redactie bepaalt opdrachten waaruit wij mogen kiezen?
Er is een limitatie, lijkt me wel logisch, toch?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:54 schreef Maanvis het volgende:
dus we mogen nu niet meer bepalen wat de opdrachten worden?
ie. de redactie bepaalt opdrachten waaruit wij mogen kiezen?
Zo uitgebreid is er niet op ingegaan. Als voorbeeld werd een gang-bang aangevoerd, Bart zei dat zo'n opdracht het waarschijnlijk niet zou gaan redden.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:01 schreef Maanvis het volgende:
maar waar moet ik aan denken qua grenzen van fatsoen? wat uit mijn topic mag wel en wat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |