Dit is een volledige vervanging, maar velen vertikken het en krijgen uiteindelijk een Vitamine B12 tekort. Dit heb ik trouwens ook, maar ik ben geen vegetariër.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb altijd zoiets van.. Als ik nu me een beetje ziek voel, neem ik een beetje fruit en krijgt mijn lichaam een dermate vitaminekick, dat mijn lichaam sneller herstelt of de ziekte voorkomt. Vleesvervangende producten als tofu enzo zullen vast wel wát helpen, maar of het een volledige vervanging is betwijfel ik..
Wie??quote:Op maandag 30 maart 2009 10:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom gaat je moeder niet naar Ceasar Therapie?
Waarom denk je dat ik een grafhekel aan die dokter begin te krijgen..? Die trut werkt 2 dagen per week en doet mijn moeders klachten af als aanstellerij of watquote:Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik snap dat niet hoor, eerst je moeder allemaal dingen laten uitproberen, en pas later de MRI-scan doen?
als ik een dokter was zou dat toch het eerste zijn wat je iemand met die klachten laat doen.
Hij eet per maand ook 6 kilo rijst en 6 kilo kip. Zag gisteren zijn maandschema. Gaat echt nergens over hehe..quote:Op maandag 30 maart 2009 10:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
12 eieren. . Nou ja, dan heb je wel de proteine nodig als bodybuilder zijnde.
Als je iedereen een MRI scan zou geven met rugklachten.. zou het wel erg druk worden. En zo'n MRI scanner is niet goedkoop, zeker voor de kleinere ziekenhuizen.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik snap dat niet hoor, eerst je moeder allemaal dingen laten uitproberen, en pas later de MRI-scan doen?
als ik een dokter was zou dat toch het eerste zijn wat je iemand met die klachten laat doen.
Jaaaaa mijn superslimme hondjes avatar in de OPquote:Op maandag 30 maart 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
De link in je lapo link(te) iig geval niet goed door
en Daph_ in de Op
nu welquote:Op maandag 30 maart 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
De link in je lapo link(te) iig geval niet goed door
en Daph_ in de Op
Kan je je dan niet vinden in het feit dat je lichaam beter reageert op een extreem iets dan op iets standaards..? In Amerika slikt men preventief medicijnen. Je kan fruit eten omdat je het lekker vindt, of omdat je probeert gezond te blijven, of beide. Ik kies er niet bewust voor om geen fruit te eten, maar ik eet het gewoon niet veel. Vind het helemaal niet vies ofzo en op vakantie eet ik dan bijvoorbeeld wel weer veel fruit..quote:Op maandag 30 maart 2009 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit is een volledige vervanging, maar velen vertikken het en krijgen uiteindelijk een Vitamine B12 tekort. Dit heb ik trouwens ook, maar ik ben geen vegetariër.
Ach en dat jij aparte denkkronkels had wist ik al, dus over je fruit-theorie ben ik dan ook niet meer verbaasd.
Ceasar Therapie is een Therapie die let op je houding en de manier hoe je je spieren gebruikt. Die mensen hebben ontzettend veel kennis van ruggen, houdingen, spieren, bewegingen enz. Ze hebben echt waarschijnlijk snel een manier gevonden hoe je moeder minder pijn kan hebben.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie??
[..]
Waarom denk je dat ik een grafhekel aan die dokter begin te krijgen..? Die trut werkt 2 dagen per week en doet mijn moeders klachten af als aanstellerij of wat
[..]
Hij eet per maand ook 6 kilo rijst en 6 kilo kip. Zag gisteren zijn maandschema. Gaat echt nergens over hehe..
true, maar om nou eerst 6 (ofzo) verschillende dingen uit te proberen lijkt me toch wat overdreven.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je iedereen een MRI scan zou geven met rugklachten.. zou het wel erg druk worden. En zo'n MRI scanner is niet goedkoop, zeker voor de kleinere ziekenhuizen.
I don't care, maar SeS in de TT was geen optie een tijd terug toen de boel werd omgegooid. De reden waarom enzo is me ontgaan eigenlijkquote:
Kan ze niet beter naar een sport arts. Die hebben vaak een beter beeld over dan een huisarts of dokter.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom denk je dat ik een grafhekel aan die dokter begin te krijgen..? Die trut werkt 2 dagen per week en doet mijn moeders klachten af als aanstellerij of wat
[..]
Dan ga ik maar weerquote:Op maandag 30 maart 2009 11:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ses is hier een woord wat niet gewaardeerd wordt
Dat kon hij toch ook niet wetenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ses is hier een woord wat niet gewaardeerd wordt
Daar herken ik je ook altijd aanquote:Op maandag 30 maart 2009 11:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaaaa mijn superslimme hondjes avatar in de OP![]()
Dank
Truequote:Op maandag 30 maart 2009 11:11 schreef PieterBas het volgende:
Aan de ene kant kan je wel klagen over de zorg in Nederland.. maar er zijn landen waar er maar 1 arts op 100.000 inwoners zijn..
Ik heb hier eerder een foto gepost dan ik mijn hondjesav hadquote:Op maandag 30 maart 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar herken ik je ook altijd aan
Voor je foto hoopte ik ook eigenlijk dat je er zo uit zou zien!
klagen doen we hier natuurlijk altijd..quote:Op maandag 30 maart 2009 11:11 schreef PieterBas het volgende:
Aan de ene kant kan je wel klagen over de zorg in Nederland.. maar er zijn landen waar er maar 1 arts op 100.000 inwoners zijn..
Ik zal dit zeker ff aan mijn moeder doorgeven. Ben benieuwd hoe de therapie van vandaag gaat en of het wat verbeterd of wat. De laatste optie die de dokter/ziekenhuis/whatever gaf, was iets van een spastische samentrekking van de rugspieren.. Als ze er last van heeft (soort aanval) dan voel je dat ook op de rug..quote:Op maandag 30 maart 2009 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ceasar Therapie is een Therapie die let op je houding en de manier hoe je je spieren gebruikt. Die mensen hebben ontzettend veel kennis van ruggen, houdingen, spieren, bewegingen enz. Ze hebben echt waarschijnlijk snel een manier gevonden hoe je moeder minder pijn kan hebben.
Zal het onthouden.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan ze niet beter naar een sport arts. Die hebben vaak een beter beeld over dan een huisarts of dokter.
echt? ik kan alleen deze herinnerenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb hier eerder een foto gepost dan ik mijn hondjesav hadHiervoor had ik een kitten als plaatje, maar die deed het opeens niet meer
niet voor mij?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Goeiemorguh, middag scholiertjes en stagaires
Stagiairesquote:Op maandag 30 maart 2009 11:13 schreef Stephan1237 het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt? ik kan alleen deze herinneren
Maar dat komt over omdat Nederlanders overal een mening over hebben.. en denken altijd het beter te weten. Dat merk je pas als je in het buitenland bent. de "Fuck You, I'm Dutch" mentaliteit vind niet iedereen prettig.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True
Had het er vanochtend nog over met een collegaatje. Zij komt uit België en vindt ons Nederlanders maar zeikerds"Jullie zeuren écht overal over!"
misschien dat mijn liefde pas door dat hondje is ontstaanquote:Op maandag 30 maart 2009 11:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]Kan best hoor, heb die andere niet zo lang gehad, zeker niet toen ik in deze SC begon te posten
Truequote:Op maandag 30 maart 2009 11:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar dat komt over omdat Nederlanders overal een mening over hebben.. en denken altijd het beter te weten. Dat merk je pas als je in het buitenland bent. de "Fuck You, I'm Dutch" mentaliteit vind niet iedereen prettig.
Dus eigenlijk vind je alleen mijn avatarhondje leuk en mij niet?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien dat mijn liefde pas door dat hondje is ontstaan
neeeeeeeeeee.. ik bedoelde dat ik door dat hondje pas ben gaan realiseren hoe leuk jij bent!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je alleen mijn avatarhondje leuk en mij niet?
Welkom!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Voor een blessure moet vaak niet bij een huisarts aankloppen. Die hebben gewoon niet de kennis over bepaalde sportblessures. Een aantal kunnen ze misschien wel herkennen, maar ik kreeg ooit eens een maand rust voorgeschreven.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zal dit zeker ff aan mijn moeder doorgeven. Ben benieuwd hoe de therapie van vandaag gaat en of het wat verbeterd of wat. De laatste optie die de dokter/ziekenhuis/whatever gaf, was iets van een spastische samentrekking van de rugspieren.. Als ze er last van heeft (soort aanval) dan voel je dat ook op de rug..
[..]
Zal het onthouden.
Ja probeer je daar maar eens uit te praten hequote:Op maandag 30 maart 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee.. ik bedoelde dat ik door dat hondje pas ben gaan realiseren hoe leuk jij bent!
School en Stage SCquote:
er zitten hier ook studenten en werknemersquote:Op maandag 30 maart 2009 11:13 schreef Stephan1237 het volgende:
ik dacht dat ik dat zojuist had gedaanquote:Op maandag 30 maart 2009 11:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja probeer je daar maar eens uit te praten he
Niet helemaal hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik dacht dat ik dat zojuist had gedaan
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
er zitten hier ook studenten en werknemers
maar welkom
Nogmaals halloquote:Op maandag 30 maart 2009 11:19 schreef jna het volgende:
Nogmaalsaangezien ik het vorige topic niet meer heb gepost
Geef maar door jaquote:Op maandag 30 maart 2009 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zal dit zeker ff aan mijn moeder doorgeven. Ben benieuwd hoe de therapie van vandaag gaat en of het wat verbeterd of wat. De laatste optie die de dokter/ziekenhuis/whatever gaf, was iets van een spastische samentrekking van de rugspieren.. Als ze er last van heeft (soort aanval) dan voel je dat ook op de rug..
[..]
Zal het onthouden.
ik behoor vanaf donderdag om 9 uur ook tot de beroepsbevolkingquote:
Maar dan kan je ook zeggen dat SES voor School en Stage staatquote:Op maandag 30 maart 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
School en Stage SC
Of officieel alleen StageSC omdat dat wel een goed lopende SC was, waardoor we werden "gepromoveerd" tot SES SC. Daar waren wat mensen het niet meer eens en toen moest het School en Stage worden
Gepromoveerd? Gedegradeerdquote:Op maandag 30 maart 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
School en Stage SC
Of officieel alleen StageSC omdat dat wel een goed lopende SC was, waardoor we werden "gepromoveerd" tot SES SC. Daar waren wat mensen het niet meer eens en toen moest het School en Stage worden
Nee, dat kan nietquote:Op maandag 30 maart 2009 11:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar dan kan je ook zeggen dat SES voor School en Stage staat
Wat was de oorzaak van je hoofdpijn..? Mijn zus schijnt ook veel hoofdpijn te hebben, maar die was op 2jarige leeftijd van de trap geflikkerd. Weet niet of dat oplosbaar is ..?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Geef maar door ja. Bij mij heeft het ook er voor geholpen dat mijn hoofdpijn weg ging.
tja.. ook dat gaat door helaas. Voor sommige mensen is het minder moeilijk om gewoon weer over te gaan tot de orde van de dag..quote:Op maandag 30 maart 2009 11:22 schreef Daph_ het volgende:
Beetje tegenstrijdig ook, kregen net een mail dat er taart is
Dan verdien je dan ook pas het respect dat daar bij hoort!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik behoor vanaf donderdag om 9 uur ook tot de beroepsbevolking
True, maar die mail van taart werd 10 minuten ná het mailtje van de manager verstuurd. Beetje snel.. Maargoed, gaat toch allemaal door hier.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. ook dat gaat door helaas. Voor sommige mensen is het minder moeilijk om gewoon weer over te gaan tot de orde van de dag..
[..]
Dan verdien je dan ook pas het respect dat daar bij hoort!
Dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar dan kan je ook zeggen dat SES voor School en Stage staat
In slechte tijden zoeken mensen leuke uitwegenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, maar die mail van taart werd 10 minuten ná het mailtje van de manager verstuurd. Beetje snel.. Maargoed, gaat toch allemaal door hier.
Alleen daphquote:Op maandag 30 maart 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen
Maar daarom zei ik ook dat het mij niet uitmaakt. Of het nou zus of zo heet, als Daph_ er is, dan is het voor mij al goed.
Oftewel, het gaat mij om de mensen niet om de naam
wat een verhaalquote:Op maandag 30 maart 2009 11:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
whehehehehe ik werd gebeld, want de computer startte niet op.
ik dus daar heen lopen, lerares zegt "ja de computer start niet op", ik loop naar de computer toe, waar de powerknop moet zijn zit geen powerknop maar een deurbel die er hendig sjiek op geplaatst is.
vervolgens word ik uitgemaakt voor Frans Bauer door een kind van 6, toen ik omkeek naar dat kind ripte zijn vriend hem gelijk met te zeggen "ja hij deed het!!11EINZ", de lerares vroeg wat hij deed en hij zei dat ik op Frans Bauer leek, maar gelijk daarna zei hij dat hij die kale DJ van het glazen huis bedoelde (want ik ben kaal enzo).
computer is mee, jammer dat ik m'n kabeltje voor m'n telefoon niet bijheb, die deurbel is echt epic.
Dat bedoel ik.. Maar ik had er ook nog even mee gewacht..quote:Op maandag 30 maart 2009 11:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, maar die mail van taart werd 10 minuten ná het mailtje van de manager verstuurd. Beetje snel.. Maargoed, gaat toch allemaal door hier.
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen
Maar daarom zei ik ook dat het mij niet uitmaakt. Of het nou zus of zo heet, als Daph_ er is, dan is het voor mij al goed.
Oftewel, het gaat mij om de mensen niet om de naam
Daar gaat straks mijn studentenkortingquote:Op maandag 30 maart 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. ook dat gaat door helaas. Voor sommige mensen is het minder moeilijk om gewoon weer over te gaan tot de orde van de dag..
[..]
Dan verdien je dan ook pas het respect dat daar bij hoort!
Deed je het alleen daarom?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik moest wat goedpraten bij Daph_
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
kan iemand mij het verhaal van de taart uitleggen? ik snap het niet.
er was taart beloofd maar die was niet komen opdagen?
FAIL!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nu is het weer wachten op de 65+ kortenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar gaat straks mijn studentenkorting
aaaaaaaaaaaaaaargh.. wat zeg je nu!!!???!!!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
Hallo mensen, hoe is het hier in SES?
Wat happend to Paula en Cali?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Alleen Daph_ verafgood ik openlijk hier
Teminste.. ook in zoveel woorden
Gezellig en druk.. en dat voor een maandagquote:Op maandag 30 maart 2009 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
Goedquote:Op maandag 30 maart 2009 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
Een bootje gedaanquote:Op maandag 30 maart 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
iets met een taart, en een mailtje.. toch?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
verdorie..
[..]
Je moet mij steunen en onderwijzen
Volgens mij is de liefde van Cali richting mij over, dus dan heeft dat ook geen zin meerquote:
Rustig, effe een weekje geen school, vrijdag tentamen. Je kent hetquote:
Leren van je fouten...quote:Op maandag 30 maart 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
verdorie..
[..]
Je moet mij steunen en onderwijzen
Er kwam vanochtend een mailtje binnen dat mijn manager lymfeklierkanker blijkt te hebben, en tien minuten later ontvangen we een mailtje van twee collega's die taart hebben omdat ze jarig zijn geweestquote:Op maandag 30 maart 2009 11:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
iets met een taart, en een mailtje.. toch?
Jaloers*quote:Op maandag 30 maart 2009 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rustig, effe een weekje geen school, vrijdag tentamen. Je kent het
En op jouw bedrijffie?
maar ik kan niet kiezen.. Mijn liefde is zo grootquote:Op maandag 30 maart 2009 11:33 schreef jna het volgende:
[..]
Leren van je fouten...
En gewoon kiezen voor 1 iemand![]()
Milou
Dussen welke regels?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij is de liefde van Cali richting mij over, dus dan heeft dat ook geen zin meer
En Paula heb ik niet openlijk verafgood.. Dat is alleen tussen de regels door
Fuck yequote:Op maandag 30 maart 2009 11:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jaloers*
Ik moet nog 3 weekjes en dan de opleiding afronden
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:33 schreef jna het volgende:
[..]
Leren van je fouten...
En gewoon kiezen voor 1 iemand![]()
Milou
Stop het dan ook in 1 persoonquote:Op maandag 30 maart 2009 11:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar ik kan niet kiezen.. Mijn liefde is zo groot
Je liefde ergens stoppenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
Stop het dan ook in 1 persoon![]()
dat klinkt ook lekker fout trouwens![]()
Ik zeg niet dat het niet duidelijk wasquote:Op maandag 30 maart 2009 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dussen welke regels?![]()
Tja, Cali, geval apart he
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar ik kan niet kiezen.. Mijn liefde is zo groot
Geweldigquote:Op maandag 30 maart 2009 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is niet hetgene wat zo groot is!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
Zou ie werken al openingszin?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je liefde ergens stoppen
Hoe romantisch
Maar euh.. heb ik iets gemist tussen paula en jou?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet duidelijk was
tja.. apart..
Dan is het ook je laatste openingszin geweestquote:Op maandag 30 maart 2009 11:38 schreef jna het volgende:
[..]
Zou ie werken al openingszin?
"hey, mag ik äl mijn liefde in jou stoppen?
Licht waarschijnlijk aan de hoeveelheid alcoholquote:Op maandag 30 maart 2009 11:38 schreef jna het volgende:
[..]
"hey, mag ik äl mijn liefde in jou stoppen?
Nee, zou het niet proberenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:38 schreef jna het volgende:
[..]
"hey, mag ik al mijn liefde in jou stoppen?
nee hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 11:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar euh.. heb ik iets gemist tussen paula en jou?
Whehehe...quote:Op maandag 30 maart 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet duidelijk was
tja.. apart..
Liefde, niet Liefdesknotsquote:Op maandag 30 maart 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is niet hetgene wat zo groot is!
Blijkbaarquote:Op maandag 30 maart 2009 11:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Spierspanningquote:Op maandag 30 maart 2009 11:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat was de oorzaak van je hoofdpijn..? Mijn zus schijnt ook veel hoofdpijn te hebben, maar die was op 2jarige leeftijd van de trap geflikkerd. Weet niet of dat oplosbaar is ..?
Dan is het goedquote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee hoor
Zie je nou wel dat het tussen de regels door was
Ik zie mijn naam, wat is er?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hattrick meeting wel ja..quote:Op maandag 30 maart 2009 11:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Jullie hadden toch een hatrick meeting ofzo afgelopen weekend?
sorryquote:Op maandag 30 maart 2009 11:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
R&P belde, ze wilden hun liefde & roddels topic terug.
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:41 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik bij jou geen openingszin meer te gebruiken
Van het weekend nog een geweldige openingszin gehoord... kan hem alleen niet meer herinneren, maar zodra ik hem weet zal ik hem eens uittesten. Weet zeker dat ie geweldig isquote:
Bel maar terug dat we het houdenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
R&P belde, ze wilden hun liefde & roddels topic terug.
zoveel gezopen?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van het weekend nog een geweldige openingszin gehoord... kan hem alleen niet meer herinneren, maar zodra ik hem weet zal ik hem eens uittesten. Weet zeker dat ie geweldig is
Soms?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry
Soms gaat het hier gewoon zo
Ze is een van de weinige..quote:Op maandag 30 maart 2009 11:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Puala, een vrouw in de ICT.
het geeft mijn leven weer hoop. bedankt.
Dat heb ik nou ook. Zelfde met moppen. Je weet alleen nog de hele slechte en de goede vergeet jequote:Op maandag 30 maart 2009 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van het weekend nog een geweldige openingszin gehoord... kan hem alleen niet meer herinneren, maar zodra ik hem weet zal ik hem eens uittesten. Weet zeker dat ie geweldig is
Ligt er maar net aan hoe je soms opvatquote:
nee, dat verwacht ik ook niet van jou. Waarom denk je dat ik het vraag?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Puala, een vrouw in de ICT.
het geeft mijn leven weer hoop. bedankt.
even Axe deo spuitenquote:
ik weet het, maar bij mij op school in de ict richting zitten 2 meisjes, 1 gehandicapt en eentje zo'n alternatievelingquote:
En ik ben dat dus niet, dankjequote:Op maandag 30 maart 2009 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
er zijn er wel meer, maar die zijn over het algemeen echt afzichtelijk
Bedrijfje waar ik werk loopt de mooiste systeembeheerder rond ter wereldquote:Op maandag 30 maart 2009 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
er zijn er wel meer, maar die zijn over het algemeen echt afzichtelijk
We hebben er hier wel 6 op de hele school. ik, nog 2 dunne meisjes en de rest zijn echt van die hele vette varkensquote:Op maandag 30 maart 2009 11:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik weet het, maar bij mij op school in de ict richting zitten 2 meisjes, 1 gehandicapt en eentje zo'n alternatieveling
ik neem natuurlijk altijd deo mee naar stage, dat spreekt voor zich.quote:
niet echt neequote:
bevestiging regel enzoquote:Op maandag 30 maart 2009 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bedrijfje waar ik werk loopt de mooiste systeembeheerder rond ter wereld
Een van de debiele dingen die ik doe, ik reken altijd het percentage dames uit in mijn college's. Een gemiddelde van ongeveer 28% met uitschieters naar de 50% en nooit lager dan 15%.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier op school hebben we een meiden-record. Wel 5 (!) in 1 klas
pics van je dunheid?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:49 schreef Puala het volgende:
[..]
We hebben er hier wel 6 op de hele school. ik, nog 2 dunne meisjes en de rest zijn echt van die hele vette varkens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
En wie zegt dat Puala geen alto is?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik weet het, maar bij mij op school in de ict richting zitten 2 meisjes, 1 gehandicapt en eentje zo'n alternatieveling
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
pics van je dunheid?Hey euh onzin belde, ze wilde hun flauwe grappen terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal je dan even de aantallen verschaffenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een van de debiele dingen die ik doe, ik reken altijd het percentage dames uit in mijn college's. Een gemiddelde van ongeveer 28% met uitschieters naar de 50% en nooit lager dan 15%.
dr foto'squote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En wie zegt dat Puala geen alto is?![]()
Ik!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
de foto, of is het misschien een van de befaamde myspace-angles?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
pics van je dunheid?dat weten ze hier alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
yes, m'n deo is goedgekeurdquote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hey euh onzin belde, ze wilde hun flauwe grappen terug
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hey euh onzin belde, ze wilde hun flauwe grappen terug
maar ik ben nieuwquote:
jouw rekenmachientje stuk? maken we er voor het gemak een signifikante 4 van. D'accord?quote:
Nee, 6/(156+6) kan mijn rekenmachine vrij goed uitrekenen, daar is hij voor gemaakt.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jouw rekenmachientje stuk? maken we er voor het gemak een signifikante 4 van. D'accord?
Tsja pech gehad hequote:Op maandag 30 maart 2009 11:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar ik ben nieuwneem me in jullie armen
oh dat doe ik dus fout...quote:
nu wel?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
neem men geld allemaal, mijn huis ligt vol.
Hé die manier kende ik nog nietquote:Op maandag 30 maart 2009 11:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, 6/(156+6) kan mijn rekenmachine vrij goed uitrekenen, daar is hij voor gemaakt.
Dat was bij mijn opleiding... 8,33%.. of 0.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een van de debiele dingen die ik doe, ik reken altijd het percentage dames uit in mijn college's. Een gemiddelde van ongeveer 28% met uitschieters naar de 50% en nooit lager dan 15%.
Ghegheghe.quote:
Ja joh, wij kregen allemaal van die vmbo-maniertjes er voorquote:Op maandag 30 maart 2009 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ghegheghe.
(En glowmouse, ik heb tyfus, mijn nederig excuus)
Nou, de college's over programmeren en data mining zitten altijd onder de 30%, terwijl microbiologie, immunologie en virologie bijna altijd boven de 30% zit.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was bij mijn opleiding... 8,33%.. of 0.
Wij hadden wel 2 lekkere ICT-chicks in onze klas zitten..quote:Op maandag 30 maart 2009 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was bij mijn opleiding... 8,33%.. of 0.
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie je al lopen de hele dag:
"Because I look good in leather"
op het MBO?.. In de eerste met... Lottequote:Op maandag 30 maart 2009 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wij hadden wel 2 lekkere ICT-chicks in onze klas zitten..
Bij ons op de opleiding zijn geen chicks te vindenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wij hadden wel 2 lekkere ICT-chicks in onze klas zitten..
Precies!quote:Op maandag 30 maart 2009 12:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op het MBO?.. In de eerste met... Lotteen in de derde Michaella.
Vanmiddag overal de bussen Nivea for Men uitverkochtquote:
Lotte was natuurlijk de fag hag van Peter... die overigens zelf nog uit de kast moest komen..quote:
Kon wel een kunstje doen op beidequote:Op maandag 30 maart 2009 12:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lotte was natuurlijk de fag hag van Peter... die overigens zelf nog uit de kast moest komen... Toen hij stopte met zijn studie om steward te worden..
Heftigquote:Op maandag 30 maart 2009 12:11 schreef Puala het volgende:staat net een leraar hier voor de klas en loopt de gang op omdat hij gebeld word.. komt hij terug met de tranen in zijn ogen en zegt dat hij onmiddelijk naar het ziekenhuis moet. Pakt vervolgens zijn spullen en is weg..
Vanwaar de smilies?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:11 schreef Puala het volgende:staat net een leraar hier voor de klas en loopt de gang op omdat hij gebeld word.. komt hij terug met de tranen in zijn ogen en zegt dat hij onmiddelijk naar het ziekenhuis moet. Pakt vervolgens zijn spullen en is weg..
En toen ben je gelijk naar fok gegaan?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:11 schreef Puala het volgende:staat net een leraar hier voor de klas en loopt de gang op omdat hij gebeld word.. komt hij terug met de tranen in zijn ogen en zegt dat hij onmiddelijk naar het ziekenhuis moet. Pakt vervolgens zijn spullen en is weg..
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:13 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En toen ben je gelijk naar fok gegaan?
Oefquote:Op maandag 30 maart 2009 12:11 schreef Puala het volgende:staat net een leraar hier voor de klas en loopt de gang op omdat hij gebeld word.. komt hij terug met de tranen in zijn ogen en zegt dat hij onmiddelijk naar het ziekenhuis moet. Pakt vervolgens zijn spullen en is weg..
Ik denk dat hele klas wel..quote:Op maandag 30 maart 2009 12:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kon wel een kunstje doen op beide
Ach ja, good 'ol times..
Dat is wel het minimale wat er gebeurtquote:Op maandag 30 maart 2009 12:15 schreef jna het volgende:
[..]
En de rest van je klas ging gelijk gamen?
Doesnt ring a bellquote:Op maandag 30 maart 2009 12:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat hele klas wel..
Wij hadden toch ook een gast in de klas.. die een zeer overtuigend verhaal had, dat hij gigolo was geworden
Adidas...quote:Op maandag 30 maart 2009 12:18 schreef Bootje84 het volgende:
Axe werkt echt voor geen meter bij mij. Is volgens mij puur een geurtje onder druk. Vind de meeste nog stinken ook.
Geef mij maar rexona 4 men. Werkt als een trein.
Kut, je heb me door.. ssst!quote:
Doe je goedquote:Op maandag 30 maart 2009 12:21 schreef Piles het volgende:
Doen jullie eens ff kalm
Tentamen was veel werk, doch simpel (voor mij). Weer 2,5 EC binnen
Volgens plan, zonder moeite nog 2,5 EC halenquote:
Het was op Vlaardingen, weet zijn naam niet meer.. maar had een Indonesisch uiterlijk.quote:
klokken sucktquote:Op maandag 30 maart 2009 12:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zo, over mijn pauze heb ik precies 10 minuten gedaan, zodat ik in de rest van de middag nog 2 kleine lieve mini pauzes heb
nee, ik moet niet klokken.quote:
Stage bij een soort van ambtenarenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, ik moet niet klokken.
maar het is wel zo normaal om je pauze van een half uur op te splitsen naar 3x 10 minuten, en dan niet 3x 15minuten te pakken bijv.
O... nou ik pauzeerde altijd wanneer ik wilde en hoevaak ik wilde, zolang het werk maar afkwam.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar het is wel zo normaal om je pauze van een half uur op te splitsen naar 3x 10 minuten, en dan niet 3x 15minuten te pakken bijv.
Zo normaal is dat nietquote:Op maandag 30 maart 2009 12:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
quote:
wat bedoel je?quote:
oh zo ja, maar niks doen achter de computer en een beetje fokken is iets anders dan pauze.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat we een hele dag pauze hebben zo ongeveer![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:36 schreef Milou__ het volgende:
Oh wacht, ik heb een hekel aan only-smileypostsIk zal hem even editten
Wie weet zoek ik ooit nog eens wat anders opquote:
Die reclame was ook al niet erg geloofwaardig hequote:Op maandag 30 maart 2009 12:39 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Wie weet zoek ik ooit nog eens wat anders op
AXE werkt trouwens niet eensBussen leeggespoten, maar niemand die er op reageert
![]()
Gelukkigquote:Op maandag 30 maart 2009 12:39 schreef Piles het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/1940564/warm-lenteweer-op-komst.html
Het blijkt nu dus zelfs averechts te werkenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die reclame was ook al niet erg geloofwaardig heThe axe effect
![]()
Puh, bij mij werkt het altijdquote:Op maandag 30 maart 2009 12:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die reclame was ook al niet erg geloofwaardig heThe axe effect
![]()
Nah kan niet, ik ben oerlelijkquote:Op maandag 30 maart 2009 12:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat ligt waarschijnlijk niet aan je deo![]()
Voortaan staat er een disclaimer op de deobussenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Het blijkt nu dus zelfs averechts te werken
* gaat Reclame Code Commissie mailen
De gemiddelde Nederlander kennende hebben er vast al meer mensen geklaagdquote:Op maandag 30 maart 2009 12:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Voortaan staat er een disclaimer op de deobussen
Maar dan kun je nog wel lekker ruikenquote:
zie je.. ik ben niet de enige daph_!quote:Op maandag 30 maart 2009 12:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat je eruit ziet zoals die man op de UI
of een bijna onleesbare tekst in de reclame..quote:Op maandag 30 maart 2009 12:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Voortaan staat er een disclaimer op de deobussen
Da's nick cavequote:Op maandag 30 maart 2009 12:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat je eruit ziet zoals die man op de UI
Een man met een man op zijn avatar of ik met een hond.. Iets met appels en perenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zie je.. ik ben niet de enige daph_!
geef me nou iets om mee te werkenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Een man met een man op zijn avatar of ik met een hond.. Iets met appels en peren
Soort vanquote:Op maandag 30 maart 2009 12:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. ik was ook lunchen, dus hadden we soort van samen geluncht
Is dat zo raar dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Een man met een man op zijn avatar of ik met een hond.. Iets met appels en peren
Ik zie er toch ook uit als een bonbonquote:Op maandag 30 maart 2009 12:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ken de naam ergens van, maar verderquote:Op maandag 30 maart 2009 12:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Lach je me uit als ik zeg dat ik hem niet ken?
Nah is iets voor oude mensen johquote:Op maandag 30 maart 2009 12:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Lach je me uit als ik zeg dat ik hem niet ken?
Snoepjequote:Op maandag 30 maart 2009 12:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zie er toch ook uit als een bonbon
Moet ik het je makkelijk maken dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geef me nou iets om mee te werken
Nou, meer een zanger, en heeft wel eens in een film gezeten en een film geschreven. Goede muziekquote:Op maandag 30 maart 2009 12:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken de naam ergens van, maar verder
Hij is acteur toch? Die ken ik nooit van naam
Foute gok dusquote:Op maandag 30 maart 2009 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, meer een zanger, en heeft wel eens in een film gezeten en een film geschreven. Goede muziek
Duhquote:Op maandag 30 maart 2009 12:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
dat dacht ik nou ookquote:
nee.. een bonbon leeft nietquote:Op maandag 30 maart 2009 12:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Doe ik toch ook?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
neuh.. Maar soms wel een beetje lief doen
Hyves?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Duh
Ik heb echt geen idee hoe jij eruit ziet eigenlijk
foboquote:Op maandag 30 maart 2009 12:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Duh
Dat is waarquote:
Staan toch genoeg foto's van mij onlinequote:Op maandag 30 maart 2009 12:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Duh
Ik wil je mening wel wetenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
fobo
Hier had ik ook mijn mening kunnen neerzetten, maar volgens jna is dat niet verstandig
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Hier had ik ook mijn mening kunnen neerzetten, maar volgens jna is dat niet verstandig
Hij onderwijst mijquote:Op maandag 30 maart 2009 12:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?
Coachen is helemaal in tegenwoordig hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |