Dit is een volledige vervanging, maar velen vertikken het en krijgen uiteindelijk een Vitamine B12 tekort. Dit heb ik trouwens ook, maar ik ben geen vegetariër.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb altijd zoiets van.. Als ik nu me een beetje ziek voel, neem ik een beetje fruit en krijgt mijn lichaam een dermate vitaminekick, dat mijn lichaam sneller herstelt of de ziekte voorkomt. Vleesvervangende producten als tofu enzo zullen vast wel wát helpen, maar of het een volledige vervanging is betwijfel ik..
Wie??quote:Op maandag 30 maart 2009 10:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom gaat je moeder niet naar Ceasar Therapie?
Waarom denk je dat ik een grafhekel aan die dokter begin te krijgen..? Die trut werkt 2 dagen per week en doet mijn moeders klachten af als aanstellerij of watquote:Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik snap dat niet hoor, eerst je moeder allemaal dingen laten uitproberen, en pas later de MRI-scan doen?
als ik een dokter was zou dat toch het eerste zijn wat je iemand met die klachten laat doen.
Hij eet per maand ook 6 kilo rijst en 6 kilo kip. Zag gisteren zijn maandschema. Gaat echt nergens over hehe..quote:Op maandag 30 maart 2009 10:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
12 eieren. . Nou ja, dan heb je wel de proteine nodig als bodybuilder zijnde.
Als je iedereen een MRI scan zou geven met rugklachten.. zou het wel erg druk worden. En zo'n MRI scanner is niet goedkoop, zeker voor de kleinere ziekenhuizen.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik snap dat niet hoor, eerst je moeder allemaal dingen laten uitproberen, en pas later de MRI-scan doen?
als ik een dokter was zou dat toch het eerste zijn wat je iemand met die klachten laat doen.
Jaaaaa mijn superslimme hondjes avatar in de OPquote:Op maandag 30 maart 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
De link in je lapo link(te) iig geval niet goed door
en Daph_ in de Op
nu welquote:Op maandag 30 maart 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
De link in je lapo link(te) iig geval niet goed door
en Daph_ in de Op
Kan je je dan niet vinden in het feit dat je lichaam beter reageert op een extreem iets dan op iets standaards..? In Amerika slikt men preventief medicijnen. Je kan fruit eten omdat je het lekker vindt, of omdat je probeert gezond te blijven, of beide. Ik kies er niet bewust voor om geen fruit te eten, maar ik eet het gewoon niet veel. Vind het helemaal niet vies ofzo en op vakantie eet ik dan bijvoorbeeld wel weer veel fruit..quote:Op maandag 30 maart 2009 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit is een volledige vervanging, maar velen vertikken het en krijgen uiteindelijk een Vitamine B12 tekort. Dit heb ik trouwens ook, maar ik ben geen vegetariër.
Ach en dat jij aparte denkkronkels had wist ik al, dus over je fruit-theorie ben ik dan ook niet meer verbaasd.
Ceasar Therapie is een Therapie die let op je houding en de manier hoe je je spieren gebruikt. Die mensen hebben ontzettend veel kennis van ruggen, houdingen, spieren, bewegingen enz. Ze hebben echt waarschijnlijk snel een manier gevonden hoe je moeder minder pijn kan hebben.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie??
[..]
Waarom denk je dat ik een grafhekel aan die dokter begin te krijgen..? Die trut werkt 2 dagen per week en doet mijn moeders klachten af als aanstellerij of wat
[..]
Hij eet per maand ook 6 kilo rijst en 6 kilo kip. Zag gisteren zijn maandschema. Gaat echt nergens over hehe..
true, maar om nou eerst 6 (ofzo) verschillende dingen uit te proberen lijkt me toch wat overdreven.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je iedereen een MRI scan zou geven met rugklachten.. zou het wel erg druk worden. En zo'n MRI scanner is niet goedkoop, zeker voor de kleinere ziekenhuizen.
I don't care, maar SeS in de TT was geen optie een tijd terug toen de boel werd omgegooid. De reden waarom enzo is me ontgaan eigenlijkquote:
Kan ze niet beter naar een sport arts. Die hebben vaak een beter beeld over dan een huisarts of dokter.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom denk je dat ik een grafhekel aan die dokter begin te krijgen..? Die trut werkt 2 dagen per week en doet mijn moeders klachten af als aanstellerij of wat
[..]
Dan ga ik maar weerquote:Op maandag 30 maart 2009 11:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ses is hier een woord wat niet gewaardeerd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |