er zijn er stiekem meer hier hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)elheid-berekend.html
Een link voor onze actieve hardlopers Daph en PB
quote:Op maandag 30 maart 2009 08:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Rug vernacheld op onverklaarbare wijze afgelopen zaterdag.
Lig plat, sindsdien
Ja, zit wat in. Zullen er vast meer zijn..quote:
Frits en ik lopen ook behoorlijk actief.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, zit wat in. Zullen er vast meer zijn..
ik zit meestal rond de 10 a 11 km per uur idd, 7 lijkt me ook echt irritant om te lopenquote:Op maandag 30 maart 2009 08:51 schreef Daph_ het volgende:
Wat vaag eigenlijk dat het verschil tussen mannen en vrouwen dan zó groot is! Ik merkte op de loopband wel inderdaad dat ik het beste liep wanneer mijn snelheid tussen de 10 en 10,5 km/u lag, maar ik had het idee dat dat meer aan mijn gebrekkige conditie lag![]()
Ze hebben wel gelijk over die 7,2 km/u; wat een knuddesnelheid. Je kunt niet meer normaal lopen, maar rennen/hardlopen gaat ook nog niet omdat het daar te langzaam voor is
Schiet niet op danquote:Op maandag 30 maart 2009 08:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Rug vernacheld op onverklaarbare wijze afgelopen zaterdag.
Lig plat, sindsdien
Totaal niet neequote:
Hart voor de zaakquote:Op maandag 30 maart 2009 08:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Totaal niet nee
't gaat wel beter hoor maar heb nog wel pijn, ga dus niet de hele dag zitten, wat het meest belastend is.
Lig nu dus in de mand, online ingelogd op werk,
Kan dus wel gewoon werken, maar dan vanuit liggende positie.
Ja, ik moet gewoon superveel doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:02 schreef Bootje84 het volgende:Kon het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Heb je spijt?quote:
Nee hoorquote:
Je had em btw zelf geplaatst!quote:
Wat heb jij voor vreemd contract dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 09:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik moet gewoon superveel doen.
Daarbij krijg ik niet betaald als ik niet werk, dus dan maar inloggen
Ik kan internetten, dus ook werken.
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
Wat loop daar voor beest buiten de auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |