Dit is toch Klaagbaak en mijn topic? Dan bepaal ik wel waar ik over klaag.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:05 schreef Seneca het volgende:
Dat dit kan in Nederland
Serieus, gast, ga je druk maken om belangrijke dingen.
Ja, maar hij doet dit echt heel hard en storend. Net of hij dit elke dag doet in de trein.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
Open een topic
Ik snap je klacht niet trouwens. Hij tikt met zijn pink tegen de krant aan en daar stoor jij je aan?
Dit is ook Nederland, en ik ben Nederlander. Dus klaag ik over dat Nederlanders zo veel klagen.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:06 schreef memrtn het volgende:
[..]
Dit is toch Klaagbaak en mijn topic? Dan bepaal ik wel waar ik over klaag.
Open je eigen topic in plaats van mijn geheel terechte topic te kapenquote:Op maandag 30 maart 2009 08:08 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dit is ook Nederland, en ik ben Nederlander. Dus klaag ik over dat Nederlanders zo veel klagen.
Pak die laptop, en pleur hem uit het raampje.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:07 schreef memrtn het volgende:
instant update. Er zitten van die paki's naast mij die op de laptop zo'n paki album hebben opstaan.
Vang jij 'm op?quote:Op maandag 30 maart 2009 08:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Pak die laptop, en pleur hem uit het raampje.
Geen probleem. Ik neem in het vervolg wel de blitse bolide, zodat ik verlost ben van het volk wat de beteren der samenleving wenst te treiteren. Tot die tijd zit ik denk ik nog een halfuur met die gast en paki's opgescheept.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:13 schreef DrDarwin het volgende:
Men spant samen om te zorgen dat jij na dit hachelijke trein avontuur noooooooit meer de trein zult nemen.
Men wil jou namelijk niet in de trein, dat is imago-vervuilend voor de spoorwegen.
dat probleem is nu al opgelost. De accu is leeg. Logisch, want het was zo'n IBM prulgeval. Niet zo'n heersende MacBook als ik heb.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Pak die laptop, en pleur hem uit het raampje.
Als het niet zoeen kut ding is wel. Maar zo te horen zegt TS net dat het wel zoeen kut ding is.quote:
helaas val ik niet in de categorie personen die geweld in het OV tot sport heeft verheven. Derhalve wens ik mijzelf daar ook niet tot toe te verlagen.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Geweld is heel normaal in het o.v. tegenwoordig dus had die vent dan een klap verkocht ipv een beetje te komen klagen op Fok.
Waarover heerst zo'n macbook dan wel, over macistanië?quote:Op maandag 30 maart 2009 08:18 schreef memrtn het volgende:
[..]
dat probleem is nu al opgelost. De accu is leeg. Logisch, want het was zo'n IBM prulgeval. Niet zo'n heersende MacBook als ik heb.
Moet je zeggen tegen die gozer, geef is hier ik weet een manier om hem te maken. Ga je er op stampen of dan gooi je hem uit het raam. En dan is ie kapot.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:18 schreef memrtn het volgende:
[..]
dat probleem is nu al opgelost. De accu is leeg. Logisch, want het was zo'n IBM prulgeval. Niet zo'n heersende MacBook als ik heb.
Het schuim der laptops op deze aarde, zoals Acers, IBM's, Packard Bell's en niet te vergeten de Fujitsu Siemenssesquote:Op maandag 30 maart 2009 08:20 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Waarover heerst zo'n macbook dan wel, over macistanië?
quote:Op maandag 30 maart 2009 08:06 schreef memrtn het volgende:
[..]
Dit is toch Klaagbaak en mijn topic? Dan bepaal ik wel waar ik over klaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |