quote:
Albertquote:
Bartquote:
Mogguhquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Goedemorgen Het_hupt
heequote:
misschien rare vraag, maar hoezo 'allemaal en alleen'?quote:
Gewoon zowel mensen in het algemeen begroeten en als individuenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien rare vraag, maar hoezo 'allemaal en alleen'?
^^quote:
op die fietsquote:Op maandag 30 maart 2009 10:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon zowel mensen in het algemeen begroeten en als individuen
hier is het ook wel goedquote:Op maandag 30 maart 2009 10:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
^^
Jawel, en daar dan? Lekker gekrabt?
Aaahwquote:Op maandag 30 maart 2009 10:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier is het ook wel goed
moah, vind het niks aan om te krabben. kost me alleen maar tijd
M0gguhquote:
zo lang ze maar optijd blijven rijden en niet de heletijd met vertragingquote:Op maandag 30 maart 2009 10:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aaahw
Openbaar vervoer, niks geen gekrab. ;p
Hier valt het wel mee qua vertragingen, er rijdt alleen soms een trein niet ;o Wat om de een of andere reden steeds in mijn toetsweek is, of op een dag dat ik niet kan/mag roken, zoals afgelopen woensdag.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
zo lang ze maar optijd blijven rijden en niet de heletijd met vertraging
neuh, maar wel langer onderwegquote:Op maandag 30 maart 2009 10:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aaahw
Openbaar vervoer, niks geen gekrab. ;p
daar is de NS wel handig inquote:Op maandag 30 maart 2009 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee qua vertragingen, er rijdt alleen soms een trein niet ;o Wat om de een of andere reden steeds in mijn toetsweek is, of op een dag dat ik niet kan/mag roken, zoals afgelopen woensdag.
Nope, half uur met de trein, iets langer met de auto. ;pquote:
Ik rijd niet met de NS.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar is de NS wel handig in
een trein die niet meer rijdt, wordt niet meegenomen in de vertragings-statistieken
noordnet? (of zoiets)quote:
ik heb het dan ook niet alleen over de treinquote:Op maandag 30 maart 2009 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, half uur met de trein, iets langer met de auto. ;p
Dat rijdt hier al 2 a 3 jaar niet meer ;o Arriva.quote:
Bus is wel kut ja. ;pquote:Op maandag 30 maart 2009 11:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb het dan ook niet alleen over de trein
had ik het bijna goedquote:Op maandag 30 maart 2009 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat rijdt hier al 2 a 3 jaar niet meer ;o Arriva.
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke alleen het laatste stukje de rest moet ik met syntus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |