ja komt op de loonlijst in een of andere "adviseurs functie" wat er op neer komt dat ie de hele dag geen fuck doet en af en toe z'n mening over het een of ander geeft.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Foppe gaat gewoon op de achtergrond bij SC Heerenveen aan de slag.
quote:Op zondag 29 maart 2009 23:40 schreef J.Herrer het volgende:
Youri wilde eindelijk eens z'n zin afmaken, kapt Jack hem af
Ik neem het gelijk van je aan, ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:44 schreef Evertjan het volgende:
hij heeft ogen van een junk trouwens
Ja inderdaad, het zag er niet uit. Maar het werkte perfect. Fout van de keeper trouwens, die had die bal moeten hebben.quote:
Evert stopt nietquote:Op zondag 29 maart 2009 23:48 schreef Blawh het volgende:
Stopt zo'n grootheid binnen je eigen organisatie, dan neem je toch geen filmpje van een verzuurde Fries?
Inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:48 schreef Blawh het volgende:
Stopt zo'n grootheid binnen je eigen organisatie, dan neem je toch geen filmpje van een verzuurde Fries?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
quote:Op zondag 29 maart 2009 23:50 schreef Zero2Nine het volgende:
Morgen gelukkig Voetbal International.
Trouwens: Volgende week langere uitzending dan normaal? hoop dat ik dan wakker kan blijven
zal ivm 50 jaar Studio Sport zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
eeeeeeh ja eeeeeeeh dat had gekund maar eeeeeeh ja.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:51 schreef Evertjan het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)icSeizoenAfmaken.htm
had Youri dat niet ff kunnen melden?
Nee, niks over Verbeek.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:01 schreef Rots het volgende:
Kutaflevering zeker weer? Niet eens de moeite genomen om te kijken, misschien morgen herhaling als ik zin heb.
GJV all the way?
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:17 schreef maril het volgende:
Heb het niet gezien , maar hebben jullie het over Evert ten Napel? en stopt hij/?en heeft Hugo een shirt van Powned gedragen?
ja en ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:17 schreef maril het volgende:
Heb het niet gezien , maar hebben jullie het over Evert ten Napel? en stopt hij/?en heeft Hugo een shirt van Powned gedragen?
Nope, desalniettemin niet het terugkijken waard.quote:
Dat wilde hij waarschijnlijk wel maar die kale uil onderbrak hem en ging snel over op een ander onderwerp toen ie aan een verhaal bezig wasquote:Op zondag 29 maart 2009 23:51 schreef Evertjan het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)icSeizoenAfmaken.htm
had Youri dat niet ff kunnen melden?
Beide zwaar kut, buiten dat ben ik voorstander dat voor somige presentatoren de pensioen pas in moet gaan op hun 67equote:
vd Gijp laten zitten voor de kroegsfeer en Kraaij af en toe terug om voor lul te laten zetten door onze bromsnorquote:Op maandag 30 maart 2009 01:46 schreef De_Hypotheker het volgende:
Hugo Borst moet daar weg, gezellig met Johan bij VI gaan zitten, en dan mogen Vd Gijp en Kraaij om de week aanschuiven
Een overstap van Hugo Borst is al eens besproken bij Beste Johan, dat dagelijkse filmpje op de VI site. Volgens Derksen is dat niet mogelijk omdat de publieke omroep beter betaald en omdat hij lang vastligt. Ik kan me alleen niet voorstellen dat Hugo Borst op dit moment tevreden is met zijn huidige rol, dus ik hoop stiekem wel dat hij de overstap gaat maken naar Voetbal International.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:46 schreef De_Hypotheker het volgende:
Hugo Borst moet daar weg, gezellig met Johan bij VI gaan zitten, en dan mogen Vd Gijp en Kraaij om de week aanschuiven
Vd Gijp lekker laten zitten elke week. Momenteel draagt ie het programma met de snor.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:46 schreef De_Hypotheker het volgende:
Klopt, als hij zn bek opentrekt zit ik al met een glimlach voor de tvquote:Op maandag 30 maart 2009 11:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Vd Gijp lekker laten zitten elke week. Momenteel draagt ie het programma met de snor.
Als je aan van der Gijp komt kom je aan mij, blijf alsjeblieft van zijn broodwinning af.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:46 schreef De_Hypotheker het volgende:
ff quoten, kun je het ook niet meer aanpassenquote:
Het was een zielige manier om een steunbetuiging te doen inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:42 schreef msnk het volgende:
Wat heb ik mij gisteren geërgerd aan dat shirt van Hugo trouwens.
Idd probeerde effe goedkoop te scoren ofzo. Net op Geenstijl gekeken, niet 1 nerd die het heeft opgemerkt blijkbaarquote:Op maandag 30 maart 2009 12:42 schreef msnk het volgende:
Wat heb ik mij gisteren geërgerd aan dat shirt van Hugo trouwens.
op dumpert staat wel een filmpje.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Idd probeerde effe goedkoop te scoren ofzo. Net op Geenstijl gekeken, niet 1 nerd die het heeft opgemerkt blijkbaar
Sneijder die het broekje van Raf naar beneden wil trekken.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
http://www.onsoranje.nl/n(...)jf-een-baasje--.html
Wesley Sneijder: 'Ik blijf een baasje!'
Korte interview: Hans Kraaij jr. () met Wesley Sneijder over afgelopen zaterdag.
Hehehe![]()
Altijd maar weer de vraag... Walgelijk slecht archief van dit programma.. Ook de site van Studio Voetbal is een drama..quote:
Is dit sarcastisch?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:41 schreef Stofje het volgende:
Prima uitzending, ik heb me echt wel geamuseerd gisteren. Ronald Koeman wordt steeds beter, Youri is altijd top, Hugo zwakt steeds meer af. Leon Vlemmings was ook interessant om eens in alle rust aan te horen.
Ik vind het anders behoorlijk matig. De enige vent met nog een beetje een boeiende mening (Borst) komt veels te weinig aan het woord.. En die vreselijke oude wijven die er beurtelings zitten (Mulder, Koeman, Waterreus etc.) irriteren alleen maar.. De 1 zegt niets, de ander komt niet uit z'n woorden etc.. En dan nog die vreselijke Jack van Gelder die op een geforceerde manier altijd wel weer een Oude jongens krentenbrood-sfeertje weet te creëeren..quote:Op maandag 30 maart 2009 17:46 schreef Stofje het volgende:
Nee, totaal niet. Ik vind VI ook leuker om naar te kijken, daar gebeurt altijd wel iets. Maar SV is echt niet zo slecht als hier vaak beweerd wordt.
Hoi Dirk, heb je me gemist?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog steeds niemand een link gevonden naar de aflevering van gister?
Omdat er niets anders op tv is rond dat tijdstip?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:54 schreef thewishmaster het volgende:
Bijna elke week kijk ik en elke week vraag ik me af waarom ik in godsnaam ben gaan kijken. Er wordt gesproken over het slaappatroon van Leon Vlemmings en Youri Mulder zit elke vraag over Schalke 04 een beetje weg te schreeuwen als het ware.
Ik hoop elke keer (tegen beter weten in) dat Hugo Borst eens een keer met een stevige mening komt of dat de gasten wat boeiends loslaten, wat ik bijvoorbeeld hoopte toen Verbeek langskwam.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Omdat er niets anders op tv is rond dat tijdstip?
Hij ging wel een klein beetje los tegen Vlemmings, maar voor de rest echt niks ingebracht.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik hoop elke keer (tegen beter weten in) dat Hugo Borst eens een keer met een stevige mening komt of dat de gasten wat boeiends loslaten, wat ik bijvoorbeeld hoopte toen Verbeek langskwam.
Maar vervolgens nam hij meteen genoegen met dat antwoord.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:13 schreef Rots het volgende:
[..]
Hij ging wel een klein beetje los tegen Vlemmings, maar voor de rest echt niks ingebracht.
Tja, als die dan wat zegt gaat ie meteen ongeïnteresseerd kijken en van zn watertje drinken. Vlemmings lulde zich er wel een beetje krom uit ja maargoed, Borst takelt echt af.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:14 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar vervolgens nam hij meteen genoegen met dat antwoord.
Heb je echt stront in je ogen?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog steeds niemand een link gevonden naar de aflevering van gister?
Jij wordt ook steeds onaardiger!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je echt stront in je ogen?
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/
Normaal heb je gelijk inzake betreffende poster, maar in dit geval geef ik 'm wel gelijk hoor. Men is te lui en te dom om ook maar iets op te zoeken wat een gemiddelde kleuter tegenwoordig nog kan vinden.quote:
Geweldenaar die Borst. Komt inderdaad veel te weinig aan het woord. Heb ook het idee dat hij zich een beetje moet inhouden bij Studio Voetbal.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:16 schreef Rots het volgende:
[..]
Tja, als die dan wat zegt gaat ie meteen ongeïnteresseerd kijken en van zn watertje drinken. Vlemmings lulde zich er wel een beetje krom uit ja maargoed, Borst takelt echt af.
Dat ook inderdaad. Hij had duidelijk last van zijn ogen, misschien dat hij dat aan het begin van de uitzending heeft uitgelegd? Heb dat stukje gemist namelijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:22 schreef SwitSok het volgende:
Het shirt was me niet eens opgevallen.Mij viel het juist op dat Sjek erg veel met zijn ogen zat te knipperen.
![]()
Verder was het allemaal vrij saai maar dat is niet echt iets nieuws
Koeman en Waterreus wegdoen.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:21 schreef Veerboot het volgende:
Waarom zitten er dit seizoen eigenlijk steeds vier man (vijf met Jack) aan tafel? Hugo komt zo veel te weinig aan het woord; en hij is eigenlijk de enige die het programma nog een beetje het aankijken waard maakt. Schrappen die extra gast.
Ben het met je eensquote:
Ben ik ook geen fan van.quote:
Hier heeft hij wel gelijk in, jammer dat ze dan alsnog 6 tegengoals incasserenquote:Kijk naar Maradona als bondscoach van Argentinië. Die staan bijna al met 1-0 voor nog voor ze aan de wedstrijd beginnen.
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hier heeft hij wel gelijk in, jammer dat ze dan alsnog 6 tegengoals incasseren.
Mulder is juist wel lache joh. Mooie combinatie met Hugo Borst, net als een paar jaar geleden. En als Youri niet kan, kan die mooi worden vervangen door Jan.quote:
Jan is een held. Yourie mag diens veters nog niet vastmaken.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mulder is juist wel lache joh. Mooie combinatie met Hugo Borst, net als een paar jaar geleden. En als Youri niet kan, kan die mooi worden vervangen door Jan.
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hier heeft hij wel gelijk in, jammer dat ze dan alsnog 6 tegengoals incasseren.
Zo slecht zijn ze denk ik anders niet als trainer. Ze moeten zich alleen niet met transfers bezig bemoeien.quote:
Over Koeman heb je volgens mij wel gelijk. Maar ik geloof niet dat Gullit een goede trainer is.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo slecht zijn ze denk ik anders niet als trainer. Ze moeten zich alleen niet met transfers bezig bemoeien.
Als je in Newcastle een persoonlijk gevecht aangaat met Shearer heb je voor de rest van je leven wel aangetoond dat je het coach zijn totaal niet hebt begrepen en waarsch. ook nooit zult begrijpen. Bij Feyenoord heeft hij er ook een regelrechte puinhoop van gemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Over Koeman heb je volgens mij wel gelijk. Maar ik geloof niet dat Gullit een goede trainer is.
het was al een puinhoop bij Feyenoord ver voordat Gullit er kwam. Hij heeft alleen nog een beetje meer rommel gemaakt, maar niet in z'n eentje.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
Als je in Newcastle een persoonlijk gevecht aangaat met Shearer heb je voor de rest van je leven wel aangetoond dat je het coach zijn totaal niet hebt begrepen en waarsch. ook nooit zult begrijpen. Bij Feyenoord heeft hij er ook een regelrechte puinhoop van gemaakt.
Ik weet niet waarom jij Gullit probeert te verdedigen, maar de feiten spreken voor zich. Mede onder zijn verantwoordelijkheid zijn er belachelijke miskopen gedaan bij Feyenoord.. En wat je zegt over Newcastle is ook onzin; Shearer is altijd en overal een voorbeeldige prof geweest, alleen bij de groter ster Gullit ontstonden er problemen.. Aan wie zou dat dan liggen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
het was al een puinhoop bij Feyenoord ver voordat Gullit er kwam. Hij heeft alleen nog een beetje meer rommel gemaakt, maar niet in z'n eentje.
En NUFC is al helemaal een ander verhaal. Gullit had toch ergens gelijk in die kwestie. Shearer werd bij NUFC groter dan de club zelf, da's nooit een gezonde situatie.
En jij hebt de indruk dat hij als trainer wel een bevlogen vakman is? Dat heeft ie zelfs al bewezen volgens jou?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:19 schreef Radegast het volgende:
Er is een verschil tussen trainer en coach/manager.
50 jaar studio sport he, dan krijg je dat. Je vergeet Kieft trouwens maar dat is net zo erg.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:27 schreef rubbereend het volgende:
Kraaij sr. en Rijsbergenwat een zaadgasten
en Youriquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:28 schreef borisz het volgende:
[..]
50 jaar studio sport he, dan krijg je dat. Je vergeet Kieft trouwens maar dat is net zo erg.
JC was indirect Youri aan het afzeiken toen hij had over die slechte analisten op tvquote:Op zondag 5 april 2009 20:21 schreef golfer het volgende:
Het aangekondigde interview met JC maakt wel weer veel goed.
Weet iemand iets van het "conflict" dat Cruyf met de NOS schijnt te hebben?quote:Op zondag 5 april 2009 20:26 schreef buddyb het volgende:
de beste analisten tijdens de cl wedstrijden zijn hiddink en cruijff. het is alleen jammer dat die niet meer (kunnen) komen. verder is van gaal op sport1 ook een hele goede.
mulder is dramatisch. hij is ook de slechtst betaalde analist als ik het goed heb,.hiddink op nummer 2 en johan verdiende er verreweg het meeste mee.
hij had er geen zin meer in en hij was het niet eens met de manier waarop de nos het voetbal benadert, iets met al die analisten, dacht ik.quote:Op zondag 5 april 2009 21:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Weet iemand iets van het "conflict" dat Cruyf met de NOS schijnt te hebben?
Hij zou een contract hebben met de Nos voor dit jaar, maar hij komt er nooit meer..
Koeman kan alleen een club coachen als zijn voorganger de funderingen heeft gelegd zodat hij er 1,5 / 2 jaar mee verder kan, wanneer de sterspelers vertrekken koopt hij er idd middelmaat voor terug. Verder flikt hij het ook nog bijna om een topclub te laten degraderen. Conclusie: middelmatige trainerquote:Op donderdag 2 april 2009 23:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo slecht zijn ze denk ik anders niet als trainer. Ze moeten zich alleen niet met transfers bezig bemoeien.
het is nog niet eens begonnenquote:Op zondag 5 april 2009 23:00 schreef Rots het volgende:
Haha ja is het weer slaapverwekkend? Ik neem niet eens de moeite om de tv aan te zetten hier, helemaal gehad met SV.
quote:Op zondag 5 april 2009 22:39 schreef buddyb het volgende:
hij had er geen zin meer in en hij was het niet eens met de manier waarop de nos het voetbal benadert, iets met al die analisten, dacht ik.
Hij krijgt 50.000 euro per uitzending, dat waren er vorig seizoen 20, dus paktie hij 1 miljoen mee.quote:In het komende tv-seizoen zal Johan Cruijff slechts tien keer optreden als analist bij Studio Sport, zo meldt Voetbal International. Afgelopen jaar was dat nog 20 keer. "Dat heeft met geld te maken en Johan vindt dat ook het maximum", aldus Arno Vermeulen, chef voetbal bij NOS in VI. Vanwege zijn exclusieve karakter zal Cruijff vooral de belangrijke wedstrijden voor zijn rekening nemen, zoals de knock-outfase van de Champions League.
Heh, waarom zijn ze verlaat dan? Normaal toch altijd 22.50 ofzo haha.quote:
in de gids staat om 23.00u. Gebruikelijke vertraging nu.quote:Op zondag 5 april 2009 23:04 schreef Rots het volgende:
[..]
Heh, waarom zijn ze verlaat dan? Normaal toch altijd 22.50 ofzo haha.
Ik kijk hier wel mee en als het echt boeiend wordt zet ik hem wel aan.
Een boeiende dialoog tussen Kieft en Youriquote:Op zondag 5 april 2009 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Wim Kieft![]()
Dat worden straks dus weer veel ''Ja maar, ja...'' uitspraken.
duurt 1 uur en 6 minuten he dus lekker SV tot kwart over twaalfquote:Op zondag 5 april 2009 23:06 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
in de gids staat om 23.00u. Gebruikelijke vertraging nu.
Youri zit er niet.quote:Op zondag 5 april 2009 23:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Een boeiende dialoog tussen Kieft en Youri
Ja maar ja
Ja eeeeeeeeeeeeeeeh
Niemand vraagt je om te kijken.quote:Op zondag 5 april 2009 23:09 schreef DrDentz het volgende:
We moeten het wel weten he, dat Studio Sport 50 jaar bestaat. Al weken niks anders in die programma's dan terugblikken op zichzelf.
quote:Op zondag 5 april 2009 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
HAHAHAHAH
Kutfragment gekozen door een kutgast. Next.
quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
HAHAHAHAH
Kutfragment gekozen door een kutgast. Next.
idd, maar zoveel beters hebben we niet op linksquote:
de laatste keer dat hij iets zinnigs heeft gezegd kan ik me niet meer heugenquote:Op zondag 5 april 2009 20:21 schreef golfer het volgende:
Het aangekondigde interview met JC maakt wel weer veel goed.
Tutti-frutti voetbalquote:Op zondag 5 april 2009 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de laatste keer dat hij iets zinnigs heeft gezegd kan ik me niet meer heugen
Jouw o zo geliefde Mounir zal het niet verder schoppen dan een club als Wolfsburg, Suarez zal de Europese top gaan halen.quote:Op zondag 5 april 2009 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk ze hebben het over mijn Mounir, niet over Suarez, zegt genoeg.²
Ja, want zijn "tutti frutti"-verhaal begreep niemand.quote:Op zondag 5 april 2009 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de laatste keer dat hij iets zinnigs heeft gezegd kan ik me niet meer heugen
Idd jaquote:Op zondag 5 april 2009 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat argument ook: "Dat rijmt lekker". Net of Ron en Ton niet rijmt..
Wat een armoede.quote:
Och, wees daar niet zo zeker van, Farfan was van het zelfde kaliber als Suarez, kijk eens hoe hij de bank warm en solide houdt bij Schalke04.quote:Op zondag 5 april 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jouw o zo geliefde Mounir zal het niet verder schoppen dan een club als Wolfsburg, Suarez zal de Europese top gaan halen.
misschien Bommeltje, maar Marwijk durft hem geen aanvoerdert te maken.quote:Op zondag 5 april 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een armoede.![]()
Maar goed we hebben simpelweg geen echte leider in het elftal. Pijnlijk, maar waar.
belachelijk inderdaad, de captain rol wordt in Nederland onderschat. Van Bommel moet de band nog voor zuid Afrika krijgen.quote:
van bommel vind ik wel een leiderquote:Op zondag 5 april 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een armoede.![]()
Maar goed we hebben simpelweg geen echte leider in het elftal. Pijnlijk, maar waar.
Iedereen weet dat van Bommel de leider is.quote:Op zondag 5 april 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een armoede.![]()
Tsja, niet echt heel boeiend iddquote:Op zondag 5 april 2009 23:17 schreef Doopy-X- het volgende:
pffffffffffffffffff, wat een gezwets![]()
Waarom zit die oersaaie lul van een Kieft daar?
Jonk is nog saaier.quote:Op zondag 5 april 2009 23:17 schreef Doopy-X- het volgende:
Waarom zit die oersaaie lul van een Kieft daar?
Jaquote:Op zondag 5 april 2009 23:19 schreef BB-King het volgende:
Als ik Wim Kieft zie moet ik altijd denken aan Duran Duran... ben ik de enige?
Ik ben bang van wel.quote:Op zondag 5 april 2009 23:19 schreef BB-King het volgende:
Als ik Wim Kieft zie moet ik altijd denken aan Duran Duran... ben ik de enige?
Heel verstandig. Een nuttige voetballer maar wat leiderskwaliteiten betreft op bepalende momenten is het vaak net-niet. Hij kan niet als het nodig is dat extra brengen.quote:Op zondag 5 april 2009 23:16 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
misschien Bommeltje, maar Marwijk durft hem geen aanvoerdert te maken.
Dus Kieft is toch een kenner?quote:Op zondag 5 april 2009 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
"...dat heb je met briljante spelers als el Hamdaoui." Aldus Kieft. Ja, hij is echt briljant.²
Kuyt dan?quote:Op zondag 5 april 2009 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heel verstandig. Een nuttige voetballer maar wat leiderskwaliteiten betreft op bepalende momenten is het vaak net-niet. Hij kan niet als het nodig is dat extra brengen.
Nee.quote:
Jij anders ook.quote:Op zondag 5 april 2009 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vond je dat al grappig? Hugo wordt met de week flauwer.
Hij zegt daar een waarheid als een koe, dus ja, hij is een kenner.quote:
Ik had het niet tegen jouquote:Op zondag 5 april 2009 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij anders ook.
Als het aan mij ligt krijg jij de award voor de meest flauwe mod.
Canavaro is vergane glorie inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef tong80 het volgende:
Mulder heeft gelijk over Canavaro.
Is een hopeloze voetballer
Hij kijkt alleen maar naar de bal en springt om die bal te koppen. Hij heeft geen idee dat Sansoni zich daar bevind, kom op he...quote:
Inderdaad. Jack heeft lol. Dat is het belangrijkste...quote:Op zondag 5 april 2009 23:41 schreef Zero2Nine het volgende:
Gelukkig kan Jack zelf overal om lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |