Iemand met humorquote:Op zondag 29 maart 2009 23:33 schreef Kerol het volgende:
Wie noemt zn kind nou Peter als zn achter naam Peters is
quote:Op zondag 29 maart 2009 23:33 schreef koningdavid het volgende:
Rutten en Youri in je technische staf... dan wordt word je toch gek tijdens de besprekingen?
En Stijn Stijnen? Maarten Martens? Dat zijn Belgen dus je argument over humor gaat niet meer op.quote:
Hoe durf je koningdavid te verbeteren, donderstralen zullen neerdalen!quote:
die weet alles van geld..hij houdt zijn mond wijselijkquote:Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef Frasier het volgende:
Over dit onderwerp kan Koeman wel meepraten ja
Naja, ik moet anders altijd erg lachen om belgenquote:Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef Kerol het volgende:
[..]
En Stijn Stijnen? Maarten Martens? Dat zijn Belgen dus je argument over humor gaat niet meer op.
Je hebt niks gemist.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
HOLY SHIT IK BEN HET VERGETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad, hij keek er wel schandalig tevreden bij.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef koemleit het volgende:
En Koeman maar vertellen hoe hij flink heeft kunnen cashen door ontslagen te worden en gelijk ergens anders te beginnen haha
Je hebt niets gemist.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
Logisch, dat zou jij ook zijn als je geen fatsoenlijke zin kon afmaken.quote:
'Die trein met juristen had mij zo ingehaald...'quote:Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef Frasier het volgende:
Over dit onderwerp kan Koeman wel meepraten ja. Die trekt natuurlijk gelijk z'n smoel open![]()
Liefie zat je weer aan mij te denkenquote:Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, de koffiedame is ziek.quote:
De rest van de week werkt ie als barman bij De Toekomst. Dit soort schnabbels komen 'm dus prima uit.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit is wel heel makkelijk zakken vullen van Koeman zeg. Godskolere.
Moet je aan Jan Jansen vragen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:33 schreef Kerol het volgende:
Wie noemt zn kind nou Peter als zn achter naam Peters is
Ik type op mijn mobiel. Daar komt het door.quote:
Ja jammer, Borsato zingt alleen over vandaag. "Vandaag is rood."quote:Op zondag 29 maart 2009 23:37 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik weet niet wat morgen is?
Nee deed ff TT 801 er op en toen dacht ik: Ik hoor nu iets te doen wat ik niet aan het doen benquote:
Ok honeyquote:Op zondag 29 maart 2009 23:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee deed ff TT 801 er op en toen dacht ik: Ik hoor nu iets te doen wat ik niet aan het doen ben
Denk denk denk denk denk..
ZOMFG STUDIO VOETBALDacht al, vorige topic zou wel vol zijn en nu deze bijna ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |