NIet?quote:
Nee, dan zet ik je onder de douche op de douche (alias: in de badkamer)quote:
Klein detail.quote:
GROOT detailquote:
ligt eraan hoe groot de persoon in kwestie is hoe groot het detail isquote:
1m84quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
NIet?
Ik wil het altijd, maar dan wel op voorwaarde dat het met de juiste persoon is
Het is maar hoe groot je het zelf maakt.quote:
Mijn.spatie.is.kapot.Morgen.ff.met.goed.licht.op.gemakje.proberen.te.fixen..Mijn.spatie.wipt.niet.meer.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarom heb jij een . tussen elk woord ipv een spatie?
*spreid armen*quote:
dat is nou het voordeel van knuffelen, dat kan ook als je heel erg moe bentquote:Op zondag 29 maart 2009 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Nu bijvoorbeeld, te moe om te knuffelen.
vind ik ookquote:
Juist dan. Lekker tegen iemand aanliggen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Nu bijvoorbeeld, te moe om te knuffelen.
ah zo.... lastigquote:Op zondag 29 maart 2009 23:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn.spatie.is.kapot.Morgen.ff.met.goed.licht.op.gemakje.proberen.te.fixen..Mijn.spatie.wipt.niet.meer.
iets van 1 bij 1.95 ongeveer, en is het beste compatible met vrouwen van rond de 1.70quote:Op zondag 29 maart 2009 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot de persoon in kwestie is hoe groot het detail is
Is 181 cm ook goed?quote:
Jaaa.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is nou het voordeel van knuffelen, dat kan ook als je heel erg moe bentgewoon lekker tegen elkaar liggen en half slapen
mmmm
Dan nog heb ik geen zin in gefrunnik op het momentquote:Op zondag 29 maart 2009 23:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is nou het voordeel van knuffelen, dat kan ook als je heel erg moe bentgewoon lekker tegen elkaar liggen en half slapen
mmmm
Met wie? De hond?quote:
raap me opquote:
Erg.lastig.Hoop.dat.het.nog.te.fixen.valt..Ik.typ.zelf.de.punt.ertussen.anders.staat.echt.alles.achter.elkaar.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo.... lastig
type je zelf die . ertussen dan of krijg je dat ipv spatie?
Ah handig, ik wou het net vragen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn.spatie.is.kapot.Morgen.ff.met.goed.licht.op.gemakje.proberen.te.fixen..Mijn.spatie.wipt.niet.meer.
Uhh ja hoor.quote:
je trapt maar niet in mijn valquote:
Wie weet went het wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Erg.lastig.Hoop.dat.het.nog.te.fixen.valt..Ik.typ.zelf.de.punt.ertussen.anders.staat.echt.alles.achter.elkaar.
Dit.typt.alleen.niet.zo.handig.en.snel.
Je mag mijn koekjes ook wel twisten hoor, ghehe.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zo die moest ff intrekken... dat komt vast omdat ik ze gewoon opvreet zonder te twisten
ik ga ze morgen meteen kopen, zo lekker
Murmeli heeft ze 2 weken geleden voor het eerst op
Oke.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Nee, met een goede vriendin van mij die ook een keer op stap was.
jagen is ook leukquote:
Droom zequote:Op zondag 29 maart 2009 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga mijn bedje knuffeln. Die heeft me gemist de afgelopen nachten.
Welterusten![]()
Dat is waar. Succes met fixen alvast.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met.schrijven.van.versslagen.is.het.toch.een.stuk.minder.handig.
Lekker blijven jagen danquote:
jij bent heul geen meter breed hoor, anders hoefde ik je niet dan was je veul te vadsig....quote:Op zondag 29 maart 2009 23:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
iets van 1 bij 1.95 ongeveer, en is het beste compatible met vrouwen van rond de 1.70
Weltrustenquote:Op zondag 29 maart 2009 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga mijn bedje knuffeln. Die heeft me gemist de afgelopen nachten.
Welterusten![]()
Neinquote:
Je snapt zeker wel dat jij de prooi bent.quote:
* ArTiC trekt zijn berenvel aan en pakt pijl en boogquote:
quote:
Ben ik dat?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je snapt zeker wel dat jij de prooi bent.
Succesquote:Op zondag 29 maart 2009 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
* ArTiC trekt zijn berenvel aan en pakt pijl en boog
Weltrustenquote:Op zondag 29 maart 2009 23:19 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli slapen gaat
trusten allemaalen werkze morgen voor wie moet werken
Jaquote:
Geen behoefte aan een relatie?quote:
Oh... Dan mag hij niet gaan jagen met pijl en boog hoorquote:
Dan moet je gewoon slimmer zijn dan de jager.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh... Dan mag hij niet gaan jagen met pijl en boog hoor![]()
![]()
wel in mijn berenvel dus?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh... Dan mag hij niet gaan jagen met pijl en boog hoor![]()
![]()
Ben ik ookquote:Op zondag 29 maart 2009 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon slimmer zijn dan de jager.
Doe maar normale klerenquote:
dan in mijn normale kleren met een lassoquote:
Dat weet ik.quote:
ssttt... ik was aan het opscheppen liefjequote:Op zondag 29 maart 2009 23:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij bent heul geen meter breed hoor, anders hoefde ik je niet dan was je veul te vadsig....
en zo breed ben je nou ook weer niet
Hehe okequote:Op zondag 29 maart 2009 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan in mijn normale kleren met een lasso
Goed zo'n Tijntjequote:
ze onderschat mequote:
Geen wanhopige armoequote:
quote:
Dat is inderdaad de instelling die je moet hebben.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:27 schreef sezten het volgende:
[..]
Geen wanhopige armoe![]()
Ook niet echt actief op zoek. Zie wel wat er op mijn pad komt, of wat er niet op komt.
Zal wel wat schelen in de portemonnee
Hoiquote:
Slaap lekkerquote:
Yeahquote:Op zondag 29 maart 2009 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de instelling die je moet hebben.
Gewoon iemand zoeken die rijker is dan jou.
Hoiquote:
Met zo'n instelling kom je er wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Yeah
Maar dan zonder kinderen of 24/7 in de opvangHoef geen gejank aan me kop als ik in de weekenden thuis ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Morgen laptop jatten?quote:
Maandag en vrijdag heb ik altijd vrijquote:
Oh, ik woensdag en vrijdagquote:Op zondag 29 maart 2009 23:48 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Maandag en vrijdag heb ik altijd vrij![]()
Dinsdag ben ik ergens in de middag wel weer in Tilburg te vinden.
Dan kunnen we elkaar dan weer mislopen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, ik woensdag en vrijdag![]()
En dinsdag tot 14.30 les
Verdorie zeg!quote:Op zondag 29 maart 2009 23:55 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar dan weer mislopen.
Dan ben ik er ookquote:
Oei, dat is niet zo mooi!quote:Op maandag 30 maart 2009 00:04 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dan ben ik er ookHeb sowieso 's morgens college en dan moet ik nog even verder kijken.
Hoop dat ik tegen die tijd weer een beetje normaal kan lopen, dit weekend mijn benen toch iets teveel belast.
Nog wat gehoord van die ene griet?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:16 schreef Rauw. het volgende:
Goed weekendje gehad, qua vrouwen was en is het écht fucked gegaan
Helemaal niets...quote:
Das mooi kut danquote:Op maandag 30 maart 2009 00:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Helemaal niets...
Degene waarom zij vermoedelijk zo raar deed doet nu ook ineens vreemd tegen me![]()
Ik weet 't allemaal niet meer
Och..elkaar gisteren gesproken, was best gezellig... Maar vanavond doet ze kortaf, wellicht zelfs een beetje lullig.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Das mooi kut dan![]()
Wat doet die ander raar dan?
Beetje jammer, was gister wel goed? Misschien iets fouts gezegd?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och..elkaar gisteren gesproken, was best gezellig... Maar vanavond doet ze kortaf, wellicht zelfs een beetje lullig.
Ze kwam me nog een knuffel geven toen ze wegging, en zei dat we vandaag wel weer verder zouden praten...quote:Op maandag 30 maart 2009 00:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Beetje jammer, was gister wel goed? Misschien iets fouts gezegd?
Hmmm.... een verhaal dat een eigen leven is gaan leiden?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze kwam me nog een knuffel geven toen ze wegging, en zei dat we vandaag wel weer verder zouden praten...
En nu begint ze ineens te klagen over dat ik alweer aan de drank zat, en dat ik zo nooit een leuke dame ging versieren
Ahh!! Ga je op vakantie?quote:
Foto!quote:Op maandag 30 maart 2009 07:00 schreef JoeyT het volgende:
Lekker weer een week intern met die lekkere chick.
Ja op hyves!quote:
Ja echt wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm niet echt bijzonder weekend moest veel werken.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 08:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
@Duim
HaHa, te veel gedronken?
quote:Op maandag 30 maart 2009 08:36 schreef Duimelot het volgende:
moguh allen
* duimelot is brakBeterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ook je omelet??quote:
quote:
Ik ga straks weer naar huis, zo lamlendig voel ik me.. Geen omelet hier, gewoon een kutnacht.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook je omelet??
Hmzz, gaat niet zo lekker dus overal!
Ohquote:Op maandag 30 maart 2009 08:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik drink bijna nooit, dit weekend helemaal niet gedronken
de nachtploeg komt steeds vroegerquote:Op maandag 30 maart 2009 08:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook je omelet??
Hmzz, gaat niet zo lekker dus overal!
Of laterquote:Op maandag 30 maart 2009 08:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
de nachtploeg komt steeds vroeger
Je weet dat je de klok 1 uur vooruit moest zetten?quote:
Dat was bekend ja, vanmorgen de wekkerradio maar eens verzetquote:Op maandag 30 maart 2009 08:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet dat je de klok 1 uur vooruit moest zetten?
Ben in een goede bui, dus natuurlijk ben je welkom
moguh allen
* duimelot is brakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:@ de zieken!
Hey KF'tje..quote:Op maandag 30 maart 2009 08:58 schreef KudFokker het volgende:
Hoe was iedereens weekend?
Mijn date gisteren was echt geslaagd!
Goede timing om dat smorgens pas te doenquote:Op maandag 30 maart 2009 08:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat was bekend ja, vanmorgen de wekkerradio maar eens verzet![]()
Fijn dat ik nog ff mag blijven dan
Mja, niet echt he.. Maar de telefoon stond al goed en die gebruikte ik als wekkerquote:Op maandag 30 maart 2009 09:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goede timing om dat smorgens pas te doen
Ik ben zo aardig!
Ik mocht eindelijk weer een keerquote:Op maandag 30 maart 2009 09:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hey KF'tje..![]()
Volgens mij is er weer flink wat afgeneukt het weekend
moguh allen
* duimelot is brakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap dames!quote:Op maandag 30 maart 2009 08:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga straks weer naar huis, zo lamlendig voel ik me.. Geen omelet hier, gewoon een kutnacht.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Zoiets had ik ook vanmorgen, ik moest echt even 4x nadenken voordat ik écht ervan overtuigd was welke klok goed stond..quote:Op maandag 30 maart 2009 09:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, niet echt he.. Maar de telefoon stond al goed en die gebruikte ik als wekker
Werd alleen een keer wakker vannacht en toen was het "nog maar" 5 uur, toen was het dus al 6 uur
Aah okequote:Op maandag 30 maart 2009 09:07 schreef Adolecens het volgende:
Mja, niet echt he.. Maar de telefoon stond al goed en die gebruikte ik als wekker
Werd alleen een keer wakker vannacht en toen was het "nog maar" 5 uur, toen was het dus al 6 uur
En dat na een kutnacht.. da's dubbel kut!quote:Op maandag 30 maart 2009 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook vanmorgen, ik moest echt even 4x nadenken voordat ik écht ervan overtuigd was welke klok goed stond..
Als ik de dag ook nog goed doorkom, ben ik helemaal blijquote:Op maandag 30 maart 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah oke
Dat zijn de mindere momenten. Maar je hebt het overleeft
@ je edit: (quote:Op maandag 30 maart 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah oke
Dat zijn de mindere momenten. Maar je hebt het overleeft
Maar verder alles goed dan?
En ik was nog wel zo snelquote:Op maandag 30 maart 2009 09:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
@ je edit: ()
Ja, alles gaat lekker hier..Gewoon relaxed zijn gangetje
Ik overleef het welquote:Op maandag 30 maart 2009 09:15 schreef Adolecens het volgende:
En dat na een kutnacht.. da's dubbel kut!![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus, het is een wonder. Voor het eerst sinds denk ik 24 jaar krijg ik geen hap door mijn keel
Ohw jee meid wat is er gebeurd??quote:Op maandag 30 maart 2009 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus, het is een wonder. Voor het eerst sinds denk ik 24 jaar krijg ik geen hap door mijn keel
Het is ook donkerder dan het normaal isquote:Op maandag 30 maart 2009 09:19 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede morgen
Sow wat kon ik er moeilijk uitkomen zeg vanmorgen pffff
amateurquote:Op maandag 30 maart 2009 09:27 schreef KudFokker het volgende:
Ik had dat vrijdagmiddag vlak voor ik naar huis ging, en heb het dus niet getest
Toen zater er dus vanmorgen zo'n 12.500.000 mailtjes in beide mailboxen
Prutserquote:Op maandag 30 maart 2009 09:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is ook donkerder dan het normaal is
Uit voorzorg ben ik vandaag lekker om 7 uur pas eruit gekropen
Ik moest een automatisch antwoord bericht aanmaken voor onze klantenservice.
Met daarin iets van "bedankt voor uw bericht blablabla"
Maar er is nu dus ook een relatie van ons die dat ook heeft...
Dus ze geven nu steeds bedankjes op elkaars bedankje
Dat mailtje wordt dus steeds gelooped
Ik had dat vrijdagmiddag vlak voor ik naar huis ging, en heb het dus niet getest
Van allesquote:Op maandag 30 maart 2009 09:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw jee meid wat is er gebeurd??
Niet testen met zoietsquote:Op maandag 30 maart 2009 09:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Oei oei dat klinkt niet goedquote:Op maandag 30 maart 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van allesBottomline is dat ik een kutnacht heb gehad..
hahaha das nie zo slim hequote:Op maandag 30 maart 2009 09:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik las Borderlinequote:Op maandag 30 maart 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van allesBottomline is dat ik een kutnacht heb gehad..
I'll survivequote:
Tuurlijk! alleen maar sterke meiden hierquote:
Je kent ze al allemaal? Nieuwe datequeen?quote:Op maandag 30 maart 2009 09:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tuurlijk! alleen maar sterke meiden hier![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kent ze al allemaal? Nieuwe datequeen?
Ik had afgelopen week al 60 uur gewerkt, 20 overgewerkt dusquote:
Ja hoe wil je dat anders weten.quote:
Wat een slappe smoes.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week al 60 uur gewerkt, 20 overgewerkt dus
En was die dag ook al 2 uur langer aanwezig, dus dan word je een beetje laks
Maar het is inmiddels aangepast
I'm with herquote:
vrouwen zijn toch zoiezo sterker dan mannen dus deed ons ff allemaal over een kam scheren. Maarree was lief bedoeld hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 09:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoe wil je dat anders weten.
[..]
Bengeltjelief!quote:Op maandag 30 maart 2009 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kent ze al allemaal? Nieuwe datequeen?
quote:
Dat vrouwen sowieso sterker zijn ben ik het natuurlijk mee eens.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
vrouwen zijn toch zoiezo sterker dan mannen dus deed ons ff allemaal over een kam scheren. Maarree was lief bedoeld hoor
Rebel.quote:
nogal logisch dat je moet overwerken met zulke actiesquote:Op maandag 30 maart 2009 09:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
nogal logisch dat je moet overwerken met zulke acties
kloptquote:Op maandag 30 maart 2009 09:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
vrouwen zijn toch zoiezo sterker dan mannen
dus je hebt 59 uur in werktijd op fok gehangen en dan hard gewerkt!?!?!quote:Op maandag 30 maart 2009 09:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat heeft hij gelukkig nog niet erbij gezet. Hard werkende fokkers.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus je hebt 59 uur in werktijd op fok gehangen en dan hard gewerkt!?!?!
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:49 schreef Adolecens het volgende:
Captain Jack op de radio... shoot me, please!
Bestaan diequote:Op maandag 30 maart 2009 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heeft hij gelukkig nog niet erbij gezet. Hard werkende fokkers.
Die is eng!!quote:
Zoals je hedenochtend al begint?quote:Op maandag 30 maart 2009 09:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bestaan die?
Ik probeer het geFok beperkt te houden
Gaat je goed af.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bestaan die?
Ik probeer het geFok beperkt te houden
Tis maar een laser, niet eens echt.quote:
Ow nee, een laser is niet gevaarlijk en dodelijk enzoquote:Op maandag 30 maart 2009 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaat je goed af..
[..]
Tis maar een laser, niet eens echt.Wil je niet dood hoorrr..
Die van mij niet. iig.... ik doe aan vredelievende dingen.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow nee, een laser is niet gevaarlijk en dodelijk enzo
Lasers zijn een gebundelde vorm van lichtquote:
Eeyo Captain Jack, bring me back to the rainbow trackquote:Op maandag 30 maart 2009 09:49 schreef Adolecens het volgende:
Captain Jack op de radio... shoot me, please!
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lasers zijn een gebundelde vorm van licht
Hier bescherming:
[ afbeelding ]
Kan jij niet beter weer even gaan slapen en jezelf een beetje terug vinden?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een baggermuziek zo op de vroege ochtend
Vanmiddag, hoop ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan jij niet beter weer even gaan slapen en jezelf een beetje terug vinden?
Ok, misschien tot die tijd met een zonnebril op je hoofd op een rustig plekje gaan zitten en wat afleiding zoeken?quote:
andere zender? cd? mp3? zoveel keus als de muziek niet goed isquote:Op maandag 30 maart 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
Jaa hier ook al, en ik ben geloof ik de enigste die dat vind dus hij wordt steeds teruggezetquote:Op maandag 30 maart 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
Nouja, wist niet dat men bescherming tegen mij nodig had.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lasers zijn een gebundelde vorm van licht
Hier bescherming:
[ afbeelding ]
Hoi Hoi ZegIkLekkerNietquote:
NPquote:
Ik zal jullie met rust latenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, misschien tot die tijd met een zonnebril op je hoofd op een rustig plekje gaan zitten en wat afleiding zoeken?
Ons stoor je niet hoor! Maar misschien dat het voor jezelf fijner is na een kutnacht?quote:
quote:
Olaquote:
Niet tegen jou gekkie, maar tegen dat ruimtewapen wat je op Ado afschootquote:Op maandag 30 maart 2009 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, wist niet dat men bescherming tegen mij nodig had.![]()
Ik heb trouwens best leuke muziek opstaan.ClassX.
Naar de natuur/werk geluiden om me heen.quote:
Volgens mij staat 3FM op hier.... nu wel een leuk nummertjequote:
Hey! hoe was jouw date geweest?quote:
Alsof een ruimtepistooltje zoveel erger is dan een pistool, hij vroeg er ook nog eens zelf om. Shoot me.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet tegen jou gekkie, maar tegen dat ruimtewapen wat je op Ado afschoot
Ik moet eerlijk zeggen, daar heb ik niet zoveel zin in, juist niet hierquote:Op maandag 30 maart 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gooi het er eens uit, wie weet lucht het op en valt het dan reuze mee.
Oke.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, daar heb ik niet zoveel zin in, juist niet hier
Ik vergat het gisteren helemaal te vragenquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, daar heb ik niet zoveel zin in, juist niet hier
Je moet niet alles letterlijk nemen Bengel. Dat weet je toch?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alsof een ruimtepistooltje zoveel erger is dan een pistool, hij vroeg er ook nog eens zelf om. Shoot me.
Dan moet hij dat niet vragen.
ado wil gewoon es door een man volgeschoten wordenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alsof een ruimtepistooltje zoveel erger is dan een pistool, hij vroeg er ook nog eens zelf om. Shoot me.
Dan moet hij dat niet vragen.
Ik mag dat niet en hij wel?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet niet alles letterlijk nemen Bengel. Dat weet je toch?
Jij schijnt wel veel te weten over Ado??? Hoe komt dat???quote:Op maandag 30 maart 2009 10:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ado wil gewoon es door een man volgeschoten worden
niet door een pistool
Dat zal wel zijn omdat het leeg isquote:Op maandag 30 maart 2009 10:36 schreef Duimelot het volgende:
Heb al een halfkopje thee op en het zit er nog in
mn buikje begint wel te borrelen nu, komt dit nu omdat ie leeg was en er wat in komt of...
geen kokende thee? neem ik aanquote:Op maandag 30 maart 2009 10:36 schreef Duimelot het volgende:
Heb al een halfkopje thee op en het zit er nog in
mn buikje begint wel te borrelen nu, komt dit nu omdat ie leeg was en er wat in komt of...
Kan gebeurenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vergat het gisteren helemaal te vragen![]()
Nou, gelukkig maar! Vervolg date al in de planning?
ah joh dat is toch overduidelijkquote:Op maandag 30 maart 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij schijnt wel veel te weten over Ado??? Hoe komt dat???
wilde ik maar t beschuit is op en druf nog even niets anders....quote:Op maandag 30 maart 2009 10:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zal wel zijn omdat het leeg is
Al een droog beschuitje geprobeerd?
Dat zou ik inderdaad niet doen dan.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wilde ik maar t beschuit is op en druf nog even niets anders....
Oeeee leuk! Dus jij bent zo meteen Singles af?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:39 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kan gebeuren![]()
Uhm ja opzich wel maar wanneer precies weet ik niet...
Een cracker? Een droog broodje?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geroosterd broodje moet ook kunnen!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:
het is maandag ochtend heb niet zo heel veel in huisquote:
Ja dat denk ik wel, maar goed er is nog een obstakelquote:Op maandag 30 maart 2009 10:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad niet doen dan.
Er is volgens mij nog wel iets wat je dan kan proberen, maar dat ben ik even vergeten
[..]
Oeeee leuk! Dus jij bent zo meteen Singles af?
Zo, ik ga even naar de stad en veeéel te vroeg naar de uni
Bye!
dr vriend!?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel, maar goed er is nog een obstakelMaar die is snel weg
veel plezier ermee!quote:
so true!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
veel plezier ermee!
en als ze je over een tijdje verlaat voor een ander had je het zien kunnen aankomen!
Dat zien we dan wel weer hequote:Op maandag 30 maart 2009 10:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
veel plezier ermee!
en als ze je over een tijdje verlaat voor een ander had je het zien kunnen aankomen!
Idd pas maar op, heb ook ooit zoiets gehad... dat was niet zo goed gelopen en hij is nu weer terug bij zn toenmalige vriendin, en hebben nu huisje boompje beestje... ik was nie meer dan een tussendoortjequote:Op maandag 30 maart 2009 10:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
veel plezier ermee!
Beterschap iigquote:Op maandag 30 maart 2009 10:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
het is maandag ochtend heb niet zo heel veel in huis
maar een wat oude boterham roosteren maakt m wel lekkerder misschien....
zo maar proberen moet toch wat he!
Nouja die homo gevoelens heb ik wel vaker in seks teruggezien, dus dat wist ik idd wel al een poosje.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah joh dat is toch overduidelijk
hij speelt/ speelde hier zo overduidelijk the womanizer dat er gewoon opgekropte homo gevoelens zitten die hij enorm probeerd te ontkennen door zich hier te profileren als 'the man'
als hij haar leuk vind en zij hemquote:Op maandag 30 maart 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
Ach, als hij haar leuk vind...
Moet hij dan moeilijk gaan doen omdat ze al een vriend heeft ?
Maar aan de andere kant, zoals Duim al zei: het kan ook zijn dat ze straks zoiets bij jou flikt JonkeL
Dan moet ze dat vooral doen, dan weet ik dat ze niet bij mij pastquote:Op maandag 30 maart 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
Maar aan de andere kant, zoals Duim al zei: het kan ook zijn dat ze straks zoiets bij jou flikt JonkeL
ik ben ook niet heel serieusquote:Op maandag 30 maart 2009 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja die homo gevoelens heb ik wel vaker in seks terug gezien, dus dat wist ik idd wel al een poosje.
Womanizer kan ik hem niet noemen, meer eentje die elke nieuweling even volledige aandacht geeft, mits
leuke foto's enz.
Niet aanbeginnen zoiets, werkt misschien een paar maanden...quote:Op maandag 30 maart 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
ja met die instelling boeit t ook nietquote:Op maandag 30 maart 2009 10:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan moet ze dat vooral doen, dan weet ik dat ze niet bij mij past
En daar ga je niet dood aan hoor. Zeg nou zelf, als je op de normale manier iemand tegenkomt, hoe groot is dan de kans dat je eeuwig bij elkaar blijft?
Het loopt hoe het loopt. Ik zie het vanzelf.
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
Daarom die enz. .quote:Op maandag 30 maart 2009 10:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben ook niet heel serieus
en dat van die leuke foto's klopt nog niet eens eigenlijk
Ik stap er niet in met de gedachte dat het weer voorbij gaat. Ik stap er in met de gedachte ik zie wel hoe het gaat. Ik ga niet zeggen met jou ga ik oud worden, zo ver kan ik niet in de toekomst kijken namelijk. Maar als het goed voelt doe ik wel mijn best om het steeds goed te laten voelen.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja met die instelling boeit t ook niet
jij gat dus elke relatie al in met de gedachte dat t toch weer voorbij zal gaan
ik blijf de eeuwige romanticus die nog altijd hoopt op ze leefden nog lang en gelukkig tot de dood enzo
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als hij haar leuk vind en zij hem
dan ruimt ze eerst de ene zooi op voor ze aan de ander begint en wachten ze gewoon even!
Nee is niet alleen de spanning. Ik ken haar al een behoorlijk tijdje...quote:Op maandag 30 maart 2009 10:55 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zoiets ook een keertje gehad...
Het meisje wat ik leuk vond (dacht ik toen) had een vriend, en die vriend was ook nog eens een goede vriend van mij
Toen toch (zo Duits als ik ben) mee doorgegaan...
Vriend boos op mij natuurlijk.
Na 2 maanden was het toch niks geworden met het meisje, en was het blijkbaar alleen de spanning wat ik leuk vond
Heb jij dat niet JonkeL ?
Ik ben toch de hele tijd eerlijk geweest tegen beide meidenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Het kan, het hoeft niet. Het kan ook iemand overkomen die het nog nooit meegemaakt heeft.
Als je daar moet bij stilstaan, was jij ook erg verkeerd met die twee meiden en ben jij ook niet te "vertrouwen".
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:55 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zoiets ook een keertje gehad...
Het meisje wat ik leuk vond (dacht ik toen) had een vriend, en die vriend was ook nog eens een goede vriend van mij
Toen toch (zo Duits als ik ben) mee doorgegaan...
Vriend boos op mij natuurlijk.
Realistisch.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik stap er niet in met de gedachte dat het weer voorbij gaat. Ik stap er in met de gedachte ik zie wel hoe het gaat. Ik ga niet zeggen met jou ga ik oud worden, zo ver kan ik niet in de toekomst kijken namelijk. Maar als het goed voelt doe ik wel mijn best om het steeds goed te laten voelen.
Zo kwam het in het begin niet over en bij die meiden leek het ook niet. Maar goed, maakt mij ook niet uit.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben toch de hele tijd eerlijk geweest tegen beide meiden?
Ik ben eerst genokt met het ene meisje voordat ik verder ging met de andere...
Je lult gewoon te veel, dan krijg je dat.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:03 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, ik ben even weg en word gelijk voor homo uitgemaakt lees ik
Jij mag alles, dat weet je tochquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:03 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, ik ben even weg en word gelijk voor homo uitgemaakt lees ik
Ik lul teveelquote:Op maandag 30 maart 2009 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je lult gewoon te veel, dan krijg je dat.
quote:
Whahahahaquote:
yup maar de thee zit er nog! goed he hahahaquote:Op maandag 30 maart 2009 11:14 schreef Murmeli het volgende:
hoi
duim, ben je ziekjes? beterschap meis!!
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:25 schreef KudFokker het volgende:
We hebben echt meer vrouwelijke aanmeldingen nodig voor Fok! Take Me Out
Maak een paar kloons aanquote:Op maandag 30 maart 2009 11:25 schreef KudFokker het volgende:
ik heb niet meer verder gelezen omdat ik t weekend wat drukker wasquote:Op maandag 30 maart 2009 11:25 schreef KudFokker het volgende:
Ben bezig hoorquote:
Had ik al verteld dat ik je lief vind?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb niet meer verder gelezen omdat ik t weekend wat drukker was
maar denk dat mannelijke aanmeldingen als KF (jij dus) en tijn een tikje afschrikt....
mij iig wel, wat moet ik met zulke jonkies, als er nu bv een soort van ado, bels, kwaak, rival etc aan mee deden is het een heel ander verhaal
ik volg ado en wil ook even vertellen hoe lief je bentquote:Op maandag 30 maart 2009 11:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar denk dat mannelijke aanmeldingen als KF (jij dus) en tijn een tikje afschrikt....
mij iig wel, wat moet ik met zulke jonkies, als er nu bv een soort van ado, bels, kwaak, rival etc aan mee deden is het een heel ander verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe zelf niet mee hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 11:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Damned,...quote:Op maandag 30 maart 2009 11:25 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:31 schreef Duimelot het volgende:ik vond het hier opeens vreemd ruiken.....
kom laten we met zijn allen boos worden op de idioot die jou dat idee heeft gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ter aanvulling:quote:Op maandag 30 maart 2009 11:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik doe zelf niet mee hoor
Maar voor de rest inderdaad genoeg andere jonkies ja
Al dat geregel dus waarschijnlijk voor niks
toen ikke het gelezen heb stond er dat jij als eerste van start zou gaan vandaar!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik doe zelf niet mee hoor
Maar voor de rest inderdaad genoeg andere jonkies ja
Al dat geregel dus waarschijnlijk voor niks
jonge mooie leuke lieve meisjes die op straat al versierd worden en daar geen fok! take me out voor nodig hebben.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ter aanvulling:
Er zijn ook genoeg 'jonge meisjes' op Fok! hoor
Ik ook!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik volg ado en wil ook even vertellen hoe lief je bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |