NIet?quote:
Nee, dan zet ik je onder de douche op de douche (alias: in de badkamer)quote:
Klein detail.quote:
GROOT detailquote:
ligt eraan hoe groot de persoon in kwestie is hoe groot het detail isquote:
1m84quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
NIet?
Ik wil het altijd, maar dan wel op voorwaarde dat het met de juiste persoon is
Het is maar hoe groot je het zelf maakt.quote:
Mijn.spatie.is.kapot.Morgen.ff.met.goed.licht.op.gemakje.proberen.te.fixen..Mijn.spatie.wipt.niet.meer.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarom heb jij een . tussen elk woord ipv een spatie?
*spreid armen*quote:
dat is nou het voordeel van knuffelen, dat kan ook als je heel erg moe bentquote:Op zondag 29 maart 2009 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Nu bijvoorbeeld, te moe om te knuffelen.
vind ik ookquote:
Juist dan. Lekker tegen iemand aanliggen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Nu bijvoorbeeld, te moe om te knuffelen.
ah zo.... lastigquote:Op zondag 29 maart 2009 23:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn.spatie.is.kapot.Morgen.ff.met.goed.licht.op.gemakje.proberen.te.fixen..Mijn.spatie.wipt.niet.meer.
iets van 1 bij 1.95 ongeveer, en is het beste compatible met vrouwen van rond de 1.70quote:Op zondag 29 maart 2009 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot de persoon in kwestie is hoe groot het detail is
Is 181 cm ook goed?quote:
Jaaa.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is nou het voordeel van knuffelen, dat kan ook als je heel erg moe bentgewoon lekker tegen elkaar liggen en half slapen
mmmm
Dan nog heb ik geen zin in gefrunnik op het momentquote:Op zondag 29 maart 2009 23:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is nou het voordeel van knuffelen, dat kan ook als je heel erg moe bentgewoon lekker tegen elkaar liggen en half slapen
mmmm
Met wie? De hond?quote:
raap me opquote:
Erg.lastig.Hoop.dat.het.nog.te.fixen.valt..Ik.typ.zelf.de.punt.ertussen.anders.staat.echt.alles.achter.elkaar.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo.... lastig
type je zelf die . ertussen dan of krijg je dat ipv spatie?
Ah handig, ik wou het net vragen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn.spatie.is.kapot.Morgen.ff.met.goed.licht.op.gemakje.proberen.te.fixen..Mijn.spatie.wipt.niet.meer.
Uhh ja hoor.quote:
je trapt maar niet in mijn valquote:
Wie weet went het wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Erg.lastig.Hoop.dat.het.nog.te.fixen.valt..Ik.typ.zelf.de.punt.ertussen.anders.staat.echt.alles.achter.elkaar.
Dit.typt.alleen.niet.zo.handig.en.snel.
Je mag mijn koekjes ook wel twisten hoor, ghehe.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zo die moest ff intrekken... dat komt vast omdat ik ze gewoon opvreet zonder te twisten
ik ga ze morgen meteen kopen, zo lekker
Murmeli heeft ze 2 weken geleden voor het eerst op
Oke.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Nee, met een goede vriendin van mij die ook een keer op stap was.
jagen is ook leukquote:
Droom zequote:Op zondag 29 maart 2009 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga mijn bedje knuffeln. Die heeft me gemist de afgelopen nachten.
Welterusten![]()
Dat is waar. Succes met fixen alvast.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met.schrijven.van.versslagen.is.het.toch.een.stuk.minder.handig.
Lekker blijven jagen danquote:
jij bent heul geen meter breed hoor, anders hoefde ik je niet dan was je veul te vadsig....quote:Op zondag 29 maart 2009 23:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
iets van 1 bij 1.95 ongeveer, en is het beste compatible met vrouwen van rond de 1.70
Weltrustenquote:Op zondag 29 maart 2009 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga mijn bedje knuffeln. Die heeft me gemist de afgelopen nachten.
Welterusten![]()
Neinquote:
Je snapt zeker wel dat jij de prooi bent.quote:
* ArTiC trekt zijn berenvel aan en pakt pijl en boogquote:
quote:
Ben ik dat?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je snapt zeker wel dat jij de prooi bent.
Succesquote:Op zondag 29 maart 2009 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
* ArTiC trekt zijn berenvel aan en pakt pijl en boog
Weltrustenquote:Op zondag 29 maart 2009 23:19 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli slapen gaat
trusten allemaalen werkze morgen voor wie moet werken
Jaquote:
Geen behoefte aan een relatie?quote:
Oh... Dan mag hij niet gaan jagen met pijl en boog hoorquote:
Dan moet je gewoon slimmer zijn dan de jager.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh... Dan mag hij niet gaan jagen met pijl en boog hoor![]()
![]()
wel in mijn berenvel dus?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh... Dan mag hij niet gaan jagen met pijl en boog hoor![]()
![]()
Ben ik ookquote:Op zondag 29 maart 2009 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon slimmer zijn dan de jager.
Doe maar normale klerenquote:
dan in mijn normale kleren met een lassoquote:
Dat weet ik.quote:
ssttt... ik was aan het opscheppen liefjequote:Op zondag 29 maart 2009 23:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij bent heul geen meter breed hoor, anders hoefde ik je niet dan was je veul te vadsig....
en zo breed ben je nou ook weer niet
Hehe okequote:Op zondag 29 maart 2009 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan in mijn normale kleren met een lasso
Goed zo'n Tijntjequote:
ze onderschat mequote:
Geen wanhopige armoequote:
quote:
Dat is inderdaad de instelling die je moet hebben.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:27 schreef sezten het volgende:
[..]
Geen wanhopige armoe![]()
Ook niet echt actief op zoek. Zie wel wat er op mijn pad komt, of wat er niet op komt.
Zal wel wat schelen in de portemonnee
Hoiquote:
Slaap lekkerquote:
Yeahquote:Op zondag 29 maart 2009 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de instelling die je moet hebben.
Gewoon iemand zoeken die rijker is dan jou.
Hoiquote:
Met zo'n instelling kom je er wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Yeah
Maar dan zonder kinderen of 24/7 in de opvangHoef geen gejank aan me kop als ik in de weekenden thuis ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Morgen laptop jatten?quote:
Maandag en vrijdag heb ik altijd vrijquote:
Oh, ik woensdag en vrijdagquote:Op zondag 29 maart 2009 23:48 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Maandag en vrijdag heb ik altijd vrij![]()
Dinsdag ben ik ergens in de middag wel weer in Tilburg te vinden.
Dan kunnen we elkaar dan weer mislopen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, ik woensdag en vrijdag![]()
En dinsdag tot 14.30 les
Verdorie zeg!quote:Op zondag 29 maart 2009 23:55 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar dan weer mislopen.
Dan ben ik er ookquote:
Oei, dat is niet zo mooi!quote:Op maandag 30 maart 2009 00:04 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dan ben ik er ookHeb sowieso 's morgens college en dan moet ik nog even verder kijken.
Hoop dat ik tegen die tijd weer een beetje normaal kan lopen, dit weekend mijn benen toch iets teveel belast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |