NIet?quote:
Nee, dan zet ik je onder de douche op de douche (alias: in de badkamer)quote:
Klein detail.quote:
GROOT detailquote:
ligt eraan hoe groot de persoon in kwestie is hoe groot het detail isquote:
1m84quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
NIet?
Ik wil het altijd, maar dan wel op voorwaarde dat het met de juiste persoon is
Het is maar hoe groot je het zelf maakt.quote:
Mijn.spatie.is.kapot.Morgen.ff.met.goed.licht.op.gemakje.proberen.te.fixen..Mijn.spatie.wipt.niet.meer.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarom heb jij een . tussen elk woord ipv een spatie?
*spreid armen*quote:
dat is nou het voordeel van knuffelen, dat kan ook als je heel erg moe bentquote:Op zondag 29 maart 2009 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Nu bijvoorbeeld, te moe om te knuffelen.
vind ik ookquote:
Juist dan. Lekker tegen iemand aanliggen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Nu bijvoorbeeld, te moe om te knuffelen.
ah zo.... lastigquote:Op zondag 29 maart 2009 23:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn.spatie.is.kapot.Morgen.ff.met.goed.licht.op.gemakje.proberen.te.fixen..Mijn.spatie.wipt.niet.meer.
iets van 1 bij 1.95 ongeveer, en is het beste compatible met vrouwen van rond de 1.70quote:Op zondag 29 maart 2009 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot de persoon in kwestie is hoe groot het detail is
Is 181 cm ook goed?quote:
Jaaa.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is nou het voordeel van knuffelen, dat kan ook als je heel erg moe bentgewoon lekker tegen elkaar liggen en half slapen
mmmm
Dan nog heb ik geen zin in gefrunnik op het momentquote:Op zondag 29 maart 2009 23:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is nou het voordeel van knuffelen, dat kan ook als je heel erg moe bentgewoon lekker tegen elkaar liggen en half slapen
mmmm
Met wie? De hond?quote:
raap me opquote:
Erg.lastig.Hoop.dat.het.nog.te.fixen.valt..Ik.typ.zelf.de.punt.ertussen.anders.staat.echt.alles.achter.elkaar.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo.... lastig
type je zelf die . ertussen dan of krijg je dat ipv spatie?
Ah handig, ik wou het net vragen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn.spatie.is.kapot.Morgen.ff.met.goed.licht.op.gemakje.proberen.te.fixen..Mijn.spatie.wipt.niet.meer.
Uhh ja hoor.quote:
je trapt maar niet in mijn valquote:
Wie weet went het wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Erg.lastig.Hoop.dat.het.nog.te.fixen.valt..Ik.typ.zelf.de.punt.ertussen.anders.staat.echt.alles.achter.elkaar.
Dit.typt.alleen.niet.zo.handig.en.snel.
Je mag mijn koekjes ook wel twisten hoor, ghehe.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zo die moest ff intrekken... dat komt vast omdat ik ze gewoon opvreet zonder te twisten
ik ga ze morgen meteen kopen, zo lekker
Murmeli heeft ze 2 weken geleden voor het eerst op
Oke.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Nee, met een goede vriendin van mij die ook een keer op stap was.
jagen is ook leukquote:
Droom zequote:Op zondag 29 maart 2009 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga mijn bedje knuffeln. Die heeft me gemist de afgelopen nachten.
Welterusten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |