Zo zijn vrouwenquote:Op maandag 30 maart 2009 08:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Noortje foei, je grootste ergerenis pas je nu zelf niet toe , qua topic toevoegen aan 3fmfan
Mart lopen plagen tijden geleden en lopen beledigen, sinds die tijd hebben ze een meer haat dan liefde verhoudingquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 08:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen, klagen, maar als het er op aan komt doen ze het zelf ook zo
.
Aha. Ik zou ook een beetje moe worden van Giel denk ikquote:Op maandag 30 maart 2009 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mart lopen plagen tijden geleden en lopen beledigen, sinds die tijd hebben ze een meer haat dan liefde verhouding
niet alleen moequote:Op maandag 30 maart 2009 09:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Aha. Ik zou ook een beetje moe worden van Giel denk ik
oktober 2007, zei de assistente net. En ja, 't is nodig; al twee nachten nauwelijks geslapen door kiespijnquote:
Oh dat valt nog wel mee tochquote:Op maandag 30 maart 2009 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
oktober 2007, zei de assistente net. En ja, 't is nodig; al twee nachten nauwelijks geslapen door kiespijn. Nu nog in de wachtkamer...
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oh dat valt nog wel mee tochIk ga sowieso max 1 keer per jaar. Maar kiespijn is niet fijn
Zit je met je telefoon op FOK! dan nu
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |