? serieusquote:Op zondag 29 maart 2009 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Hugo Borst met een powned t-shirt?
Let It rock zonder de rappert
quote:Op zondag 29 maart 2009 23:30 schreef themauster het volgende:
TVPtje voor morgen op het werk als deze niet vol is
je weet het nooit he ik log bijna nooit voor 10 uur op het werk in en er zijn mensen die posten bij elk nummer hahaquote:
Whehequote:Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef themauster het volgende:
[..]
je weet het nooit he ik log bijna nooit voor 10 uur op het werk in en er zijn mensen die posten bij elk nummer haha
Laat ik dat dan ook maar doen, al ben ik hier waarschijnlijk voor 7.30 uur alweer aanwezig.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef themauster het volgende:
[..]
je weet het nooit he ik log bijna nooit voor 10 uur op het werk in en er zijn mensen die posten bij elk nummer haha
Are we humanquote:Op zondag 29 maart 2009 22:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij snapt het
Geen idee, vraag het hem.
Niet dusquote:Op zondag 29 maart 2009 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bedtijd. Hopelijk morgen weer op zónder kiespijn..
Giel heeft ooit gezegt, toen die Ruk-ger in de studio was, dat hij graag naar Powned wilt.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:05 schreef DaMook het volgende:
Ow en ik las dat midnr mischien naar powned gaat, graag op zaterdag ipv witte ruis op 3fm. Zou erg vet zijn
. Of ipv nachtegiel dat is mij ook goed
.
Van mij mag ie maar dan op radio 1 of 2quote:Op maandag 30 maart 2009 08:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Giel heeft ooit gezegt, toen die Ruk-ger in de studio was, dat hij graag naar Powned wilt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 08:22 schreef TIM-846 het volgende:
Woow. Ben er een weekend niet geweestMeteen 10 topics gemist
Ah tof. Beetje goed kunnen boarden/skien nog daar dus?quote:Op maandag 30 maart 2009 08:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was mijn uitzicht dit weekend. Naar mijn ouders appartementje in winterberg geweest
.
(achter die bomen ligt de bobsleebaan van winterberg).
Kudt, ik moet ook al 3 of 4 weken een afspraak makenquote:
Heb ik niet gedaan, maar kon nog wel (waren 10 man ofzo op de pistequote:Op maandag 30 maart 2009 08:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ah tof. Beetje goed kunnen boarden/skien nog daar dus?
Ah oke tof! Winterberg is ook niet zo gek ver toch, geloof zo'n 250 km vanaf eindhoven.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan, maar kon nog wel (waren 10 man ofzo op de piste, die hadden heel de piste en liften voor hunzelf
. Ik was er voor de eerste keer (hebben het appartement al 1 jaar maar was er nog niet geweest
, ga nu zeker vaker
). Heb vooral het appartement en de omgeving een beetje verkent
.
Wil van de zomer wel een aantal maal gaan om te mountainbiken (bikepark ligt ook voor de deur) en volgende winter zeker een paar keer gaan skieen en ook leren boarden denk ik.
Ik was laatst ook 2,5 jaar niet geweest, maar ach, gewoon goed poetsen dan zijn je tanden altijd in ordequote:Op maandag 30 maart 2009 08:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kudt, ik moet ook al 3 of 4 weken een afspraak maken. Vergeet ik heel de tijd
.
Heb ik hem weer gemistquote:Op maandag 30 maart 2009 06:45 schreef Paul het volgende:
Ja hooor
Hij draait hem( sweet goodbyes)
Nu nog bij Coen en Sander vanmiddag en ik ben een voorspeller
Ja idd, 3 uurtjes rijden en ik ben erquote:Op maandag 30 maart 2009 08:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ah oke tof! Winterberg is ook niet zo gek ver toch, geloof zo'n 250 km vanaf eindhoven.
Je avatar is trouwens kapot
Vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |