quote:
Oh die!quote:
Richards ?quote:
quote:
Wat staat daarquote:
Daar hoog in de bergen of niet?quote:
Bluezz zou je vermorzelenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:58 schreef borisz het volgende:
Toch wel een leuk voetbalavondje zo.
Ik ga slapen
Oh kan iemand wel optijd Bloes uitzetten, anders blijft ze maar WII'en
Je hebt mij al deels verleidtquote:
Verdomme weer te laatquote:Op donderdag 2 april 2009 00:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is er al
Feijenoord wordt weer een topclub
Verliezen bij Bolivia is niet heel bijzonder hoor, weinigen kunnen op die hoogte nog goed spelenquote:
Verliezen ok, maar een walk-overquote:Op donderdag 2 april 2009 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Verliezen bij Bolivia is niet heel bijzonder hoor, weinigen kunnen op die hoogte nog goed spelen
je moet Argentië niet overschatten, allemaal prutspelersquote:
en cokesnuivers!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet Argentië niet overschatten, allemaal prutspelers
PSV zou ze weigeren inderdaad. Zeker die prutser van een Messi.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet Argentië niet overschatten, allemaal prutspelers
die had ooit nog bijna in Eindhoven gespeeldquote:Op donderdag 2 april 2009 00:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
PSV zou ze weigeren inderdaad. Zeker die prutser van een Messi.
quote:
Nedvedquote:Op donderdag 2 april 2009 00:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die had ooit nog bijna in Eindhoven gespeeldmaarja je kan een verrekte mooi elftal opstellen van spelers die bijna bij ons gespeeld hadden
Welkom terug!quote:
Controoool zjifd!quote:
wel goed gemikt op dat gat dusquote:Op donderdag 2 april 2009 14:39 schreef sezten het volgende:
Nou ik ging eindelijk weer eens voetballen.
half uurtje balletje trappen en ja hoor die bal moet weer via een gat in het net zijn weg naar de sloot vinden. Nu ligt hij aan de overkant waar ik wel heen zou kunnen lopen, waren het niet dat een stuk of 3 lama´s de poort daar naar toe blokkeren![]()
En nee, ik schoot niet scheef, alleen iets te hoog. Het gat zit net boven de lat.
Lama's zijn lief, wat is het probleem?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:39 schreef sezten het volgende:
Nou ik ging eindelijk weer eens voetballen.
half uurtje balletje trappen en ja hoor die bal moet weer via een gat in het net zijn weg naar de sloot vinden. Nu ligt hij aan de overkant waar ik wel heen zou kunnen lopen, waren het niet dat een stuk of 3 lama´s de poort daar naar toe blokkeren![]()
En nee, ik schoot niet scheef, alleen iets te hoog. Het gat zit net boven de lat.
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lama's zijn lief, wat is het probleem?
Je moet ook niet doen alsof jij gaat spugen. Je moet gewoon lief zijn voor lama's.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:55 schreef sezten het volgende:
[..]
De vorige keer begonnen die lui ook te spugen. Rijkaard figuren met die krulletjes.
Heb je ze als huisdier of zoquote:Op donderdag 2 april 2009 15:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je moet ook niet doen alsof jij gaat spugen. Je moet gewoon lief zijn voor lama's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |