Maak er een topic overquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:41 schreef tong80 het volgende:
Link heeft het gehaald meldt het NOS-Journaal
Zie Bliksem.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:41 schreef tong80 het volgende:
Link heeft het gehaald meldt het NOS-Journaal
Floortje ging voornamelijk met de trein volgens mij afgelopen reeksquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dus van jou mag Floortje Dessing voor 250.000 de wereld rondreizen in vliegtuigen, terwijl ze zo milieubegaand zijn?
belachelijk, totaal mismanagement. Met de 9 ton per aan lidmaatschapsgeld kunnen ze die schulden eens af gaan lossen.quote:En ondertussen op een budget van 8.000.000 bijna een miljoen over budget gaan?
die verdient de belastingdienst wel terug met de accijns op je sigarettenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:56 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg 450 euro terug van de belastingdienst
Bederf mijn feestje nou nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die verdient de belastingdienst wel terug met de accijns op je sigaretten
Ja hoor, ze blijven leuk om in te vullenquote:
Okquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja hoor, ze blijven leuk om in te vullen
Misschien is een reisprogramma wel goedkoper, maar het strookt milieutechnisch gezien, qua voetafdruk en nog meer van dat blabla-llink geneuzel, niet met de waarden die Llink nastreeft.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:21 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
Floortje ging voornamelijk met de trein volgens mij afgelopen reeksHEt salaris was "wel wat" overdreven natuurlijk. Verder is een reisprogramma vrij goedkoop ten opzichte van een studio programma.
Welke waarden zijn dat. Ik heb hun omroepstatuut niet gelezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien is een reisprogramma wel goedkoper, maar het strookt milieutechnisch gezien, qua voetafdruk en nog meer van dat blabla-llink geneuzel, niet met de waarden die Llink nastreeft.
Ik kan het nu welquote:Op maandag 30 maart 2009 22:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]moet je daar zeker straks ook nog een tuin gaan aanleggen
Net zoals tong?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
Ik heb zin in een lange vakantie.
inbraak plegen, door Sjimz op laten pakken en zeggen dat je alles met voorbedachte raden hebt gedaan....mag je zo een maand of 3 op staatsvakantie !quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
Ik heb zin in een lange vakantie.
Of kom jij te veelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bjoor, je komt te weinig. Sjimz is al ruim een half jaar geen agent meer.
Dubbelzinnigquote:
ha ha ha .....zo hoor je nog eens wat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bjoor, je komt te weinig. Sjimz is al ruim een half jaar geen agent meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |