Ik vat het positief opquote:
en ik ga al helemaal nooit zo vroeg op FOK!quote:Op donderdag 2 april 2009 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom hier niet zo vaak als eerst, dus kleine kans dat ik de eerste in de ochtend ben.
Wel goed en u?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ik ga al helemaal nooit zo vroeg op FOK!
Hoe maakt u het verder Bos?
Wel verliefd ?quote:
Neequote:Op donderdag 2 april 2009 20:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb je een hondje bos?
primaquote:
Klopt, ik heb gewoon weinig in te brengen in de discussies. Ik lees wel nog af en toe mee.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prima
ik kom je niet meer zo vaak tegen in het PSV topic,
Dan liever Rutten.quote:dus dan maar hier.... wei moet het volgens jou worden? Rutten of Adriaanse?
okéquote:Op donderdag 2 april 2009 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb gewoon weinig in te brengen in de discussies. Ik lees wel nog af en toe mee.
[..]
dan zitten we op dezelfde lijnquote:Dan liever Rutten.
Dan toch liever Rutten
Nu de thema avond over soap, best leukquote:Op donderdag 2 april 2009 21:35 schreef borisz het volgende:
Zo de keuringsdienst kijken, gaat over Bier
.
Ik moet zeggen dat ik het nu wel mee vind vallen.... had er een paar weken wel last van..quote:Op donderdag 2 april 2009 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tja z'n gangetje. Mijn ogen kan ik redelijk aan met mn oogdruppels. Maar mn longen hebben het wel zwaar te voorduren. Last van mijn neus valt mee.
Als ie zijn geld maar krijgtquote:Op donderdag 2 april 2009 22:45 schreef borisz het volgende:
Sven Goran Eriksson ontslagen als bondscoach van Mexico na een 3-1 nederlaag bij Honduras
Klinkt interessant Wat is dat ?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, terug van de Musik Messe. Helemaal gesloopt, twee zware dagen, wel ontzettend leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |