Komt goedquote:Op maandag 30 maart 2009 00:54 schreef theclansman het volgende:
dus als je me ziet laat even weten wie je bent
Ik zie je daarquote:Op maandag 30 maart 2009 12:53 schreef The_Dean het volgende:
Ik word bijna opgepikt, tot ziens op het veld Drib
Nja, eerder de lelijke kop dan de hoodie... zal vast niet de enige met een Metallica trui zijnquote:Op maandag 30 maart 2009 12:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zie je daar![]()
Met die metallica hoodie móét je wel opvallen
Ach, ik herkende hem vorig jaar op Pinkpop ook meteen tussen die duizenden mensen, dus wat dat betreft....quote:Op maandag 30 maart 2009 12:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zie je daar![]()
Met die metallica hoodie móét je wel opvallen
Opzich niet handig als je iemand kwijt bent.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
zal vast niet de enige met een Metallica trui zijn
hoezo? Jij staat hopelijk toch niet op het podium?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:46 schreef muisje-eliza het volgende:
mensen wat ben ik zenuwachtig voor vanavond
neeh helemaal niet! ik heb gewoon brave zitplaatsjes maar ik heb er zo n zin in dat ik euh zenuwachtig ben...vlinders in buik/ de kriebels enz enzquote:Op maandag 30 maart 2009 14:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
hoezo? Jij staat hopelijk toch niet op het podium?
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem dat het keihard gaat regenen bijna![]()
Maar wat is nou precies de reden eignelijk dat je er nu al staat ?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:13 schreef theclansman het volgende:
Staat nu 300 man denk ik wel gezellig hier
Staanplaatsen gewoon neem ik aan ? Dan kan je ook zo wel gewoon overal lopen waar je wilquote:Op maandag 30 maart 2009 16:48 schreef theclansman het volgende:
Ik wil gewoon zeker zijn van een goedeplek en is hier nog goed gezellig ook nog 3 kwartier denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |