Komt goedquote:Op maandag 30 maart 2009 00:54 schreef theclansman het volgende:
dus als je me ziet laat even weten wie je bent
Ik zie je daarquote:Op maandag 30 maart 2009 12:53 schreef The_Dean het volgende:
Ik word bijna opgepikt, tot ziens op het veld Drib
Nja, eerder de lelijke kop dan de hoodie... zal vast niet de enige met een Metallica trui zijnquote:Op maandag 30 maart 2009 12:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zie je daar![]()
Met die metallica hoodie móét je wel opvallen
Ach, ik herkende hem vorig jaar op Pinkpop ook meteen tussen die duizenden mensen, dus wat dat betreft....quote:Op maandag 30 maart 2009 12:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zie je daar![]()
Met die metallica hoodie móét je wel opvallen
Opzich niet handig als je iemand kwijt bent.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
zal vast niet de enige met een Metallica trui zijn
hoezo? Jij staat hopelijk toch niet op het podium?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:46 schreef muisje-eliza het volgende:
mensen wat ben ik zenuwachtig voor vanavond
neeh helemaal niet! ik heb gewoon brave zitplaatsjes maar ik heb er zo n zin in dat ik euh zenuwachtig ben...vlinders in buik/ de kriebels enz enzquote:Op maandag 30 maart 2009 14:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
hoezo? Jij staat hopelijk toch niet op het podium?
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem dat het keihard gaat regenen bijna![]()
Maar wat is nou precies de reden eignelijk dat je er nu al staat ?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:13 schreef theclansman het volgende:
Staat nu 300 man denk ik wel gezellig hier
Staanplaatsen gewoon neem ik aan ? Dan kan je ook zo wel gewoon overal lopen waar je wilquote:Op maandag 30 maart 2009 16:48 schreef theclansman het volgende:
Ik wil gewoon zeker zijn van een goedeplek en is hier nog goed gezellig ook nog 3 kwartier denk ik
Mac Zuidpleinquote:Op maandag 30 maart 2009 16:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Staanplaatsen gewoon neem ik aan ? Dan kan je ook zo wel gewoon overal lopen waar je wil
Maarja ik ga een richting rotterdam moet nog m'n OVchipkaart halenv oor de metroen dan nog ff ergens wat eten
Zie geen spandoekquote:Op maandag 30 maart 2009 18:50 schreef theclansman het volgende:
Aanwezig in het midden echt prachtige plek vlak bij 2 blonde foksters herkende meteen het spandoek echt veel zin in later
komt bij machine head wel je mag niks over de rand hangen de zang staat echt veel te laag trouwensquote:
volgens mij speelde ze steeds het zelfde nummerquote:Op maandag 30 maart 2009 19:37 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar vond het ook niet bijster veel vandaag, dat The Sword.
Nee Thingy vind ik ook niet zo bijzonder...quote:Op maandag 30 maart 2009 22:38 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Klopt, Zelf ben ik niet zo'n fan van The Thing That Should Not Be, maar met No Remorse geen probleem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |