Dat zijn roetfilters voor in de tunnel van de HSL dacht ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij het verlaten van Ede-Wageningen zag ik het bekende Hippeltje van RRF staan, met een paar enorme turbo-naverbranders achterop. Of zo![]()
Mja, daar dacht ik later ook aan idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:38 schreef dennistd het volgende:
Dat zijn roetfilters voor in de tunnel van de HSL dacht ik.
Ik was allang blij dat die frambozenvlinder van NS HomoSpeed er niet op stondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef James1988 het volgende:
De twee mooiste treinen die ik ken
Naast elkaar
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Is er überhaupt wel een bron dat die ICE dan in lijndienst rijdt?
Mooie actiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef dennistd het volgende:
Loc 1847 heeft gisteren trouwens 15kV mogen proeven in Bentheim, vond ie niet zo fijn
Zal wel gesloopt worden aangezien de NS toch al een aantal 1800's terzijde wou zetten.
Jonges kap es ff met die ongein zegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Niemand heeft een bron? Hebben jullie de grap zelf bedacht dan?
[..]
Kilometertje verderop, dit is ter hoogte van het onderstationnetje aldaar.quote:
Jij volgt dit topic tot in detail nauwkeurig vermoed ik. Dus wil ik je graag het volgende vragen..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonges kap es ff met die ongein zegik geloof niks. Donderdag kijken we wel verder
Aan 1 van die portalen (de meest rechtse) zit ook een schakelaar trouwensquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kilometertje verderop, dit is ter hoogte van het onderstationnetje aldaar.
Je zou het bijna denken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan 1 van die portalen (de meest rechtse) zit ook een schakelaar trouwenszal wel wat met mekaar van doen hebben?
Bij mij werkt jouw link gewoon hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:20 schreef Duvel het volgende:
Ja, die link wil dus niet echt werken. Nou ja, Fortweg in Zeevang. (Leuke vraag: waarom heet dit de Fortweg?)
somda meldt het bij de dienstregelingenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jij volgt dit topic tot in detail nauwkeurig vermoed ik. Dus wil ik je graag het volgende vragen..
Heb je ergens een linkje gezien naar een andere website of nieuwsbericht waar in staat dat het zou gebeuren? Of was er gewoon een random FOK!ker die het zei zonder enige bron? Ik namelijk dit topic door gescrollt en geen link kunnen vinden.
Somda meldt wel meerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
somda meldt het bij de dienstregelingen
Volkomen gestoord, maar ja, je moet blijkbaar wat soms...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Duuf wat vind je dan van deze Profi bovenleidingsconstructie?
[ afbeelding ]
Ziet er niet gezond uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Duuf wat vind je dan van deze Profi bovenleidingsconstructie?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |