In Zwolle weet ik nog een plek waar je gratis kan pissenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
In 1975 misschien, nu minstens 50 eurocent.
Zie reactie van Fles, plus het feit dat ze het nog steeds niet herindienstgesteld hebben.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:53 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat imago herstelt wel... NS zei ook duidelijk dat het een proef was. Ik snap niet waar jullie je allemaal zo druk om maken...
In de oude werkplaats een volgescheten pot?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Zwolle weet ik nog een plek waar je gratis kan pissen
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
In de oude werkplaats een volgescheten pot?
WSzquote:
Op zich goede redenatie. De foto is inderdaad van voor 1996, en wel 1995. In die tijd reden in de ochtend- en avondspits sneltreinen op de lijn Amsterdam - Hoorn - Enkhuizen. Deze sneltreinen werden 's avonds vaak verzorgd door Mat '54, Koplopers of DDM1. Op de foto is een van de laatste inzetten te zien van Mat '54 op deze lijn (ergens in oktober 1995 dus) bij doorkomst te Purmerend, dat ter hoogte van het perron ook voorzien is van middenmasten.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie drie 2baks Mat54 stellen.. Dat betekent in elk geval dat de foto van voor 1996 is, en waarschijnlijk van VER voor die tijd. Ik zie daarnaast T-style bovenleidings"portalen". Bijna endemisch voor de Hofpleinlijn. Wat eventueel nog zou kunnenis Veenendaal West tussen 1981 en 1990. is dat het???
En enkelspoor + lelijke betonnen elementen.quote:
Hmm.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op zich goede redenatie. De foto is inderdaad van voor 1996, en wel 1995. In die tijd reden in de ochtend- en avondspits sneltreinen op de lijn Amsterdam - Hoorn - Enkhuizen. Deze sneltreinen werden 's avonds vaak verzorgd door Mat '54, Koplopers of DDM1. Op de foto is een van de laatste inzetten te zien van Mat '54 op deze lijn (ergens in oktober 1995 dus) bij doorkomst te Purmerend, dat ter hoogte van het perron ook voorzien is van middenmasten.
Wtf? Zou het dan toch?quote:Thijs schreef:
De V250 is in Nederland gearriveerd, over de grens bij Bad Bentheim!
* MarkoAlmelo gaat vannacht langs het spoor hier zittenquote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |