abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67649373
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:07 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Een troll,... nee! Je mag alleen tegenwoordig niet meer oprecht klagen. Ben zelf ook een fan van de Playstation,... eerdere consoles grijs ge-gamed, maar in mijn opinie grijpt de PS3 flink mis tot nu toe. Anderen zullen vast genieten van dat ding, maar het is een schaduw van wat de PS2 was,.....

Na bijna 3 jaar na release zou je meer verwachten. Hulde dat online gamen gratis is en dat de hardware perfect functioneert, maar qua software vind ik het persoonlijk een drama.
Mensen die nu nog zeiken over de software Dat slaat gewoon echt nergens op. Ja OK, met JRPG's heb je wellicht een punt, maar dat is het dan ook wel.

Ik baal van de software van de Wii, dat is pas echt prut. De 360 was goed, maar ik zou niet weten wat dit jaar erop verschijnt.
pi_67649491
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:24 schreef Agiath het volgende:
Fallout 3, ik heb een geleend van een vriend maar ik kom er niet goed in. Ik weet niet wat het is. Het is echt een kruising tussen shooter en RPG. Ik heb liever toch 1 van de twee. Geef mij dan maar meer 1 van de twee. Of helemaal fps met enig verhaal (bioshock).

FFVII was wel echt de shit vroeger, dus ik wil FFXIII ook spelen

Jammer dat ik rond die tijd op mezelf woon en misschien helemaal geen ps3 meer heb
Waarom zou je dan geen PS3 meer hebben? Juist als je op jezelf woont heb je er een nodig.
  donderdag 2 april 2009 @ 16:45:29 #178
44906 merino
World of Sleepers
pi_67649711
beetje update van niets. Als ze dan eens aan cross-game shit gaan werken doe het dan ook goed en gooi er een party-mode en cross-game voice chat in
Ben het best wel eens met NR, zo veel potentie op papier maar het duurt zo lang voordat Sony het minieme eruit weet te halen.

Maar goed in ieder geval schijnt Home vooralsnog goed ontvangen te zijn bij Developers
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_67650017
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Mensen die nu nog zeiken over de software Dat slaat gewoon echt nergens op. Ja OK, met JRPG's heb je wellicht een punt, maar dat is het dan ook wel.

Ik baal van de software van de Wii, dat is pas echt prut. De 360 was goed, maar ik zou niet weten wat dit jaar erop verschijnt.

Je mag niet klagen over de PS3, maar wel over de Wii en 360
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  donderdag 2 april 2009 @ 16:56:17 #180
44906 merino
World of Sleepers
pi_67650105
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:53 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Je mag niet klagen over de PS3, maar wel over de Wii en 360
Hij bedoelt meer dat de PS3 dit jaar zijn beste software jaar ooit heeft en verreweg een betere line-up in handen heeft dan de Wii en 360.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  donderdag 2 april 2009 @ 17:01:36 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67650288
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:56 schreef merino het volgende:

[..]

Hij bedoelt meer dat de PS3 dit jaar zijn beste software jaar ooit heeft en verreweg een betere line-up in handen heeft dan de Wii en 360.
Zullen we dat in december bepalen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_67650323
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:56 schreef merino het volgende:

[..]

Ten eerste is dat niet zo moeilijk natuurlijk maar is dat ook niet wat voorbarig? Alleen Uncharted 2, een vervolg, en een nieuw genre Heavy Rain zijn toch de exclusives voor dit jaar?
  donderdag 2 april 2009 @ 17:13:26 #183
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_67650627
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:02 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Ten eerste is dat niet zo moeilijk natuurlijk maar is dat ook niet wat voorbarig? Alleen Uncharted 2, een vervolg, en een nieuw genre Heavy Rain zijn toch de exclusives voor dit jaar?
en inFamous, Ratchet & Clank en Cross-Edge (X-Edge).. met de release van Killzone 2 al achter de rug.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_67650705
quote:

[..]

God of war 3.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_67650723
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hier nog iemand die voor de GTA IV trophy wil gaan voor het succesvol uitvoeren van Hangmans NOOSE, Deal breaker en bomb da base? Ik en FinalD87 hebben nog minstens 1 persoon nodig om ze te kunnen spelen. Interesse?
Vertel. Waar, wanneer en hoe. Als ik tijd heb ben ik er
  donderdag 2 april 2009 @ 17:19:47 #186
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_67650805
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:15 schreef Agiath het volgende:

[..]

God of war 3.
Nou, dat vraag ik me toch echt af... zal wel Fiscal Year 2009 zijn.... (uiteindelijk).
pi_67650919
quote:

[..]

inFamous, God of War 3, Ratchet & Clank Crack in Time, Fat Princess, Final Fantasy XIII, MAG. Om er eens een paar te noemen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_67651074
Komt GoW dan nog dit jaar? FFXIII is niet exclusive, versus XIII wel, maar die komt volgens mij ook niet in 2009.

Heb fat princess nog niet gespeeld, maar die lijkt me niet noemenswaardig in dit rijtje.
pi_67651147
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:29 schreef capital_P het volgende:
Komt GoW dan nog dit jaar? FFXIII is niet exclusive, versus XIII wel, maar die komt volgens mij ook niet in 2009.

Heb fat princess nog niet gespeeld, maar die lijkt me niet noemenswaardig in dit rijtje.
GoW3 komt eind dit jaar, FFXIII is ook nog dit jaar (in Japan en PS3 exclusive daaro), Fat Princess is gewoon insane fun.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_67651155
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:16 schreef YOgamerYO het volgende:

[..]

Vertel. Waar, wanneer en hoe. Als ik tijd heb ben ik er
Doe maar, al heb ik geen idee waar dit over gaat
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_67651247
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:32 schreef Agiath het volgende:

[..]

Doe maar, al heb ik geen idee waar dit over gaat
... Wat snap je niet...
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:29 schreef capital_P het volgende:

Je moet (gebant worden !!!) wel bedenken dat die gast aan het kijken is wat er speciaal is aan de PS3 en Fat Princess kilt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL XBOX live arcade

Klote maand trouwens maand hierna klinkt ook al zo
pi_67651307
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

inFamous, God of War 3, Ratchet & Clank Crack in Time, Fat Princess, Final Fantasy XIII, MAG. Om er eens een paar te noemen.
Fat Princess

God of War 3 misschien dit fiscale jaar ja,... maar FFXIII kan je echt vergeten,.. die komt dit jaar niet en is niet exclusive De rest boeit me niet zo !
  donderdag 2 april 2009 @ 17:42:51 #193
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_67651405
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:38 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Fat Princess

God of War 3 misschien dit fiscale jaar ja,... maar FFXIII kan je echt vergeten,.. die komt dit jaar niet en is niet exclusive De rest boeit me niet zo !
Ho, maar wacht ff... dat was je vraag niet....
quote:

[..]

Er zijn gewoon meer exclusives die uitkomen dan je zelf bedacht had, of je ze nou boeiend vindt of niet....
pi_67651450
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:42 schreef Fallen het volgende:

[..]

Ho, maar wacht ff... dat was je vraag niet....

[..]

Er zijn gewoon meer exclusives die uitkomen dan je zelf bedacht had, of je ze nou boeiend vindt of niet....
Daar heb je zeker een punt, maar ik heb ook herhaaldelijk geschreven dan het een persoonlijk iets is he
pi_67651600
Ok,... dus de exclusives voor dit fiscale jaar nog zijn:

GoW3
InFamous
Ratched & Clank
Heavy Rain
Uncharted 2
MAG

Heavy Rain en GoW3,... daar heb ik interesse in Alleen even afwachten of Heavy Rain geen fail wordt!
  donderdag 2 april 2009 @ 17:54:15 #196
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_67651719
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:44 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Daar heb je zeker een punt, maar ik heb ook herhaaldelijk geschreven dan het een persoonlijk iets is he
Nee, je vraag was welke exclusives er nog meer uitkwamen...
Dat bij de ene discussie het gaat over hetgeen je wel en niet boeiend vindt, is natuurlijk niet relevant bij een algemene vraag als "wat komt er dit jaar verder nog uit".... Moeten wij dan rekening gaan houden en terug gaan lezen wat jij wel/niet boeiend vindt?

Maar je punt is duidelijk, je vindt weinig aankomende PS3 games interessant. Prima toch? Hopelijk komt er binnenkort meer uit dat je leuk vindt, op de PS3 of Xbox360. Jij blij, wij blij... WORLD PEACE!
pi_67651894
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:35 schreef YOgamerYO het volgende:

Je moet (gebant worden !!!) wel bedenken dat die gast aan het kijken is wat er speciaal is aan de PS3 en Fat Princess kilt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL XBOX live arcade

Jij moet (verkracht worden) niet zo trots zijn op een spel dat ook op de vorige generatie consoles had gekund.

Kijk, GoW III, daar kunnen we de Xboxers de ogen mee uitsteken.
pi_67651971
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:54 schreef Fallen het volgende:

[..]

Nee, je vraag was welke exclusives er nog meer uitkwamen...
Dat bij de ene discussie het gaat over hetgeen je wel en niet boeiend vindt, is natuurlijk niet relevant bij een algemene vraag als "wat komt er dit jaar verder nog uit".... Moeten wij dan rekening gaan houden en terug gaan lezen wat jij wel/niet boeiend vindt?

Maar je punt is duidelijk, je vindt weinig aankomende PS3 games interessant. Prima toch? Hopelijk komt er binnenkort meer uit dat je leuk vindt, op de PS3 of Xbox360. Jij blij, wij blij... WORLD PEACE!
Het begon allemaal met de update

Wel jammer dat niemand echt een goed antwoord kon geven! Hoop games voorbij zien komen die voorlopig nog niet uitkomen.
  donderdag 2 april 2009 @ 18:11:45 #199
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_67652196
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:03 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Het begon allemaal met de update

Wel jammer dat niemand echt een goed antwoord kon geven! Hoop games voorbij zien komen die voorlopig nog niet uitkomen.

Mijn lijstje was toch echt zonder GoW3 en FF-XIII... zelfs zonder PSN-games zoals Fat Princess en Trine (okay, is ook PC)
Op mijn lijstje staat trouwens nog een jRPG, X-Edge (of Cross-Edge), moet jou toch zeker aanspreken...

Maar ik ben het met 1 ding zeker eens, de updates zijn aardig, maar kunnen zo veel beter.

Ik baal nog steeds van de E3 / TGS / GDC filmpjes waar bijvoorbeeld Formula 1 werd geshowed met videochat aan de zijkant. Dat is toch wel heel jammer, we hebben niet eens cross-game voice-chat.
pi_67652355
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:11 schreef Fallen het volgende:

[..]

Mijn lijstje was toch echt zonder GoW3 en FF-XIII... zelfs zonder PSN-games zoals Fat Princess en Trine (okay, is ook PC)
Op mijn lijstje staat trouwens nog een jRPG, X-Edge (of Cross-Edge), moet jou toch zeker aanspreken...

Maar ik ben het met 1 ding zeker eens, de updates zijn aardig, maar kunnen zo veel beter.

Ik baal nog steeds van de E3 / TGS / GDC filmpjes waar bijvoorbeeld Formula 1 werd geshowed met videochat aan de zijkant. Dat is toch wel heel jammer, we hebben niet eens cross-game voice-chat.
Mmmm,... X-Edge over het hoofd gezien. Ziet er wel cool uit Net een youtube trailer bekeken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')