abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67634903
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  donderdag 2 april 2009 @ 09:42:06 #152
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_67636892
Firmware 2.7 voice-chat mee nemen naar je game Als dat maar werkt
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  donderdag 2 april 2009 @ 09:44:38 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67636959
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:42 schreef ikookhier het volgende:
Firmware 2.7 voice-chat mee nemen naar je game Als dat maar werkt
TEXT chat. Geen voicechat.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_67637000
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

TEXT chat. Geen voicechat.
euh, toch ook voice chat..?

Firmware 2.7 is online: chatten tot je er bij neervalt
  donderdag 2 april 2009 @ 09:47:12 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67637031
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:46 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

euh, VOICE chat...!!

Euh, van jouw bron
quote:
Hi everyone, we’re adding some great new features with the next PS3 firmware update (v2.70) that will continue to enhance your connected experience on the PS3. The 2.70 update brings a new Text Chat feature that enables you to communicate online with your PlayStation Network friends. Now, you’ll be able to chat with up to 15 online friends using the Wireless Keypad, on-screen keyboard, or other compatible keyboard peripherals. Not only can you chat with your friends instantly, but you can also access Text Chat while playing PS3 games and even participate in up to three chat rooms at once.
Waar zie je voice-chat staan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_67637048
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Euh, van jouw bron
[..]

Waar zie je voice-chat staan
Hij heeft het erover in de presentatie?

Je kan kiezen tussen text en voice

vanavond eens proberen
  donderdag 2 april 2009 @ 09:49:59 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67637108
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:47 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Hij heeft het erover in de presentatie?

Je kan kiezen tussen text en voice
Een gewone voice-chat kon altijd al, maar niet tijdens verschillende games. En dat kan nu nog steeds niet. Dit is gewoon een ruk update. Als het wel kan, prove me wrong
pi_67637213
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Een gewone voice-chat kon altijd al, maar niet tijdens verschillende games. En dat kan nu nog steeds niet. Dit is gewoon een ruk update. Als het wel kan, prove me wrong
Weet eerlijk gezegd niet of PSN een soort partymode heeft. Anyway,... kansloze update!
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_67637226
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je zal wel gelijk hebben Roy en dan heb je zeker gelijk dat het een matige update is
  donderdag 2 april 2009 @ 09:55:05 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67637260
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:53 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Je zal wel gelijk hebben Roy en dan heb je zeker gelijk dat het een matige update is
Mjah, ik zal wel weer een troll zijn, maar kom op Dit gaat toch nergens over Dat ding heeft zooooveel potentie op papier
  donderdag 2 april 2009 @ 10:03:52 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67637493
Ik heb wel een screen van een chatroom

pi_67637599
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mjah, ik zal wel weer een troll zijn, maar kom op Dit gaat toch nergens over Dat ding heeft zooooveel potentie op papier
Een troll,... nee! Je mag alleen tegenwoordig niet meer oprecht klagen. Ben zelf ook een fan van de Playstation,... eerdere consoles grijs ge-gamed, maar in mijn opinie grijpt de PS3 flink mis tot nu toe. Anderen zullen vast genieten van dat ding, maar het is een schaduw van wat de PS2 was,.....

Na bijna 3 jaar na release zou je meer verwachten. Hulde dat online gamen gratis is en dat de hardware perfect functioneert, maar qua software vind ik het persoonlijk een drama.
pi_67638130
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:07 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Een troll,... nee! Je mag alleen tegenwoordig niet meer oprecht klagen. Ben zelf ook een fan van de Playstation,... eerdere consoles grijs ge-gamed, maar in mijn opinie grijpt de PS3 flink mis tot nu toe. Anderen zullen vast genieten van dat ding, maar het is een schaduw van wat de PS2 was,.....

Na bijna 3 jaar na release zou je meer verwachten. Hulde dat online gamen gratis is en dat de hardware perfect functioneert, maar qua software vind ik het persoonlijk een drama.
Gewoon uit interesse: wat mis je qua software dan?
pi_67638494
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:25 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Gewoon uit interesse: wat mis je qua software dan?
Meer exclusieve games,.... meer RPG's,... een betere online integratie,... een beter en overzichtelijker dashboard,... volledige BC mogelijkheid,... een duidelijke Europese PSN store,... multi-console games die beter zijn dan de 360,... (no offence is die laatste)

Het blijft persoonlijk uiteraard. Voor sommige biedt de PS3 vast voldoende of zelfs meer dan genoeg.
pi_67640862
Gran Turismo 5 (verwacht het spel dit jaar overigens evenals GoW III)
Heavy Rain
Uncharted 2
inFamous
MAG (wat een naam mensen...)
Ratchet: Crank
God of War III
en Killzone 2 die reeds is verschenen.
Plus nog de onaangekondigde games die Sony in de pijplijn heeft.

Grotendeels allemaal franchises van Sony, maar van o zo hoge kwaliteit. Dat is de kracht van Sony, heilig overtuigd zijn van je eigen studios (evenveel als die van Nintendo en MS bij elkaar opgeteld overigens). Iets anders dan voortdurend een deal sluiten met een third party tegen een flinke som.

Ik denk dat je als PS3 bezitter de komende tijd toch echt weinig mag klagen, als het op software aankomt. Dat de games jou niet kunnen bekoren doet daar niets aan af. Voor 90% van de fanbase is dit gewoon een gevarieerde line-up, met diverse genres

Puur kijkend naar de line-up doet Sony in ieder geval niets fout. Hun publiek weet wat hun grotendeels staat te wachten voor dit jaar. En dat ze die signaal al vroegtijdig hebben gekregen i.t.t. MS en Nintendo is een positief gegeven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyberia18 op 02-04-2009 11:59:06 ]
pi_67640993
Nou, kijken of deze update ook het probleem met Red Alert 3 oplost. Daar valt het geluid soms ineens in weg...
pi_67642422
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:36 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Meer exclusieve games,.... meer RPG's,... een betere online integratie,... een beter en overzichtelijker dashboard,... volledige BC mogelijkheid,... een duidelijke Europese PSN store,... multi-console games die beter zijn dan de 360,... (no offence is die laatste)

Het blijft persoonlijk uiteraard. Voor sommige biedt de PS3 vast voldoende of zelfs meer dan genoeg.
Het is zeker persoonlijk. RPGs speel ik amper (Fallout 3 moet ik nog steeds uitspelen), online vind ik PSN goed genoeg voor en op sommige vlakken beter dan XBL, XMB is de beste interface voor een gameconsole/mediadevice wat mij betreft (stukken overzichtelijker dan het Dashboard van 360 en al helemaal beter dan NXE), volledige BC heb ik (PS2 staat gewoon in het bijkamertje(yes I'm THAT awesome)), PSN Store gebruik ik alleen op de donderdagen dat er iets uitkomt en dan is het overzichtelijk genoeg, en mij boeit het niet dat sommige multiplatformtitels op de 360 er beter uitzien.

Ik ben voornamelijk een single-player gamer die af en toe offline multiplayer speelt. Tot nog toe ben ik erg tevreden over het gamesaanbod op de PS3 en komend jaar wordt het alleen maar beter (Heavy Rain, FF XIII, GoW3, inFamous). Op de 360 heb ik tot nu toe 3 games gekocht (Fallout 3, Gears of War en Fable 2) en ze liggen alledrie stof te vergaren in de kast.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_67643903
quote:
Op donderdag 2 april 2009 12:52 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Het is zeker persoonlijk. RPGs speel ik amper (Fallout 3 moet ik nog steeds uitspelen), online vind ik PSN goed genoeg voor en op sommige vlakken beter dan XBL, XMB is de beste interface voor een gameconsole/mediadevice wat mij betreft (stukken overzichtelijker dan het Dashboard van 360 en al helemaal beter dan NXE), volledige BC heb ik (PS2 staat gewoon in het bijkamertje(yes I'm THAT awesome)), PSN Store gebruik ik alleen op de donderdagen dat er iets uitkomt en dan is het overzichtelijk genoeg, en mij boeit het niet dat sommige multiplatformtitels op de 360 er beter uitzien.

Ik ben voornamelijk een single-player gamer die af en toe offline multiplayer speelt. Tot nog toe ben ik erg tevreden over het gamesaanbod op de PS3 en komend jaar wordt het alleen maar beter (Heavy Rain, FF XIII, GoW3, inFamous). Op de 360 heb ik tot nu toe 3 games gekocht (Fallout 3, Gears of War en Fable 2) en ze liggen alledrie stof te vergaren in de kast.
Alsof ik mijn eigen gedachte lees best eng
pi_67644088
  donderdag 2 april 2009 @ 14:13:52 #170
111656 Poit
12-08-12
pi_67644896
quote:

[..]

Koning
Maar inderdaad, waar ik vroeger nog wel eens heb zitten denken om een Xbox naast de PS3 aan te schaffen is die gedachte inmiddels helemaal weg. M'n zwarte powerbox geeft mij genoeg al dan niet teveel game voldoening.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  donderdag 2 april 2009 @ 14:14:42 #171
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_67644922
Hier nog iemand die voor de GTA IV trophy wil gaan voor het succesvol uitvoeren van Hangmans NOOSE, Deal breaker en bomb da base? Ik en FinalD87 hebben nog minstens 1 persoon nodig om ze te kunnen spelen. Interesse?

[ Bericht 0% gewijzigd door Moe_Szyslak op 02-04-2009 14:27:55 ]
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  donderdag 2 april 2009 @ 14:42:20 #172
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_67645786
tvp
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_67646599
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:13 schreef Poit het volgende:

[..]

Koning
Maar inderdaad, waar ik vroeger nog wel eens heb zitten denken om een Xbox naast de PS3 aan te schaffen is die gedachte inmiddels helemaal weg. M'n zwarte powerbox geeft mij genoeg al dan niet teveel game voldoening.
Ach, de Xbox is leuk voor drbij. Ik heb hem vooral voor de toffe exclusives. En de reviewgames die voor de 360 binnenkomen natuurlijk
pi_67648804
quote:

[..]

Begrijp je punt! Ben dezelfde soort gamer. Wacht met smart op Uncharted 2, FFXIII, Heavy Rain en God of War 3. Alleen de helft van deze titels zien we sowieso pas in 2010!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67649020
Fallout 3, ik heb een geleend van een vriend maar ik kom er niet goed in. Ik weet niet wat het is. Het is echt een kruising tussen shooter en RPG. Ik heb liever toch 1 van de twee. Geef mij dan maar meer 1 van de twee. Of helemaal fps met enig verhaal (bioshock).

FFVII was wel echt de shit vroeger, dus ik wil FFXIII ook spelen

Jammer dat ik rond die tijd op mezelf woon en misschien helemaal geen ps3 meer heb
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')