TEXT chat. Geen voicechat.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:42 schreef ikookhier het volgende:
Firmware 2.7voice-chat mee nemen naar je game
Als dat maar werkt
Euh, van jouw bronquote:Op donderdag 2 april 2009 09:46 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
euh, VOICE chat...!!
Firmware 2.7 is online: chatten tot je er bij neervalt
Waar zie je voice-chat staanquote:Hi everyone, we’re adding some great new features with the next PS3 firmware update (v2.70) that will continue to enhance your connected experience on the PS3. The 2.70 update brings a new Text Chat feature that enables you to communicate online with your PlayStation Network friends. Now, you’ll be able to chat with up to 15 online friends using the Wireless Keypad, on-screen keyboard, or other compatible keyboard peripherals. Not only can you chat with your friends instantly, but you can also access Text Chat while playing PS3 games and even participate in up to three chat rooms at once.
Hij heeft het erover in de presentatie?quote:Op donderdag 2 april 2009 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh, van jouw bron
[..]
Waar zie je voice-chat staan
Een gewone voice-chat kon altijd al, maar niet tijdens verschillende games. En dat kan nu nog steeds niet. Dit is gewoon een ruk update. Als het wel kan, prove me wrongquote:Op donderdag 2 april 2009 09:47 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Hij heeft het erover in de presentatie?
Firmware 2.7 is online: chatten tot je er bij neervalt
Je kan kiezen tussen text en voice
Weet eerlijk gezegd niet of PSN een soort partymode heeft. Anyway,... kansloze update!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een gewone voice-chat kon altijd al, maar niet tijdens verschillende games. En dat kan nu nog steeds niet. Dit is gewoon een ruk update. Als het wel kan, prove me wrong
Je zal wel gelijk hebben Royquote:Op donderdag 2 april 2009 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een gewone voice-chat kon altijd al, maar niet tijdens verschillende games. En dat kan nu nog steeds niet. Dit is gewoon een ruk update. Als het wel kan, prove me wrong
Mjah, ik zal wel weer een troll zijn, maar kom opquote:Op donderdag 2 april 2009 09:53 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Je zal wel gelijk hebben Royen dan heb je zeker gelijk dat het een matige update is
Een troll,... nee! Je mag alleen tegenwoordig niet meer oprecht klagen. Ben zelf ook een fan van de Playstation,... eerdere consoles grijs ge-gamed, maar in mijn opinie grijpt de PS3 flink mis tot nu toe. Anderen zullen vast genieten van dat ding, maar het is een schaduw van wat de PS2 was,.....quote:Op donderdag 2 april 2009 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, ik zal wel weer een troll zijn, maar kom op![]()
Dit gaat toch nergens over
Dat ding heeft zooooveel potentie op papier
Gewoon uit interesse: wat mis je qua software dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een troll,... nee! Je mag alleen tegenwoordig niet meer oprecht klagen. Ben zelf ook een fan van de Playstation,... eerdere consoles grijs ge-gamed, maar in mijn opinie grijpt de PS3 flink mis tot nu toe. Anderen zullen vast genieten van dat ding, maar het is een schaduw van wat de PS2 was,.....
Na bijna 3 jaar na release zou je meer verwachten. Hulde dat online gamen gratis is en dat de hardware perfect functioneert, maar qua software vind ik het persoonlijk een drama.
Meer exclusieve games,.... meer RPG's,... een betere online integratie,... een beter en overzichtelijker dashboard,... volledige BC mogelijkheid,... een duidelijke Europese PSN store,... multi-console games die beter zijn dan de 360,... (no offence is die laatste)quote:Op donderdag 2 april 2009 10:25 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Gewoon uit interesse: wat mis je qua software dan?
Het is zeker persoonlijk. RPGs speel ik amper (Fallout 3 moet ik nog steeds uitspelen), online vind ik PSN goed genoeg voor en op sommige vlakken beter dan XBL, XMB is de beste interface voor een gameconsole/mediadevice wat mij betreft (stukken overzichtelijker dan het Dashboard van 360 en al helemaal beter dan NXE), volledige BC heb ik (PS2 staat gewoon in het bijkamertje(yes I'm THAT awesome)), PSN Store gebruik ik alleen op de donderdagen dat er iets uitkomt en dan is het overzichtelijk genoeg, en mij boeit het niet dat sommige multiplatformtitels op de 360 er beter uitzien.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Meer exclusieve games,.... meer RPG's,... een betere online integratie,... een beter en overzichtelijker dashboard,... volledige BC mogelijkheid,... een duidelijke Europese PSN store,... multi-console games die beter zijn dan de 360,... (no offence is die laatste)
Het blijft persoonlijk uiteraard. Voor sommige biedt de PS3 vast voldoende of zelfs meer dan genoeg.
Alsof ik mijn eigen gedachte leesquote:Op donderdag 2 april 2009 12:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is zeker persoonlijk. RPGs speel ik amper (Fallout 3 moet ik nog steeds uitspelen), online vind ik PSN goed genoeg voor en op sommige vlakken beter dan XBL, XMB is de beste interface voor een gameconsole/mediadevice wat mij betreft (stukken overzichtelijker dan het Dashboard van 360 en al helemaal beter dan NXE), volledige BC heb ik (PS2 staat gewoon in het bijkamertje(yes I'm THAT awesome)), PSN Store gebruik ik alleen op de donderdagen dat er iets uitkomt en dan is het overzichtelijk genoeg, en mij boeit het niet dat sommige multiplatformtitels op de 360 er beter uitzien.
Ik ben voornamelijk een single-player gamer die af en toe offline multiplayer speelt. Tot nog toe ben ik erg tevreden over het gamesaanbod op de PS3 en komend jaar wordt het alleen maar beter (Heavy Rain, FF XIII, GoW3, inFamous). Op de 360 heb ik tot nu toe 3 games gekocht (Fallout 3, Gears of War en Fable 2) en ze liggen alledrie stof te vergaren in de kast.
Koningquote:Op donderdag 2 april 2009 12:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is zeker persoonlijk. RPGs speel ik amper (Fallout 3 moet ik nog steeds uitspelen), online vind ik PSN goed genoeg voor en op sommige vlakken beter dan XBL, XMB is de beste interface voor een gameconsole/mediadevice wat mij betreft (stukken overzichtelijker dan het Dashboard van 360 en al helemaal beter dan NXE), volledige BC heb ik (PS2 staat gewoon in het bijkamertje(yes I'm THAT awesome)), PSN Store gebruik ik alleen op de donderdagen dat er iets uitkomt en dan is het overzichtelijk genoeg, en mij boeit het niet dat sommige multiplatformtitels op de 360 er beter uitzien.
Ik ben voornamelijk een single-player gamer die af en toe offline multiplayer speelt. Tot nog toe ben ik erg tevreden over het gamesaanbod op de PS3 en komend jaar wordt het alleen maar beter (Heavy Rain, FF XIII, GoW3, inFamous). Op de 360 heb ik tot nu toe 3 games gekocht (Fallout 3, Gears of War en Fable 2) en ze liggen alledrie stof te vergaren in de kast.
Ach, de Xbox is leuk voor drbij. Ik heb hem vooral voor de toffe exclusives. En de reviewgames die voor de 360 binnenkomen natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2009 14:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Koning
Maar inderdaad, waar ik vroeger nog wel eens heb zitten denken om een Xbox naast de PS3 aan te schaffen is die gedachte inmiddels helemaal weg. M'n zwarte powerbox geeft mij genoeg al dan niet teveel game voldoening.
Begrijp je punt! Ben dezelfde soort gamer. Wacht met smart op Uncharted 2, FFXIII, Heavy Rain en God of War 3. Alleen de helft van deze titels zien we sowieso pas in 2010!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |