Neehoor, ik snap dr ook geen hol vanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:30 schreef Agiath het volgende:
Ligt het aan mij of snap ik er helemaal niks meer van hierboven
Hoe kan je nou een ex-nintendo fan zijnquote:
dit is de geschiedenis van de Megaton ja....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:30 schreef Agiath het volgende:
Ligt het aan mij of snap ik er helemaal niks meer van hierboven
Dankje, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:46 schreef merino het volgende:
[..]
dit is de geschiedenis van de Megaton ja....
bovenste plaatje werd bij de allereerste Megaton gebruikt als aanwijzing dat Capcom (blauwe megaman) en Sega (blauwe sonic) zouden opgekocht worden door Nintendo (rode mario). Bleek uiteindelijk natuurlijk niets van te kloppen maar dat is dan ook de definitie van Megaton geworden. Een mega grote aankondiging die dan uiteindelijk mega-fail blijkt te zijn
Wat was de echte aankondiging dan? Mario en Sonic op de Olympic Games, met Megaman als scheidsrechter?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:46 schreef merino het volgende:
[..]
dit is de geschiedenis van de Megaton ja....
bovenste plaatje werd bij de allereerste Megaton gebruikt als aanwijzing dat Capcom (blauwe megaman) en Sega (blauwe sonic) zouden opgekocht worden door Nintendo (rode mario). Bleek uiteindelijk natuurlijk niets van te kloppen maar dat is dan ook de definitie van Megaton geworden. Een mega grote aankondiging die dan uiteindelijk mega-fail blijkt te zijn
Er was helemaal geen enkele aankondigingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat was de echte aankondiging dan? Mario en Sonic op de Olympic Games, met Megaman als scheidsrechter?
Had 'm vanochtend gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:57 schreef merino het volgende:
Dinsdagavond; Co-Op day
http://revision3.com/coop/gdc2009/
Daar lijkt het verdacht veel op ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:29 schreef Misan het volgende:
Wat was die grootse aankondiging nu vandaag? De prijsverlaging van de PS2?
begrijp ik het niet of snappen ze er bij Sony geen bal van?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar lijkt het verdacht veel op ja.
Ik denk het laatste.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:57 schreef Misan het volgende:
[..]
begrijp ik het niet of snappen ze er bij Sony geen bal van?
Geen idee,.... kansloos is het welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik denk het laatste.
Maar volgens mij is Sony ook niet met de aankondiging naar buiten gekomen maar Kotaku.
Lol. Ik vroeg ernaar omdat ik in die tijd ook Nintendo fan was. Maar dat was net een periode dat ik wat minder op het net zatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:04 schreef merino het volgende:
[..]
Er was helemaal geen enkele aankondiging
echt internet hype op zijn max
sindsdien vind ik het ook maar niets dat overal Megaton bij geroepen wordt. De originele was zo veel krachtiger en waanzinniger kwa geruchten waar niets waar van bleek te zijn dat het tegenwoordig maar slap aftreksel daarvan is
voor een deel van het verhaal;
http://www.joystiq.com/20(...)ory-behind-the-meme/
backwards compatibility?quote:
Boeie..... kzit er niet op te wachtenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is gewoon bewijs dat er geen BC meer komt in de PS3. Voor 100 euro kun je een PS2 kopen
Jaaa,... geef de fans de schuld!quote:Op woensdag 1 april 2009 00:25 schreef Fallen het volgende:
Wat een vreselijk jankerds zijn de meeste af en toe ook.
Sony heeft alleen aangekondigd dat ze met nieuws kwamen na de GDC. Nou, dat is dus de officiële prijsverlaging van de PS2. Alle andere dingen er omheen zijn gewoon hype van enthousiaste fanboys, blogs die elkaar napapegaaien en jaloerse trutten die hopen dat de PS3 eindelijk eens goedkoper wordt omdat ze hem "dan wel gaan kopen".![]()
Voor zij die nu hevig en diep teleurgesteld zijn, denk eens zelf na. Wat heb je gelezen? Wat heb je geverifieerd? Of wat wilde je graag horen/lezen...?
Zelfs hype-machine Kotaku bracht al snel voorzichtig dat het misschien wel PS2 gerelateerd kan zijn, maar nee.... HYPE HYPE! MEGATON! Het moet iets heel tofs zijn... ahaha....![]()
Please....
[ afbeelding ]
Media snappen er geen bal van. Kotaku komt naar buiten met nieuws dat er 31 maart een aankondiging zal zijn, andere media nemen het over en maken er van dat er groots PS3-nieuws op 31 maart zal verschijnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:57 schreef Misan het volgende:
[..]
begrijp ik het niet of snappen ze er bij Sony geen bal van?
ah dat is het dus, ging allemaal nogal langs me heen en had vaag iets gelezen (geloof in dit topic) dat er groots nieuws was van Sony afgelopen dinsdagquote:Op woensdag 1 april 2009 09:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Media snappen er geen bal van. Kotaku komt naar buiten met nieuws dat er 31 maart een aankondiging zal zijn, andere media nemen het over en maken er van dat er groots PS3-nieuws op 31 maart zal verschijnen.
Het is allemaal de schuld van FOK!games!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:23 schreef Misan het volgende:
[..]
ah dat is het dus, ging allemaal nogal langs me heen en had vaag iets gelezen (geloof in dit topic) dat er groots nieuws was van Sony afgelopen dinsdag
als je specifiek zou zijn dan zou ik 'r misschien nog wat mee doen ookquote:Op woensdag 1 april 2009 09:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van FOK!games!
Nee,... FOK!games heeft het artikel nuchter geschreven. Het is alleen grappig om te zien hoe snel de media in het algemeen een bedrijf zo snel in slecht daglicht kan zetten.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:35 schreef Misan het volgende:
[..]
als je specifiek zou zijn dan zou ik 'r misschien nog wat mee doen ook
Punt is dat mensen gewoon verwachten dat Sony zich met deze generatie bezig houdt en hopen op veel goede shit voor de PS3. Dan is de verlaging van de prijs voor de PS2 een beetje matigjesquote:Op woensdag 1 april 2009 00:25 schreef Fallen het volgende:
Sony heeft alleen aangekondigd dat ze met nieuws kwamen na de GDC. Nou, dat is dus de officiële prijsverlaging van de PS2. Alle andere dingen er omheen zijn gewoon hype van enthousiaste fanboys, blogs die elkaar napapegaaien en jaloerse trutten die hopen dat de PS3 eindelijk eens goedkoper wordt omdat ze hem "dan wel gaan kopen".![]()
Voor zij die nu hevig en diep teleurgesteld zijn, denk eens zelf na. Wat heb je gelezen? Wat heb je geverifieerd? Of wat wilde je graag horen/lezen...?
Zelfs hype-machine Kotaku bracht al snel voorzichtig dat het misschien wel PS2 gerelateerd kan zijn, maar nee.... HYPE HYPE! MEGATON! Het moet iets heel tofs zijn... ahaha....![]()
Please....
[ afbeelding ]
What he saysquote:Op woensdag 1 april 2009 00:25 schreef Fallen het volgende:
Please....
[ afbeelding ]
Nou met exact dát idee zit ik al een week. Even de sfeer weer proeven..quote:Op woensdag 1 april 2009 13:46 schreef delano.888 het volgende:
TIP VAN DE DAG
Start GTAIV weer eens op, toch eigenlijk best wel weer even heerlijk
Haha, 1 aprilquote:Op woensdag 1 april 2009 13:46 schreef delano.888 het volgende:
TIP VAN DE DAG
Start GTAIV weer eens op, toch eigenlijk best wel weer even heerlijk
quote:
Hoezoquote:
Goede tip!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:38 schreef Gamer_V het volgende:
R&C Quest for Booty gekocht
Morgen pas tijd om te spelen.
De discversie? Hoe duur issie eigenlijk als DLC?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:38 schreef Gamer_V het volgende:
R&C Quest for Booty gekocht
Morgen pas tijd om te spelen.
Discversie ja.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De discversie? Hoe duur issie eigenlijk als DLC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |